Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
2 325,00 UAH
UA-2021-12-02-000647-c 46cb484f47bf41a788f9efa5e593bef3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чичкан Тетяна

0952858038 MENACRL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02006343
Місцезнаходження: 15600, Україна , Чернігівська обл., Мена, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 61
Контактна особа: Чичкан Тетяна
0952858038
MENACRL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади ЄДРПОУ 02006343 м.Мена вул.Шевченка 61
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт.
реєстратор А4 50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт.
Реєстратор А4 70мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт.
Файл А4 40мк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Швидкозшивач картонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 грудня 2021 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Жилінков Олександр Анатолійович"
#2976420599
Переможець 2 325,00
UAH
02 грудня 2021 08:55

Документи

02 грудня 2021 08:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 08:59
446.pdf укладений
02 грудня 2021 08:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
реєстратор А4 50мм 20 шт. 55,00
UAH
Реєстратор А4 70мм 15 шт. 57,00
UAH
Файл А4 40мк 300 шт. 0,80
UAH
Швидкозшивач картонний 20 шт. 6,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 325,00
UAH