Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі (комплект учнівських меблів)
Очікувана вартість
88 110,00 UAH
UA-2021-12-02-017861-c e0f4cc16230a4101b19d73d55cc03773
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гапон

+380979102278 vo.mts.krk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44131710
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., селище міського типу Краснокутськ, вул. Охтирська, будинок 2
Контактна особа: Ірина Гапон
+380979102278
vo.mts.krk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 19:33
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 грудня 2021 14:06
Очікувана вартість: 88 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 440,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасник-переможець вносить забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу фінансової гарантії в розмірі 5 % його вартості, що видана фінансовою компанією. Гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок гаранта сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), назву учасника та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню виконання договору, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. На підтвердження можливості оформлення фінансової гарантії надається у складі пропозиції довідка або лист з фінансової компанії, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 комплект
Комплект учнівських меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, селище міського типу Краснокутськ, заклади освіти Відділу освіти Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасник-переможець вносить забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу фінансової гарантії в розмірі 5 % його вартості, що видана фінансовою компанією. Гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок гаранта сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), назву учасника та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню виконання договору, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. На підтвердження можливості оформлення фінансової гарантії надається у складі пропозиції довідка або лист з фінансової компанії, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документ
Вимоги до документу: вказано в оголошенні та додатках до нього
07 грудня 2021 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2021 10:46
Спрощена_шк меблі.docx
07 грудня 2021 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2021 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2021 10:46
Спрощена_шк меблі.docx
02 грудня 2021 19:33
Спрощена_шк меблі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" 70 884,00
UAH з ПДВ
70 884,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ХОМЕНКО ГАННА ВІКТОРІВНА" 88 110,00
UAH з ПДВ
88 110,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 грудня 2021 14:46
Електронний підпис
17 грудня 2021 14:45
7-Виписка.pdf
17 грудня 2021 14:45
17-ІСО сертифікати.pdf
17 грудня 2021 14:45
25-Протокол 32454.pdf
17 грудня 2021 14:45
24-Протокол 32452.pdf
17 грудня 2021 14:45
22-32454_паспорт.pdf
17 грудня 2021 14:45
1-Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2021 14:45
30-ГЛ товар новий.pdf
17 грудня 2021 14:45
18-ISO Гамаюн-Груп.pdf
17 грудня 2021 14:45
13-Порівняльна таблиця.pdf
17 грудня 2021 14:45
23-ГЛ про гарантію.pdf
17 грудня 2021 14:45
9-Проект договору.pdf
17 грудня 2021 14:45
21-Паспорт 32452.pdf
17 грудня 2021 14:45
4-Статут.pdf
17 грудня 2021 14:45
15-Сертифікат на меблі.pdf
17 грудня 2021 14:45
28-ГЛ, щодо документів.pdf
17 грудня 2021 14:45
27-ГЛ заміна або ремонт.pdf

Публічні документи

14 грудня 2021 10:38
Електронний підпис
14 грудня 2021 10:36
пропозиція.pdf
14 грудня 2021 10:36
тех частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ХОМЕНКО ГАННА ВІКТОРІВНА"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп"
#39537875
Відхилено 70 884,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2021 17:12
ФОП "ХОМЕНКО ГАННА ВІКТОРІВНА"
#3192506407
Переможець 88 110,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2021 17:14

Документи

22 грудня 2021 17:12
Електронний підпис
22 грудня 2021 16:53
Рішення 1-22_12.pdf

Документи

22 грудня 2021 17:14
Електронний підпис
22 грудня 2021 17:13
Рішення 2-22_12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2021 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХОМЕНКО ГАННА ВІКТОРІВНА"
#3192506407
88 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2021 17:14
Електронний підпис
22 грудня 2021 17:13
Рішення 2-22_12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2022 10:21
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 10:59
28 ХГ.pdf укладений
28 грудня 2021 10:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 88 110,00
UAH