Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Володимирівна Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2021 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 січня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 15:44 |
Очікувана вартість: | 63 738 925,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 318 694,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на загальну суму: 315 000,00грн. (триста п’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.) Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 315000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2021 10:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2021 10:33 |
ТД нова редакція 24.12.2021.PDF | |
24 грудня 2021 10:33 |
Додаток 6 нова редакція 24.12.2021.PDF | |
24 грудня 2021 10:33 |
Перелік змін 24.12.2021.PDF | |
16 грудня 2021 15:40 |
Перелік змін 16.12.2021.PDF | |
02 грудня 2021 16:52 |
Додаток 7.PDF | |
02 грудня 2021 16:52 |
Додаток 5.PDF | |
02 грудня 2021 16:52 |
Додаток 4.PDF | |
02 грудня 2021 16:52 |
Додаток 2.PDF | |
02 грудня 2021 16:52 |
Додаток 1.PDF | |
02 грудня 2021 16:51 |
Додаток 3.PDF |
24 грудня 2021 10:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 грудня 2021 10:33 |
ТД нова редакція 24.12.2021.PDF
|
||||||
24 грудня 2021 10:33 |
Додаток 6 нова редакція 24.12.2021.PDF
|
||||||
24 грудня 2021 10:33 |
Перелік змін 24.12.2021.PDF
|
||||||
16 грудня 2021 15:40 |
Перелік змін 16.12.2021.PDF
|
||||||
02 грудня 2021 16:52 |
Додаток 7.PDF
|
||||||
02 грудня 2021 16:52 |
Додаток 5.PDF
|
||||||
02 грудня 2021 16:52 |
Додаток 4.PDF
|
||||||
02 грудня 2021 16:52 |
Додаток 2.PDF
|
||||||
02 грудня 2021 16:52 |
Додаток 1.PDF
|
||||||
02 грудня 2021 16:51 |
Додаток 3.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, аргументовані вимоги щодо якої замовник вважає за необхідне включити до її складу. Тому, з метою мінімізації ризиків невиконання державного замовлення та підтвердження фактичної спроможності Підрядника виконати ним взяті на себе зобов’язання щодо виконання договору про закупівлю якісно та у визначені терміни, було встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції сертифікатів ISO, а саме: - Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі* на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 41.10, 41.20 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010).
- Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)
- Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі* на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 41.10, 41.20 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)
- Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)
- Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі* на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 41.10, 41.20 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)
- Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 45001:2018 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 45001:2018 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-01-000025 ● 58036f92ffd542b88b5a81b14427aaaa
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2022 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2022 № 40
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.02.2022 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-12-02-015736-c 02.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-02 15:37:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з добудови (будівництво) корпусу «Ліцей №1 Гостомельської селищної ради по вул. Рекунова 11-А сел. Гостомель Київської області», замовником яких є Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-02-015736-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-07 15:57:44
Відповідь на звернення
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з добудови (будівництво) корпусу «Ліцей №1 Гостомельської селищної ради по вул. Рекунова 11-А сел. Гостомель Київської області», відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» від 10.11.2021 р. № 04-1911-21/ЕП/ко. Розмір бюджетного призначення визначено Програмою будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2021 – 2023 роки, затвердженою рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 № 038-01-VIIІ (зі змінами). Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2022/02/obgruntuvannya-rekunova.-docx.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-15 15:19:38
Запит про надання пояснень
Прошу надати документи (експертні висновки, звіти, тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-18 12:02:15
Відповідь на звернення
Надаємо копію Експертного звіту.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ" |
63 688 587,29
UAH з ПДВ
|
63 688 587,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС СКАЙГРУП» |
63 709 259,65
UAH з ПДВ
|
63 709 259,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ" #40856650 |
Переможець |
63 688 587,29
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 12:19
|
Договір 4-22.PDF | укладений |
28 січня 2022 12:18
|