Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території в межах пров. Санаторного та Траси здоров’я у м. Одесі»
Очікувана вартість
1 486 100,00 UAH
UA-2021-12-02-001108-b f7911909d81749b2b1ccc1cb426f8383
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцький Ю.А.

380487407280 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Висоцький Ю.А.
380487407280
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2021 17:30
Очікувана вартість: 1 486 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 430,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника–органи державної влади та органи місцевого самоврядування).Місцезнаходження Замовника - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території в межах пров. Санаторного та Траси здоров’я у м. Одесі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Комітетська,10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 10:00
проект договору.doc
02 грудня 2021 09:59
Додатки до оголошення спрощеної закупівлі.docx
02 грудня 2021 09:57
Додаток 1.doc
02 грудня 2021 09:57
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Панік М.В. 1 485 551,85
UAH з ПДВ
1 485 551,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2021 19:23
Електронний підпис
08 грудня 2021 18:24
Аналогічний договір 2.rar
08 грудня 2021 18:24
Документи пропозиції.pdf
08 грудня 2021 18:24
Аналогічний договір 1.rar
08 грудня 2021 18:24
Акт технічного огляду.pdf
08 грудня 2021 18:24
Працівники.rar
08 грудня 2021 18:24
Повноваження_ фінзвіт.rar
08 грудня 2021 18:24
Відгук замовника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Панік М.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Панік М.В.
#3175111831
Переможець 1 485 551,85
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 16:48

Документи

20 грудня 2021 16:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Панік М.В.
#3175111831
1 485 551,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2021 16:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 15:55
дод. угода 5.pdf зміни до договору
03 січня 2024 15:54
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2022 13:38
дод. угода 3.pdf зміни до договору
12 квітня 2022 13:37
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2022 15:07
дод. угода 2.pdf зміни до договору
04 квітня 2022 15:06
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 11:13
договір 252.pdf укладений
28 грудня 2021 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 252
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна до додаткової угоди №2
Номер договору про закупівлю: 252
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 252
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML