Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт групи приміщень будівлі за адресою: Донецька область місто Мирноград вулиця Соборна, 20 К під розміщення ПЛР лабораторії»
Очікувана вартість
16 425,00 UAH
UA-2021-12-02-004850-c 519c931bddc3492ead4d92c689c53f2c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Полегонько

+380959232009 lpolegonko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Мирноградська центральна міська лікарня" Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01990855
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Соборна, буд. 20
Контактна особа: Людмила Полегонько
+380959232009
lpolegonko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Технічні та якісні характеристики повинні відповідати вимогам діючого законодавства до даного виду послуг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт групи приміщень будівлі за адресою: Донецька область місто Мирноград вулиця Соборна, 20 К під розміщення ПЛР лабораторії»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85323, Україна, Донецька область, Мирноград, вул. Соборна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

02 грудня 2021 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СИНЕГІН ВОЛОДИМИР ЙОСИПОВИЧ
#2091609318
Переможець 16 425,00
UAH
02 грудня 2021 11:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2023 11:09
ДУ 6 Тех нагляд Синенгін.pdf зміни до договору
04 травня 2023 11:08
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2023 14:05
ДУ 5 Технадзор к №388 від 30.11.2021.pdf зміни до договору
30 березня 2023 14:04
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2023 13:58
Скан ДУ №4 к №388 від 30.11.2021.pdf зміни до договору
11 березня 2022 09:39
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 16:33
21.02.21 ДУ ПЦР.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 14:22
30.12.21 ДУ №2 Технагляд.pdf зміни до договору
05 січня 2022 14:21
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:28
ДУ №1 к №388 від 30.11.2021 Тех.Нагляд.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 11:24
30.11.2021 Договір№388 Технагляд.pdf укладений
02 грудня 2021 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №388
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №388
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №388
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №388
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: №388
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення джерела фінансування на 2023 рік (власні кошти) п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №388
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML