Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно - кошторисної документації обладнання будівлі від прямого попадання блискавки виробничо-побутового корпусу №101 ДП «ЖМЗ «ВІЗАР»
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2021-12-02-008178-c ● 94f687e3ff8f493f86a999b6935a9763
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укроборонпром ДП "ЖУЛЯНСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "ВІЗАР" |
Код ЄДРПОУ: | 14311175 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВИШНЕВЕ, ул. Ломоносова 1 |
Контактна особа: |
Нагорна Тетяна Михайлівна 380459852163 vizar.zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2021 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Виготовлення проектно - кошторисної документації обладнання будівлі від прямого попадання блискавки виробничо-побутового корпусу №101 ДП «ЖМЗ «ВІЗАР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | з моменту отримання проектно-кошторисної документації оформленої згідно вимог вказаних у Додатку №1 до Договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2021 13:28 |
ПРОЄКТ договору.docx |
02 грудня 2021 13:28 |
конкурсна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо предмету закупівлі
Дата подання: 03 грудня 2021 11:01
Дата відповіді: 03 грудня 2021 13:02
яка площа виробничо-побутового корпусу? дякую
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, згідно п.1 Додатку 1 до проєкту Договору, загальна площа чотириповерхової виробничо-побутової будівлі
55296 м2 (288 м Х 192 м)
55296 м2 (288 м Х 192 м)
термін надання послуг
Дата подання: 03 грудня 2021 14:17
Дата відповіді: 03 грудня 2021 15:34
доброго дня, шановний Замовнику
в оголошенні вказано термін надання послуг - 45 календарних днів, але договір діє до 31.12.2021. То яка дата правильна?
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику, згідно п.1.2 Договору послуги надаються Виконавцем протягом 45 календарних днів з дати підписання Договору, тому при підписанні Договору з Переможцем конкурсу термін дії договору буде змінений (подовжений) до повного виконання зобовязань за даним Договором
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-02-008178-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ", Код ЄДРПОУ:37610680
Дата подання: 03 грудня 2021 11:10
щодо акту обстеження
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
у порядку частини 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Просимо Вас, усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі
UA-2021-12-02-008178-c, шляхом виключення з Вимог до предмета закупівлі вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, яка міститься у Додатку №1 до Договору, а саме: «Обстеження об’єкту: Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання послуг згідно цієї закупівлі, а також отримати інформацію, яка буде йому необхідна для підготовки пропозиції».
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі").
Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту.
У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною.
Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Розгорнути
Згорнути
у порядку частини 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Просимо Вас, усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі
UA-2021-12-02-008178-c, шляхом виключення з Вимог до предмета закупівлі вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, яка міститься у Додатку №1 до Договору, а саме: «Обстеження об’єкту: Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання послуг згідно цієї закупівлі, а також отримати інформацію, яка буде йому необхідна для підготовки пропозиції».
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі").
Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту.
У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною.
Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2021 14:17
Шановний Учаснику!
Детально вивчивши умови Вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги, яка міститься у Додатку 1 до Договору «Завдання на проектно-кошторисні роботи», а саме: «Обстеження об'єкту. Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання послуг згідно цієї закупівлі, а також отримати інформацію, яка буде йому необхідна для підготовки пропозиції».
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж, визначитись з порядком застосування матеріально технічної бази і техніки майбутнього виконання робіт за складеною проектно-кошторисною документацією, Проєктувальник повинен мати можливість максимально точно скласти цінову складову робіт і матеріалів, враховуючи технічні характеристики адміністративних будівель. Це унеможливить в подальшому безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників. Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єктів в період уточнень, гарантовано доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт. Доступ в адміністративні будівлі є можливим в будь-який робочий час.
Детально вивчивши умови Вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги, яка міститься у Додатку 1 до Договору «Завдання на проектно-кошторисні роботи», а саме: «Обстеження об'єкту. Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання послуг згідно цієї закупівлі, а також отримати інформацію, яка буде йому необхідна для підготовки пропозиції».
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж, визначитись з порядком застосування матеріально технічної бази і техніки майбутнього виконання робіт за складеною проектно-кошторисною документацією, Проєктувальник повинен мати можливість максимально точно скласти цінову складову робіт і матеріалів, враховуючи технічні характеристики адміністративних будівель. Це унеможливить в подальшому безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників. Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єктів в період уточнень, гарантовано доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт. Доступ в адміністративні будівлі є можливим в будь-який робочий час.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" #33442495 |
Переможець |
25 000,00
UAH
|
16 грудня 2021 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 459 від 21.12.2021.pdf | укладений |
02 лютого 2022 15:41
|