Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Вінницької обласної служби зайнятості)
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2021-12-02-002670-b a003719cf51c45d0984be3b841993c83
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кубик Тетяна

0432557273 zakup3@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
Контактна особа: Кубик Тетяна
0432557273
zakup3@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 11:02
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ НА ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ НА 2022 РІК !!!! Період надання послуг телефонного зв’язку та передачі даних з 01.01.2022р. по 31.12.2022р.
Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714; категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Мова якою повинні готуватись пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Вінницької обласної служби зайнятості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. М. Ващука, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
1 послуга
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Вінницької обласної служби зайнятості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька область, м. Бар, Майдан Святого Миколая 10 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
1 послуга
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Вінницької обласної служби зайнятості)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Сплата за надані послуги здійснюється Абонентом щомісячно, після підписання акту передавання- приймання наданих послуг, не пізніше 20 числа наступного за звітним місяцем. Оплата здійснюється Абонентом безготівковим розрахунком. Розрахунки за Послуги здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5- ти банківських днів з моменту підписання акту передавання- приймання наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 11:24
оголошення звязок.docx
02 грудня 2021 11:24
Додаток _5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (звязок 2022).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 11:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ВІНТЕЛЕПОРТ" 28 000,00
UAH з ПДВ
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2021 14:27
Електронний підпис
09 грудня 2021 14:26
проект договору.pdf.p7s
09 грудня 2021 14:26
Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 грудня 2021 14:26
протокол зборів.pdf.p7s
09 грудня 2021 14:26
лист гарантія договір.pdf
09 грудня 2021 14:26
статут.pdf
09 грудня 2021 14:26
ліцензія.pdf
09 грудня 2021 14:26
ліцензія.pdf.p7s
09 грудня 2021 14:26
наказ вступ на посаду.pdf
09 грудня 2021 14:26
реєстр операторів.pdf
09 грудня 2021 14:26
статут.pdf.p7s
09 грудня 2021 14:26
проект договору.pdf
09 грудня 2021 14:26
протокол зборів.pdf
09 грудня 2021 14:26
реєстр операторів.pdf.p7s
09 грудня 2021 14:26
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ВІНТЕЛЕПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ВІНТЕЛЕПОРТ"
#23106497
Очікує рішення 28 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 11:04

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 грудня 2021 15:16
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В результаті того, що була подана одна пропозиція ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЮ КОМПАНІЄЮ "ВІНТЕЛЕПОРТ" з ціновою пропозицією 28 000 грн., електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозиції автоматично перейшла до етапу розгляду на відповідність умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Проте уповноваженою особою на етапі розгляду документів Учасника, була виявлена помилка, яка була допущена уповноваженою особою під час оголошення спрощеної закупівлі, а саме: предмет закупівлі зазначений в електронних полях не співпадає з предметом закупівлі зазначеним в предметі договору та технічній специфікації за предметом закупівлі. Керуючись п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля підлягає скасуванню у зв`язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. ВИРІШИЛА : 1. Скасувати закупівлю UA-2021-12-02-002670-b, у зв`язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (технічно некоректно зазначено предмет закупівлі в електронній системі закупівель, який має відмінність з предметом закупівлі зазначеним в предметі договору та технічній специфікації. 2. Оприлюднити повідомлення про відміну закупівлі потягом одного дня з дня прийняття рішення, відповідно до вимог ч. 19 ст. 14 Закону.
Документи:
15 грудня 2021 15:16
Електронний підпис
15 грудня 2021 15:15
Протокол скасування №187.pdf