Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шприци
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2021-12-02-016602-c ab3e7b52498f455eb8d01a25118d386a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гладченко

+380542787308 ekonom4smkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000300
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 3
Контактна особа: Ірина Гладченко
+380542787308
ekonom4smkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Шприц 3-х комп. 50мл з голкою 18 G, СФ (без ПДВ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Шприц 3-х комп. 50мл з голкою 18 G, СФ (без ПДВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Металургів, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Замовником у національній валюті України на підставі Постанови Кабінету Міністрів України №1404 від 09 жовтня 2006 року, у розмірі 100% загальної вартості партії отриманого Товару шляхом безготівкового банківського переказу грошей на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 грудня 2021 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІОЛА МЕДТЕХНІКА"
#23548019
Переможець 6 000,00
UAH
02 грудня 2021 17:29

Документи

02 грудня 2021 17:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:03
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 17:32
Договір.pdf укладений
02 грудня 2021 17:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 000,00
UAH