Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-12-02-015006-c 8fcec2e4c3194bf3bc29b199335add0f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Олександрович Морозов

+380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Харківські теплові мережі"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Вебсайт: http://hts.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Контактна особа: Валерій Олександрович Морозов
+380577588535
morozov.v.a@hte.vl.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування
п.3 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника ( ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-29-006723-b)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 08 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2650 пачка
Папір для офісної техніки А4 80 г/м2, 500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, вул Мефодіївська 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

02 грудня 2021 16:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 16:31
ТЗ.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Переможець 449 970,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2021 16:52

Документи

02 грудня 2021 16:52
Електронний підпис
02 грудня 2021 16:49
Протокол №2168.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2021 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
449 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2021 16:52
Електронний підпис
02 грудня 2021 16:49
Протокол №2168.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 10:50
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 17:00
Додаткова угода №1 до договору №42120801.PDF зміни до договору
05 січня 2022 16:18
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 09:21
Договір №42120801.pdf укладений
08 грудня 2021 09:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для офісної техніки А4 80 г/м2, 500 арк 2650 пачка 169,80
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 42120801
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для офісної техніки А4 80 г/м2, 500 арк 2650 пачка 169,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 449 970,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 995,00 UAH)