Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 43600078 |
Місцезнаходження: | 01196, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл.Лесі Українки, будинок 1 |
Контактна особа: |
Левіна Ірина Андріївна 380970316234 dp-reintegration-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Закупівля здійснюється у зв’язку із виникненням додаткової потреби на постачання додаткового обсягу товару у того самого постачальника, адже зміна постачальника призведе до зміни загального зовнішнього ансамблю модульних конструкцій їх технічного оснащення та спільного використання конструкцій у випадку зміни виробника.
Згідно Постанови КМУ від 28.12.2020 року № 1368 «Про затвердження Положення про облаштування контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях, тимчасово окуповану територію Автономної Республіки Крим і м. Севастополя та виїзду з них» Замовник здійснює облаштування контрольного пункту в’їзду – виїзду «Золоте» модульними конструкціями.
Переговорна процедура по закупівлі модульних конструкцій (збірно-розбірних) код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 44210000-5 «Конструкції та їх частини» застосовується на підставі п. 4 ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю», з урахуванням абз. 1 п. 7 ст. 40 «Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу), .........з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2021 18:21 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Місце поставки: Луганська обл., Сєвєродонецький район, м.Золоте, ділянка автомобільної дороги загального користування Т-1316, Контрольний пункт в’їзду-виїзду «Золоте».
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
02 грудня 2021 18:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2021 18:16 |
Дог 120-11-21.pdf | |
02 грудня 2021 18:15 |
Протокольне рішення УО № 232.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000142 ● bc544bcf48c5418887b8edace9c30f6c
- Статус: вирішено ● Дата: 25 травня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2021-12-02-017228-c 02.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-13 16:01:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів модульні конструкції (збірно-розбірні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-02-017228-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи), які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону та укладання договору з ТОВ «Артметал Україна»;
2. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-17 18:56:00
Відповідь на запит Від 13.01.2022 року по закупівлі ID: UA-2021-12-02-017228-с
Відповідь на запит
Від 13.01.2022 року по закупівлі ID: UA-2021-12-02-017228-с
Державне підприємство «Реінтеграція та відновлення», на Ваш запит повідомляє наступне:
Державне підприємство «Реінтеграція та відновлення» не є розпорядником бюджетних коштів в межах розуміння Бюджетного кодексу України, та утворене Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
Зауважимо, що Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Замовником, очікуваної вартості закупівлі, та не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Замовника визначати та обгрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року №275, оскільки остання має рекомендаційний характер (п. 1 вказаної методики).
ДП «Реінтеграція та Відновлення» не має власного веб-сайту, але з метою додержання діючих норм і максимальної прозорості проведення закупівель, Замовник усі обґрунтування вартості закупівель для публікації на офіційному веб-сайті, направляв до Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
Веб-сайт Міністерства: https://minre.gov.ua/rubric/zakupivli
З метою підтвердження наведеної інформації та доказу, що Замовник працює у відповідності до всіх норм діючого Законодавства долучаємо скановану копію листа вих. №684-2/12 від 02.12.2021 року з додатками направленого до Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та прийнятий останнім за вх. №12801/21 від 07.12.2021 року.
Наведений лист містить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення від 02.12.2021 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710" (зі змінами).
Крім того проведення закупівлі обґрунтовано потребою у придбанні додаткового обсягу товару та закупівлю проведено у відповідності з усіма умовами визначеними ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», що підтверджується та відображено у протокольному рішенні уповноваженої особи № 232 від 02.12.2021 року.
Між Замовником та ТОВ «Артметал Україна» раніше укладено договір №120/11-21 від 26.11.2021 року на загальну вартість 10 681 434,00 (десять мільйонів шістсот вісімдесят одна тисяча чотириста тридцять чотири гривні) 00 коп по закупівлі модульних конструкцій збірно розбірних.
Закупівля здійснювалась у зв’язку із виникненням потреби на постачання додаткового обсягу товару у того самого постачальника, адже зміна постачальника призведе до зміни загального зовнішнього ансамблю модульних конструкцій їх технічного оснащення та спільного використання конструкцій у випадку зміни виробника.
Згідно Постанови КМУ від 28.12.2020 року № 1368 «Про затвердження Положення про облаштування контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях, тимчасово окуповану територію Автономної Республіки Крим і м. Севастополя та виїзду з них» Замовник здійснює облаштування контрольного пункту в’їзду – виїзду «Золоте» модульними конструкціями.
Переговорна процедура по закупівлі модульних конструкцій (збірно-розбірних) код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 44210000-5 «Конструкції та їх частини» застосовується на підставі п. 4 ч. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю», з урахуванням абз. 1 п. 7 ст. 40 «Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу), .........з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Стосовно обґрунтування необхідних характеристики предмета закупівлі - Замовник самостійно визначив необхідні характеристики предмета закупівлі, виходячи із потреб Замовника в облаштуванні відповідного контрольного пункту в’їзду-виїзду та специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства, а також з врахуванням попередньо укладеного Договору №120/11-21 від 26.11.2021 року.
Очікувану вартість визначено керуючись річною потребою, шляхом співставлення очікуваної вартості предмету закупівлі з врахуванням цін за наведений товар по закупівлях Замовника які відбулись раніше та з урахуванням ринкових цін на визначений товар.
Законом чітко визначено строк проведення моніторингу закупівель, та викладено в абз. 2 ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» « Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.» однак, дія договору закінчилася 31.12.2021 року, що зазначено в самій закупівлі та в оприлюдненому договорі про закупівлю.
Таким чином не зрозуміло згідно яких законодавчих норм моніторинг розпочато 11.01.2022 року після завершення строку дії договору. Адже договір завершено ще 31.12.2022 року, а згідно п. 12 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» «оприлюднюється звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання» тобто Замовник має право прозвітувати у строк до 28.01.2022 року і цей строк не є показником (підтвердженням) продовження строку дії договору оскільки аби продовжити дію договору треба було укладати відповідну додаткову угоду про продовження строку дії договору та оприлюднювати її до 05.01.2022 року. Замовником до 05.01.2022 року не було оприлюднено жодної Додаткової угоди про продовження строку дії договору по закупівлі щодо якої проводиться моніторинг.
Враховуючи наведені норми діючого законодавства просимо зазначити норми статей Закону або нормативних-актів на підставі яких, Вами здійснюється моніторинг закупівлі Замовника, оприлюднений 11.01.2022, якщо договір про закупівлю не продовжено на 2022 рік та його дія завершена 31.12.2021 року.
Додатки:
1. Договір №120/11-21 від 26.11.2021 року з ТОВ «Артметал Україна»;
2. Протокольне рішення Уповноваженої особи № 232 від 02.12.2021 року;
3. Лист вих. №684-2/12 від 02.12.2021 року з додатками направленого до Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України;
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Уповноважена особа Левіна І.А.
17.01.2021 р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник зобов'язується прийняти до відома виявлені під час моніторингу невідповідності, порушення, тощо та не допускати їх у подальшому. Відповідальні особи притягнені до відповідальності, на підтвердження чого долучається наказ №12-3 від 07.02.2022 року "Про притягнення до відповідальності уповноваженої особи".
2022-02-08 12:21:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Замовник зобов'язується прийняти до відома виявлені під час моніторингу невідповідності, порушення, тощо та не допускати їх у подальшому. Відповідальні особи притягнені до відповідальності, на підтвердження чого долучається наказ №12-3 від 07.02.2022 року "Про притягнення до відповідальності уповноваженої особи".
2022-05-25 09:22:12
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Артметал Україна" #37805242 |
Переможець |
5 326 500,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 18:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 18:09
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 14:53
|
Дог 135-12-21.pdf | укладений |
13 грудня 2021 14:53
|