Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виробництва та постачання теплової енергії (код ДК 021:2015 – 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція»)
Очікувана вартість
466 272,28 UAH
UA-2021-12-02-015219-c 5ba3294c642740f1ae9159435a58af04
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Приданова

+380974170181 yuliya.pridanova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Апостолівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40209395
Вебсайт: https://apost.otg.dp.gov.ua/
Місцезнаходження: 53800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Апостолове, вул. Центральна, 65
Контактна особа: Юлія Приданова
+380974170181
yuliya.pridanova@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
пп. 2 п. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником як виняток, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконанні, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до Договору оренд від 31.12.2020 № 1а Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергосервісна компанія «ЕСКО-К» в особі Глоби С.В., передало Товариству з обмеженою відповідальністю «Чернівецькі теплові мережі» у тимчасове платне користування майно, а саме Блочно-модульну котельню 1000-БМ-А.П.Д.0.0., яка розташована за адресою: м. Апостолове, вул. Центральна, 65, технологічний майданчик. Котельні, які встановлені за адресою: м. Апостолове, вул. Набережна. 18 та м. Апостолове, вул. Визволення, 31 А належать ТОВ «Чернівецькі теплові мережі», яке діє на підставі ліцензії та здійснює виробництво теплової енергії на установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії. Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуги згідно з предметом закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутність конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення відповідних мереж Замовника безпосередньо до мереж Учасника та за умови затверджених тарифів на надання послуг для цього постачальника. Тариф на оплату за теплову енергію на 2021 рік затверджено Рішенням виконавчого комітету Апостолівської міської ради від 23.02.2021 № 22. У зв’язку з вищенаведеним, а також беручи до уваги необхідність оформлення договірних відносин для безперебійної роботи закладів Виконавчого комітету Апостолівської міської ради у Замовника виникає необхідність укладання договору за переговорною процедурою закупівлі із ТОВ «Чернівецькі теплові мережі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 16:40
Оскарження наміру укласти договір: 13 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
118 гігакалорія
Послуги з виробництва та постачання теплової енергії (код ДК 021:2015 – 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53800, Україна, Дніпропетровська область, м. Апостолове, згідно Додатку до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за Послуги проводиться щомісячно протягом 10 (десяти) календарних днів, починаючи з дня отримання рахунку та Акту наданих Послуг згідно з його умовами Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

02 грудня 2021 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 16:37
Протокол переговорів.pdf
02 грудня 2021 16:37
Рішення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЕЦЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
#37378680
Переможець 466 272,28
UAH
02 грудня 2021 16:40

Документи

02 грудня 2021 16:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2021 16:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЕЦЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
#37378680
466 272,28
UAH
Документи

Документи

02 грудня 2021 16:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:57
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:52
дод. угода.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:51
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 08:49
ВАМР-531.pdf укладений
16 грудня 2021 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: ВАМР - 531
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 387 938,14
UAH (в тому числі ПДВ 64 656,35 UAH)