Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з обробки дерев'яних конструкцій горища вогнезахисними сумішами в будівлі головного учбового корпусу Національного університету «Запорізька політехніка» (інв.№ 103000001) за адресою: м. Запоріжжя, вул. Жуковського, буд. 64
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-12-02-001372-b 3d6fffd8af2343edb9609c5e34f09850
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Железнов Євген Володимирович

+380687290900 zpgorod_ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Університет "Запорізька політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02070849
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Жуковського, 64
Контактна особа: Железнов Євген Володимирович
+380687290900
zpgorod_ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 10:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2021 10:17
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з обробки дерев'яних конструкцій горища вогнезахисними сумішами в будівлі головного учбового корпусу Національного університету «Запорізька політехніка» (інв.№ 103000001) за адресою: м. Запоріжжя, вул. Жуковського, буд. 64
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75251110-4 — Послуги з протипожежного захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 10:13
ОГОЛОШЕННЯ -.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-02-001372-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 03 грудня 2021 08:52
незаконна дискримінаційна вимога
відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен подати Сертифікат SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності, Сертифікат ISO 9001-2018 на систему управління якістю та сертифікат ISO 45001:2019 на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Дана вимога не відповідає вимогам чинного законодавства та не підтверджується жодним НПА,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2021 16:30
Надання роз'яснення на Вимогу до замовника по спрощеній закупівлі "Послуги з протипожежного захисту" - не задоволено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-12-02-001372-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 03 грудня 2021 08:54
незаконна вимога
Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника на підтвердження цього надати у складі пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (у довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника./Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Відатк, просимо виключити дану незаконну вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2021 16:31
Надання роз'яснення на Вимогу до замовника по спрощеній закупівлі "Послуги з протипожежного захисту" - не задоволено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

06 грудня 2021 16:27
Протокол

Документи

06 грудня 2021 16:27
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 10:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАЙЕРТЕК" 196 480,71
UAH з ПДВ
196 480,71
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАЙЕРТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАЙЕРТЕК"
#40640156
Переможець 196 480,71
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 09:28

Документи

14 грудня 2021 09:28
Електронний підпис
14 грудня 2021 09:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАЙЕРТЕК"
#40640156
196 480,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2021 09:28
Електронний підпис
14 грудня 2021 09:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 16:36
Звіт укладений
01 лютого 2022 16:29
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 16:02
Протокол _276.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 12:55
Договір укладений
23 грудня 2021 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до звіту( Протокол)
Номер договору про закупівлю: № 15/12 В3
Договір:
Номер додаткової угоди: №276
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 196 480,71
UAH