Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі
Очікувана вартість
4 947 036,94 UAH
UA-2021-12-02-017496-c 4445f72e6d534597acae9016cbd48f47
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Науменко

+380955294936 up157dkb@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44053418
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
Контактна особа: Наталя Науменко
+380955294936
up157dkb@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Основний договір на виконання робіт з капітального ремонту проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі, укладено на підставі проведення відкритих торгів (номер закупівлі UA-2021-04-07-004416-b).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016» є генпідрядником за договором від 20.05.2021 № 20/05-1 на виконання робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Вартість основного договору від 20.05.2021 № 20/05-1 на виконання робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) складає 39 299 063,76 грн. з ПДВ.
Вартість аналогічних додаткових робіт складає 4 947 036,94 грн. з ПДВ.
Отже, вартість додаткових аналогічних робіт на перевищує 50% від ціни основного договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 18:37
Оскарження наміру укласти договір: 13 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

02 грудня 2021 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 18:33
експертний звіт.pdf
02 грудня 2021 18:33
Лист ДНІПРОДІПРОТРАНС.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-05-000015 ● f8c683004e7340d59d70da0622afd50b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2022 21:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
05.05.2022 № 114
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 05.05.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби

від 05.05.2022 № 114

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
6 UA-2021-12-02-017496-c 02.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-06 10:34:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-02-017496-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-05-12 19:14:37

Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі», ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-02-017496-c), (ID моніторингу: UA-M-2022-05-05-000015). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення та документи, стосовно питань, зазначених у запиті.

1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: У ході виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі» виникли додаткові аналогічні роботи, не передбачені у початковому проєкті. У результаті коригування проєктної документації, генеральним проєктувальником, Товариством з додатковою відповідальністю «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС», усі додаткові роботи були враховані у відкоригованому проєкті, який було надано на екпертизу та отримано позитивний відгук.
Основний договір на виконання робіт з капітального ремонту проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі, укладено на підставі проведення відкритих торгів (номер закупівлі UA-2021-04-07-004416-b). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016» є генпідрядником за договором від 20.05.2021 № 20/05-1 на виконання робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Вартість основного договору від 20.05.2021 № 20/05-1 на виконання робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт проїзної частини просп. Героїв, від бульв. Слави до пров. Добровольців у м. Дніпрі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) складає 39 299 063,76 грн. з ПДВ. Вартість аналогічних додаткових робіт складає 4 947 036,94 грн. з ПДВ. Отже, вартість додаткових аналогічних робіт на перевищує 50% від ціни основного договору.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке.
Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування.
Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro.
Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн.
(декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta).
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг).
Сплата за Домене ім’я понад 1000,00 грн./рік
Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік
Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 травня 2022
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2022

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"
#40944521
Переможець 4 947 036,94
UAH з ПДВ
02 грудня 2021 18:37

Документи

02 грудня 2021 18:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2021 18:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016"
#40944521
4 947 036,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2021 18:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 12:37
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2022 12:26
Ду 3 до 13-12-3.pdf зміни до договору
27 липня 2022 12:24
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2022 14:34
Ду 2 до 13-12-1 + прот.pdf зміни до договору
26 липня 2022 14:29
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 16:57
ДУ 1 до 13-12-3.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 16:56
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 17:19
Героев 13-12-3.pdf укладений
15 грудня 2021 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 13/12-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку виникненням обставин непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указ Президента України №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб, Указу Президента України від 18 квітня 2022 року N 259 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" затвердженого Законом України від 21 квітня 2022 року «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", Указу Президента від 17 травня 2022 року № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 22.05.2022 №2263-IX «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб, що унеможливлюють виконання Сторонами зобов’язань за Договором
Номер договору про закупівлю: № 13/12-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: № 13/12-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 22 серпня 2022
Сума оплати за договором: 4 735 332,24
UAH (в тому числі ПДВ 789 222,04 UAH)