Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" |
Код ЄДРПОУ: | 40235671 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 26 |
Контактна особа: |
Полівчук Володимир Володимирович 380631492871 v.polivchuk@uatv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Враховуючи п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі укладення договору про закупівлю, якщо предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання та у разі укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу.
Тендерному комітету надійшла заявка № 934 від 30.11.21 року на закупівлю від начальника творчо-виробничого відділу Малихіна Є.П. стосовно закупівлі послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою ««Про життя» з Андрієм Пальчевським» (««О жизни» с Андреем Пальчевским»), що включають в себе розробку (написання) концепції, сценаріїв/сценарних планів та передбачають частковий технологічний цикл виробництва.
Відповідно до інформації зазначеної в заявці, одне із стратегічних завдань ДП «МПІУ» - нести ідею об’єднання України через контент власного виробництва. ДП «МПІУ» піклується про якість контенту, що виходить на власних телеканалах з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA», урізноманітнює сітку мовлення, закуповує різножанровий контент. Проте «обличчя» каналу – це перш за все продукти, виготовлені власними силами. Згідно із соціологічними дослідженнями, проведеними компанією «Рейтинг», у цільової аудиторії є великий запит на розважальний та освітній контент. Це стосується будь-якого українського телеканалу, у тому числі телеканалів з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA».
Відповідно до службової записки заступника генерального директора з питань планування ефіру від 03.11.2021р. № 480, основу сітки мовлення двох телеканалів ДП «МПІУ» складають новини, ранкове шоу, інформаційно-аналітичні програми, художні фільми та серіали. Станом на 2021 рік, 70% контенту для телеканалів закуповується. Все це розважальний контент, оскільки інформаційний продукт ДП «МПІУ» реалізує власними силами. Виробництво розважального контенту потребує значних фінансових витрат та часу. Однак у підприємства є нагальна потреба у власному розважальному продукті, оскільки це те, що найбільше вподобає телеглядач. Зважаючи на планову сітку мовлення телеканалу на 2022 рік, було встановлено, що такої кількості аудіовізуальних творів буде недостатньо. У зв’язку з цим, а також з метою збільшення обсягів власного виробництва якісного розважального контенту, є необхідність у розробці та створенні телепрограм різноманітних жанрів, щоденних та щотижневих, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису).
Реалізація вищезазначених розважальних програм має на меті створити конкурентоспроможний телевізійний продукт з урахуванням потреб цільової аудиторії телеканалів ДП «МПІУ», що сприятиме задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб і виконанню поставленої мети.
ДП «МПІУ» докладає всіх можливих зусиль для збільшення обсягів виробництва власного розважального контенту.
Для організації створення вищезазначених телепрограм різноманітних жанрів, щоденних та щотижневих, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису), виявлена недостатня кількість виробничого персоналу, а саме: сценарист, оператор-постановник, режисер-постановник та інші (службові записки №481 від 03.11.2021р. та №482 від 03.11.2021р.).
Також, було проаналізовано питання матеріально-технічної бази телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ». Існуюче обладнання не зможе задовільнити виробничі потреби під час виробництва телепрограм різноманітних жанрів. Вся матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ» використовується для виробництва інших проєктів, а саме: «Новини України», «Офіційна розмова», «Неофіційна розмова», «Право на право» та інші (службові записки №483 від 03.11.2021р., №484 від 03.11.2021р. та №489 від 04.11.21р.).
04.11.2021р. ДП «МПІУ», відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ», затвердженого наказом ДП «МПІУ» від 07.10.2021р. № 105 та Статуту ДП «МПІУ», був оголошений мистецький конкурс з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
За результатами проведеного мистецького конкурсу з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва, який відбувся 22.11.2021р., переможцем визнано ТОВ «ІМАЖИНАРІУМ» з проєктом ««Про життя» з Андрієм Пальчевським» - соціального ток-шоу, тривалістю 60 випусків по 45 хвилин/випуск. (Протокол №31 від 22.11.2021р. засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ»).
В результаті презентації проєкту та наданих матеріалів, комісія дійшла висновку, що проєкт цікавий. Ток-шоу, що здатне допомогти вирішити проблему головного героя – варто уваги. Більшість подібних програм орієнтовані лише на розважання глядачів та обговорення пікантних подробиць. Андрій Пальчевський – медійна особистість, яка здатна привернути увагу до шоу та стати її рушійною силою. Програма підніматиме актуальні для суспільства теми, які неможливо обговорити та вирішити в рамках новинного формату. Дозволить об’єднати біля екранів різних українців, адже проблеми у всіх спільні. Проєкт має виховний ефект та соціально важливий для людей. Повертає віру у справедливість. Дуже необхідна програма, яка допоможе відкрити правду і знайти винних. Цікаве шоу, що може стати головним на нашому телеканалі. Такі ток-шоу необхідні, вони дають можливість побачити політичного діяча у дії. Ідея проєкту не нова, але має свої цікаві сторони. Шоу має безперечне соціальне значення. Соціальне ток-шоу на телеканалі – це ознака розмови з суспільством. Через розбір життєвих проблем можна зрозуміти тенденції та проблеми, що існують на сьогодні в країні. Програма несе виховну функцію.
Конкурсною комісією було донесено до учасника конкурсу ТОВ «ІМАЖИНАРІУМ», що послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору, соціального ток-шоу ««Про життя» з Андрієм Пальчевським» включають в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво соціального ток-шоу, яке передбачає частковий технологічний цикл, а саме: ДП «МПІУ» самостійно завершує технологічний цикл створення проєкту, що включає виготовлення пакету графіки (із врахуванням айдентики мовлення ДП «МПІУ»: анонсна графіка, шапка та фінальні заставки, відбивки, плашки, титри, фінальна адаптація звуку випусків) тощо.
ТОВ «ІМАЖИНАРІУМ» було повідомлено, що в 2021 році вони готові надати послуги з часткового виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою ««Про життя» з Андрієм Пальчевським» першого та другого етапів виробництва згідно кошторису витрат на виробництво зазначеної телевізійної програми.
ТОВ «ІМАЖИНАРІУМ» надало орієнтовний кошторис витрат на виробництво, а саме: 12 020 400 (дванадцять мiльйонів двадцять тисяч чотириста) гривень 00 копійок, без ПДВ.
Таким чином, враховуючи вищевикладене та у відповідності до абз. 2, 3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є підстави для проведення переговорної процедури та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ІМАЖИНАРІУМ» та прийняти відповідне рішення.
ВИРІШИЛИ:
- провести переговорну процедуру на закупівлю послуг за ДК 021:2015:92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою ««Про життя» з Андрієм Пальчевським» (««О жизни» с Андреем Пальчевским»), що включають в себе розробку (написання) концепції, сценаріїв/сценарних планів та передбачають частковий технологічний цикл виробництва);
- прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ «ІМАЖИНАРІУМ» (відповідно до абз.2,3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- погодити остаточну ціну закупівлі – 12 020 400 (дванадцять мільйонів двадцять тисяч чотириста) гривень 00 копійок, без ПДВ
- визначити строк надання послуг по 31 грудня 2021 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2021 16:10 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92110000-5: Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані Послуги за Договором здійснюється Замовником з розрахункового рахунку, що відкритий в органах Державної казначейської служби України, в безготівковій формі на поточний банківський рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі, протягом 10 (десяти ) банківських днів з дня підписання Сторонами Актів наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
02 грудня 2021 15:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000112 ● d6340892fac04927a5a048ec299fb9f1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2021-12-02-013326-c 02.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-26 16:15:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Про життя» з Андрієм Пальчевським» («О жизни» с Андреем Пальчевским»), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-02-013326-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, просимо надати пояснення (інформацію та документи) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи (в т.ч. заявки № 934 від 30.11.21, службові записки від 03.11.2021р. № 480 - №484, від 04.11.2021р. № 489, Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ», Протокол №31 від 22.11.2021 засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ» тощо) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-31 16:06:33
Надання пояснень
У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України міста Києва про надання пояснень стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Про життя» з Андрієм Пальчевським» («О жизни» с Андреем Пальчевским»), що включають в себе розробку (написання) концепції, сценаріїв/сценарних планів та передбачають частковий технологічний цикл виробництва) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-02-013326-c) (ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-11-000112) Державне підприємство «МУЛЬТИМЕДІЙНА ПЛАТФОРМА ІНОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ» (надалі – Підприємство, замовник, ДП «МПІУ») повідомляє наступне.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі укладення договору про закупівлю, якщо предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання та у разі укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу.
Для проведення закупівлі за результатом проведеного творчого конкурсу (Протокол №31 від 22.11.2021р. засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ») до тендерного комітету надійшла заявка № 934 від 30.11.21 року на закупівлю від начальника творчо-виробничого відділу Малихіна Є.П. стосовно закупівлі послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою ««Про життя» з Андрієм Пальчевським» («О жизни» с Андреем Пальчевским»), що включають в себе розробку (написання) концепції, сценаріїв/сценарних планів та передбачають частковий технологічний цикл виробництва.
Одним із стратегічних завдань ДП «МПІУ» - нести ідею об’єднання України через контент власного виробництва. ДП «МПІУ» піклується про якість контенту, що виходить на власних телеканалах з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA», урізноманітнює сітку мовлення, закуповує різножанровий контент. Проте «обличчя» каналу – це перш за все продукти, виготовлені власними силами. Згідно із соціологічними дослідженнями, проведеними компанією «Рейтинг», у цільової аудиторії є великий запит на розважальний та освітній контент. Це стосується будь-якого українського телеканалу, у тому числі телеканалів з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA».
Відповідно до службової записки заступника генерального директора з питань планування ефіру від 03.11.2021р. № 480, основа сітки мовлення двох телеканалів ДП «МПІУ» складають новини, ранкове шоу, інформаційно-аналітичні програми, художні фільми та серіали. Станом на 2021 рік, 70% контенту для телеканалів закуповується. Все це розважальний контент, оскільки інформаційний продукт ДП «МПІУ» реалізує власними силами. Виробництво розважального контенту потребує значних фінансових витрат та часу. Однак у підприємства є нагальна потреба у власному розважальному продукті, оскільки це те, що найбільше вподобає телеглядач. Зважаючи на планову сітку мовлення телеканалу на 2022 рік, було встановлено, що такої кількості аудіовізуальних творів буде недостатньо. У зв’язку з цим, а також з метою збільшення обсягів власного виробництва якісного розважального контенту, є необхідність у розробці та створенні телепрограм різноманітних жанрів, щоденних та щотижневих, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису).
Реалізація вищезазначених розважальних програм має на меті створити конкурентоспроможний телевізійний продукт з урахуванням потреб цільової аудиторії телеканалів ДП «МПІУ», що сприятиме задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб і виконанню поставленої мети.
ДП «МПІУ» докладає всіх можливих зусиль для збільшення обсягів виробництва власного розважального контенту.
Для організації створення вищезазначених телепрограм різноманітних жанрів, щоденних та щотижневих, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису), виявлена недостатня кількість виробничого персоналу, а саме: сценарист, оператор-постановник, режисер-постановник та інші (службові записки №481 від 03.11.2021р. та №482 від 03.11.2021р.).
Також, було проаналізовано питання матеріально-технічної бази телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ». Існуюче обладнання не зможе задовільнити виробничі потреби під час виробництва телепрограм різноманітних жанрів. Вся матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ» використовується для виробництва інших проєктів, а саме: «Новини України», «Офіційна розмова», «Неофіційна розмова», «Право на право» та інші (службові записки №483 від 03.11.2021р., №484 від 03.11.2021р. та №489 від 04.11.21р.).
04.11.2021р. ДП «МПІУ», відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ», затвердженого наказом ДП «МПІУ» від 07.10.2021р. № 105 та Статуту ДП «МПІУ», був оголошений мистецький конкурс з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
За результатами проведеного мистецького конкурсу з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва, який відбувся 22.11.2021р., переможцем визнано ТОВ «ІМАЖИНАРІУМ» з проєктом ««Про життя» з Андрієм Пальчевським» - соціального ток-шоу, тривалістю 60 випусків по 45 хвилин/випуск. (Протокол №31 від 22.11.2021р. засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ»).
В результаті презентації проєкту та наданих матеріалів, комісія дійшла висновку, що проєкт цікавий. Ток-шоу, що здатне допомогти вирішити проблему головного героя – варто уваги. Більшість подібних програм орієнтовані лише на розважання глядачів та обговорення пікантних подробиць. Андрій Пальчевський – медійна особистість, яка здатна привернути увагу до шоу та стати її рушійною силою. Програма підніматиме актуальні для суспільства теми, які неможливо обговорити та вирішити в рамках новинного формату. Дозволить об’єднати біля екранів різних українців, адже проблеми у всіх спільні. Проєкт має виховний ефект та соціально важливий для людей. Повертає віру у справедливість. Дуже необхідна програма, яка допоможе відкрити правду і знайти винних. Цікаве шоу, що може стати головним на нашому телеканалі. Такі ток-шоу необхідні, вони дають можливість побачити політичного діяча у дії. Ідея проєкту не нова, але має свої цікаві сторони. Шоу має безперечне соціальне значення. Соціальне ток-шоу на телеканалі – це ознака розмови з суспільством. Через розбір життєвих проблем можна зрозуміти тенденції та проблеми, що існують на сьогодні в країні. Програма несе виховну функцію.
Конкурсною комісією було донесено до учасника конкурсу ТОВ «ІМАЖИНАРІУМ», що послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору, соціального ток-шоу ««Про життя» з Андрієм Пальчевським» включають в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво соціального ток-шоу, яке передбачає частковий технологічний цикл, а саме: ДП «МПІУ» самостійно завершує технологічний цикл створення проєкту, що включає виготовлення пакету графіки (із врахуванням айдентики мовлення ДП «МПІУ»: анонсна графіка, шапка та фінальні заставки, відбивки, плашки, титри, фінальна адаптація звуку випусків) тощо.
ТОВ «ІМАЖИНАРІУМ» було повідомлено, що в 2021 році вони готові надати послуги з часткового виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою ««Про життя» з Андрієм Пальчевським» першого та другого етапів виробництва згідно кошторису витрат на виробництво зазначеної телевізійної програми.
Разом з тим, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою ««Про життя» з Андрієм Пальчевським» («О жизни» с Андреем Пальчевским»), що включають в себе розробку (написання) концепції, сценаріїв/сценарних планів та передбачають частковий технологічний цикл виробництва) визначено відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі складено з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та здійснювалося за результатами аналізу наданого орієнтовного кошторису витрат на виробництво всього циклу телевізійного проєкту та пропозицію на надання послуг з виробництва (створення) телевізійного проєкту першого та другого етапів виробництва загальною вартість: 12 020 400 (дванадцять мільйонів двадцять тисяч чотириста) гривень 00 копійок, без ПДВ. Під час аналізу формування вартості наданих послуг замовником також були проаналізовані такі критерії як відповідність проєкту зазначеній тематиці, цілям і пріоритетним завданням замовника, очікувана результативність проєкту, повнота охоплення цільової аудиторії, інноваційність і креативність, рівень кадрового та матеріально-технічного забезпечення учасника, досвід виконання аналогічних проєктів у відповідній сфері. Запропонована пропозиція на виробництво телевізійного проєкту ТОВ «ІМАЖИНАРІУМ» відповідає ринковим розцінкам на виробництво схожих проєктів в Україні та сформована з урахуванням всіх критерій замовника до відповідних проєктів та врахуванням творчої складової на виробництво телевізійного проєкту.
На підставі вищезазначеного та з урахуванням того, що дані послуги можуть бути надані виключно суб’єктом господарювання ТОВ «ІМАЖИНАРІУМ», як переможцем мистецького конкурсу, керуючись чинним законодавством України та внутрішніми нормативними актами, зважаючи на вид предмета закупівлі, його розповсюдженість на ринку, порядок формування ціни на нього, конкретні умови надання послуг, та враховуючи творчі критерії проєкту, замовником було визначено обґрунтовану очікувану вартість закупівлі, а також у відповідності до абз. 2, 3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» були підстави для проведення переговорної процедури та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ІМАЖИНАРІУМ» та прийняти відповідне рішення.
Крім того, на виконання Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (посилання: https://kanaldom.tv/wp-content/uploads/2021/12/scan_20211210120322-1.pdf).
До пояснення додається:
- заявка № 934 від 30.11.21,
- службові записки від 03.11.2021р. № 480 - №484, від 04.11.2021р. № 489,
- Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ»,
- Протокол №31 від 22.11.2021 засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМАЖИНАРІУМ» #37881069 |
Переможець |
12 020 400,00
UAH
|
02 грудня 2021 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 16:48
|
Підписаний договір №418_1312_21.pdf | укладений |
13 грудня 2021 16:47
|