Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Івано-Франківської обласної дитячої клінічної лікарні Івано-Франківської обласної ради на вул. Євгена Коновальця,132 в м. Івано-Франківськ (Код ДК 021-2015 (CPV): 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
387 240,00 UAH
UA-2021-12-02-001780-a 84b21dd0f00d46a7bb475d5660c7e33f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Вебсайт: https://www.ukb.if.ua/
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 13:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 13:21
Очікувана вартість: 387 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 936,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 3.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та вимог наказу Уповноваженим органом (Мінекономіки) від 14.12.2020 № 2628) (Додаток 7) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 4 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3.3 пункту 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677, ЄДРПОУ: 42753445. 3.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Банківська гарантія»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області; код згідно з ЄДРПОУ – 42753445; р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677; - дату і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «документація до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі на закупівлю робіт»: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Івано-Франківської обласної дитячої клінічної лікарні Івано-Франківської обласної ради на вул. Євгена Коновальця,132 в м. Івано-Франківськ (Код ДК 021-2015 (CPV): 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)»» - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: - копія ліцензії, виданої банку та копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком; - документ, що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, в якому є посилання на номер та дату видачі банківської гарантії, а також її сума. 3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 900,00 (одна тисяча дев’ятсот) грн. 00 коп. 3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дати завершення подання тендерних пропозицій, зазначеної в документації до оголошення. 3.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.6. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Івано-Франківської обласної дитячої клінічної лікарні Івано-Франківської обласної ради на вул. Євгена Коновальця,132 в м. Івано-Франківськ (Код ДК 021-2015 (CPV): 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Є. Коновальця 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

3.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та вимог наказу Уповноваженим органом (Мінекономіки) від 14.12.2020 № 2628) (Додаток 7) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 4 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3.3 пункту 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677, ЄДРПОУ: 42753445. 3.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Банківська гарантія»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області; код згідно з ЄДРПОУ – 42753445; р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677; - дату і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «документація до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі на закупівлю робіт»: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Івано-Франківської обласної дитячої клінічної лікарні Івано-Франківської обласної ради на вул. Євгена Коновальця,132 в м. Івано-Франківськ (Код ДК 021-2015 (CPV): 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)»» - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: - копія ліцензії, виданої банку та копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком; - документ, що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, в якому є посилання на номер та дату видачі банківської гарантії, а також її сума. 3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 900,00 (одна тисяча дев’ятсот) грн. 00 коп. 3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дати завершення подання тендерних пропозицій, зазначеної в документації до оголошення. 3.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.6. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.

Сума забезпечення: 1900 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: електронна банківська гарантія (більш детально див. п. 3 п. 4 розділ ІІІ Інструкція з підготовки пропозиці, Додаток 7 до документації до оголошення)
02 грудня 2021 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 13:17
Проект договору (1) (10).docx
02 грудня 2021 13:17
документація до оголошення.pdf
02 грудня 2021 13:17
оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Феняк Андрій Мирославович 376 610,32
UAH з ПДВ
376 610,32
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 грудня 2021 11:06
Електронний підпис
14 грудня 2021 11:06
Гарантія SMEG18-13.rar
14 грудня 2021 11:05
ЦПУ Кузишин Р Я.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:05
Юридичні документи.rar.p7s
14 грудня 2021 11:05
ЦПУ Чехрій.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:05
ЦПУ Ковтун.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:05
4.2 Працівники.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:04
Договірна.zip.p7s
14 грудня 2021 11:04
Договірна ціна.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:03
2 Пропозиція.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:03
Проект договору.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:03
Паспорт код (1).pdf.p7s
14 грудня 2021 11:02
Довідки з банку.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:02
4.3 Експертний звіт.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:02
Гарантія SMEG18-13.rar.p7s
14 грудня 2021 11:02
Гарантія SMEG18-13.rar.p7s
14 грудня 2021 11:02
6 субпідряд.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:02
4.3 Відгук.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:02
4.3 Довідка договори.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:02
4.1 МТБ.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:02
1 Заява учасника.pdf.p7s
14 грудня 2021 11:01
Гарантія SMEG18-13.rar
14 грудня 2021 11:01
4.3 Експертний звіт.pdf
14 грудня 2021 11:01
4.2 Працівники.pdf
14 грудня 2021 11:01
Проект договору.pdf
14 грудня 2021 11:01
ЦПУ Ковтун.pdf
14 грудня 2021 11:01
Договірна ціна.pdf
14 грудня 2021 11:01
Виписка Феняк А М, опис.pdf
14 грудня 2021 11:01
Договірна.zip
14 грудня 2021 11:01
Юридичні документи.rar
14 грудня 2021 11:01
Паспорт код (1).pdf
14 грудня 2021 11:01
6 субпідряд.pdf
14 грудня 2021 11:01
4.1 МТБ.pdf
14 грудня 2021 11:01
ЦПУ Кузишин Р Я.pdf
14 грудня 2021 11:01
Гарантія SMEG18-13.rar
14 грудня 2021 11:01
ЦПУ Чехрій.pdf
14 грудня 2021 11:01
4.3 Відгук.pdf
14 грудня 2021 11:01
2 Пропозиція.pdf
14 грудня 2021 11:01
4 Дов. про бал.вартість .pdf
14 грудня 2021 11:01
1 Заява учасника.pdf
14 грудня 2021 11:01
Довідки з банку.pdf
14 грудня 2021 11:01
4.3 Довідка договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Феняк Андрій Мирославович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія SMEG18-13.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Феняк Андрій Мирославович
#3103002794
Переможець 376 610,32
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 08:26

Документи

15 грудня 2021 08:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2021 08:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Феняк Андрій Мирославович
#3103002794
376 610,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2021 08:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2022 15:09
IMG_0004.pdf укладений
01 серпня 2022 14:48
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 08:57
10/д.pdf зміни до договору
27 січня 2022 08:56
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 12:58
договір 44п укладений
20 грудня 2021 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 44п
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 28 грудня 2022
Сума оплати за договором: 49 567,32
UAH
Причини розірвання договору: У зв'язку з лiквiдацiєю Управлiння капiтального будiвництва в Iвано-Франківськiй областi (вiдповідно до розпоряджень голови обласної військової адмiнiстрацiї №87-к вiд 21.04.2022 року i №175-к вiд 20.07.2022)