Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45310000-3 - Електромонтажні роботи (45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації) «Встановлення пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в гуртожитку №1»
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-12-02-017277-c d8d3137509bd47838f9a10cdf66ccb4a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Наталія Олександрівна

380434227053 kmvpuzt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного транспорту"
Код ЄДРПОУ: 02549658
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, Катукова, 44
Контактна особа: Бойко Наталія Олександрівна
380434227053
kmvpuzt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45310000-3 - Електромонтажні роботи (45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації) «Встановлення пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в гуртожитку №1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, Катукова, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 9 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 18:12
ОГОЛОШЕННЯ гурт №1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність ліцензії
Дата подання: 06 грудня 2021 13:42
Дата відповіді: 06 грудня 2021 15:25
Пунктом 10 додатку 4 встановлена вимога про наявність у учасника документу - Дозвіл або ліцензія на виконання пусконалагоджувальних робіт електротехнічних пристроїв. При цьому закупівля проводиться за предметом "Встановлення пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в гуртожитку ...". Для зазначеного виду робіт потрібна інша ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тексту оголошення та встановити вимогу про надання учасниками копії ліцензії або наказу про видачу електронної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на звернення повідомляємо, що в змісті документації, в Додатку №4 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, після п. 16 зазначено, що Учасник, який виконує роботи з Встановлення систем пожежної сигналізації повинен мати чинну ліцензію на право виконання робіт протипожежного призначення (технічне обслуговування систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, димовидалення); а також зазначено, що відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Подача сертифікатів
Дата подання: 06 грудня 2021 16:03
Дата відповіді: 06 грудня 2021 17:51
Шановний Замовнику! Роз'ясніть будь-ласка, щодо Обов’язкових сертифікатів відповідності на обладнання, що монтується. Їх потрібно надавати у складі пропозиції чи за результатами виконання робіт?
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що наявність сертифікатів відповідності на обладнання, що монтується є обов’язковою умовою до початку виконання робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-02-017277-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40220120
Дата подання: 06 грудня 2021 13:44
Внесення зміни до тексту оголошення
Пунктом 10 додатку 4 встановлена вимога про наявність у учасника документу - Дозвіл або ліцензія на виконання пусконалагоджувальних робіт електротехнічних пристроїв.
При цьому закупівля проводиться за предметом "Встановлення пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в гуртожитку ...".
Для зазначеного виду робіт потрібна інша ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тексту оголошення та встановити вимогу про надання учасниками копії ліцензії або наказу про видачу електронної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2021 15:23
Шановний Учасник! У відповідь на звернення повідомляємо, що в змісті документації, в Додатку №4 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, після п. 16 зазначено, що Учасник, який виконує роботи з Встановлення систем пожежної сигналізації повинен мати чинну ліцензію на право виконання робіт протипожежного призначення (технічне обслуговування систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, димовидалення); а також зазначено, що відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВ" 130 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2021 21:43
Електронний підпис
12 грудня 2021 21:42
посвідчення.pdf
12 грудня 2021 21:33
Звединий кошторис 42а.pdf
12 грудня 2021 21:33
Підсумкова відомість.pdf
12 грудня 2021 21:33
Звединий кошторис 42а.pdf
12 грудня 2021 20:34
Електронний підпис
12 грудня 2021 20:33
Договір Ібіс.pdf
12 грудня 2021 20:33
Додаток 2 до Сертиф.pdf
12 грудня 2021 20:33
аналог дог.pdf
12 грудня 2021 20:33
догов ціна Кошового 42а.pdf
12 грудня 2021 20:33
довкілля.pdf
12 грудня 2021 20:33
sert_manual_detectors.pdf
12 грудня 2021 20:33
пдв.pdf
12 грудня 2021 20:33
sert_2019_2022_1.pdf
12 грудня 2021 20:33
проект Догов гурт1.pdf
12 грудня 2021 20:33
sert_bj1230_2415.pdf
12 грудня 2021 20:33
лист-відгук.pdf
12 грудня 2021 20:33
sert_paz_prz.pdf
12 грудня 2021 20:33
МТЗ і обладнання.pdf
12 грудня 2021 20:33
Додаток 1 до Сертиф.PDF
12 грудня 2021 20:33
повноваження.pdf
12 грудня 2021 20:33
Дозвіл Держпраці ТБП.pdf
12 грудня 2021 20:33
ПРОТОКОЛ.pdf
12 грудня 2021 20:33
sert_lights.pdf
12 грудня 2021 20:33
ЛК МР 42а.pdf
12 грудня 2021 20:33
Сертифікат Great Power акум.pdf
12 грудня 2021 20:33
ст 17.pdf
12 грудня 2021 20:33
погодження проект1.pdf
12 грудня 2021 20:33
Календарний графік.pdf
12 грудня 2021 20:33
Акт вик роб Ібіс.pdf
12 грудня 2021 20:33
sert_kabel.pdf
12 грудня 2021 20:33
СТАТУТ ТБП.pdf
12 грудня 2021 20:33
цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2021 20:33
ЛК ПНР 42а.pdf
12 грудня 2021 20:33
sert_convencional.pdf
12 грудня 2021 20:33
ЛК меблі 42а Г1.pdf
12 грудня 2021 20:33
Баланс (Квитанція №2).PDF
12 грудня 2021 20:33
виписка.pdf
12 грудня 2021 20:33
працівники.pdf
12 грудня 2021 20:33
НАКАЗ.pdf
12 грудня 2021 20:33
відомості.pdf
12 грудня 2021 20:33
Ліцензія.pdf
12 грудня 2021 20:33
ЛК меблі 42а.pdf
12 грудня 2021 20:33
sert_sirens.pdf
12 грудня 2021 20:33
sert_heat_detectors.pdf
12 грудня 2021 20:33
Свідоцтво.pdf
12 грудня 2021 20:33
Наказ на працівн.pdf
12 грудня 2021 20:33
акт огляду Г1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВ"
#38888573
Переможець 130 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 16:52

Документи

13 грудня 2021 16:52
Електронний підпис
13 грудня 2021 16:50
прот.ріш. №.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВ"
#38888573
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2021 16:52
Електронний підпис
13 грудня 2021 16:50
прот.ріш. №.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:36
дод. уг15а.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:34
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 17:12
дог. пожар. г.1.pdf укладений
17 грудня 2021 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до договору № 15/12а від "15" грудня 2021 р.,
Номер договору про закупівлю: 15/12а
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 130 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 666,67 UAH)