Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КПТМ "Криворіжтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 03342184 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9 |
Контактна особа: |
Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель) +380564095491, +380671523392 kptstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2021 09:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 13:27 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 13:27 |
Очікувана вартість: | 3 085 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники
Кошти, отримані від господарської діяльності підприємства
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2021 18:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2021 18:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc | |
07 грудня 2021 17:58 |
ПРОЕКТ ДОГОВОР нова редакція.doc | |
07 грудня 2021 17:58 |
ТД теплолічильник нова редакція.doc |
07 грудня 2021 18:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 грудня 2021 18:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc
|
|||
07 грудня 2021 17:58 |
ПРОЕКТ ДОГОВОР нова редакція.doc
|
|||
07 грудня 2021 17:58 |
ТД теплолічильник нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В процесі обчислення теплової енергії враховуються показники щільності води, температури, тощо. В лічильниках операція зі встановлення «гідравлічного нуля» не вимагається. (Рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель (Протокол № 4/3/22 від 09.12.2021))
В абз.2 п.42 Регламенту зазначено про відповідність засобів вимірювальної техніки стандартам з переліку національних стандартів або їх частинам надає презумпцію відповідності таких засобів вимірювальної техніки суттєвим вимогам, установленим у додатку 1, та вимогам, установленим відповідно у додатках 3-12, які охоплюються такими стандартами чи їх частинами.
А отже термоперетворювачі котрі є складовою частиною засобу вимірювальної техніки можуть відповідати будь яким національним стандартам з переліку котрі затверджені та оприлюднені відповідно до Закону.
(Рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель (Протокол № 4/3/22 від 09.12.2021))
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-01-000080 ● fe3f34801891439ab8e37811d9736fe4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2022 09:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.11.2022 № 328
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.11.2022 № 328.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-02-000779-b, 02.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-07 12:14:05
Про надання пояснень
Дата: 07.11.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-02-000779-b, яка проводилась Комунальною установою теплових мереж «Криворіжтепломережа».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик?
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договорів про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця тендеру (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-08 09:24:45
Відповідь на запит від 07.11.2022
Начальнику
відділу контролю у сфері
закупівель
Західного офісу
Держаудитслужби
Надії ЯРЕМІ
На Ваш запит від 07.11.2022 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі за № UA-2021-12-02-000779-b повідомляє наступне.
Керуючись статтею 6 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», передбачено що оператори зовнішніх інженерних мереж зобов’язані формувати і підтримувати в наявності обмінний фонд вузлів комерційного обліку. Станом на 20.10.2021 на підприємстві обліковувалось 1169 теплолічильників, тому для створення обмінного фонду на підприємстві потрібно придбати тепло лічильники в кількості 118 шт.
Очікувана вартість закупівлі приладів обліку теплової енергії складає 3 085 000,00 грн. з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості послуг було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема, використовуючи метод порівняння ринкових цін на шляхом опрацювання комерційних пропозицій від постачальників, які здійснюють продаж приладів обліку теплової енергії, отриманих за запитом КПТМ «Криворіжтепломережа».
На підставі частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю було надано наступні документи:
1. Протокол № 1 загальних учасників ТОВ «СЕМПАЛ Ко ЛТД» від 19.06.1992.
2. Наказ ТОВ «СЕМПАЛ Ко ЛТД» від 05.07.1992.
3. Протокол № 29/05 зібрання учасників (засновників) ТОВ «СЕМПАЛ Ко ЛТД» від 29.05.2017.
4. Наказ ТОВ «СЕМПАЛ Ко ЛТД» від 29.05.2017 за № 29/05.
5. Протокол № 15 загальних зборів учасників ТОВ «СЕМПАЛ Ко ЛТД» від 02.07.2018.
6. Ліцензія від 01.03.2017 за № 9-Л.
7. Довідка про наявність чинної ліцензії та пояснення щодо безстроковості документів дозвільного характеру на провадження виду господарсьї діяльності.
Додатки на 10 аркушах.
Уповноважена особа
відповідальна за проведення
процедур закупівель Наталя ГУЛІЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Першому заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимиру ВОЇНСЬКОМУ За результатами висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за № UA-2021-12-02-000779-b, Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» повідомляє наступне. Що стосується усунення порушень в частині не визначення для переможця процедури закупівлі способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності у нього підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, повідомляємо, що усунення вказаного порушення не можливо, у зв’язку з відсутністю технічної можливості на майданчику Newtend, оскільки за результатами вказаної закупівлі укладено договір. Додатково повідомляємо, що зауваження викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, прийнято до уваги та буде застосовуватись у подальшому для недопущення таких порушень. Директор Сергій МІТІН Наталя ГУЛІЄВА 0671523392
2022-11-11 15:36:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0190/2022пр |
Дата публікації: | 22 грудня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0190/2022пр |
Дата відкриття провадження: | 22 грудня 2022 |
Документи:
22 грудня 2022 17:03
|
Електронний підпис |
22 грудня 2022 17:01
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД" |
2 952 078,00
UAH з ПДВ
|
2 952 078,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ОКСЮТА ВІКТОР ЛЕОНІДОВИЧ |
3 068 000,00
UAH з ПДВ
|
3 068 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД" #19022122 |
Переможець |
2 952 078,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 08:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 16:58
|
Договір № 11-22 від 13.01.2022.pdf | укладений |
18 січня 2022 16:55
|