Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)( ДК 021:2015 30213100-6 Портативні комп’ютери (ноутбук))
Очікувана вартість
121 478,00 UAH
UA-2021-12-02-000564-c 1b955148687544e8aeb8a7fb154296b2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Тетяна Анатоліївна

+380575292440 vil_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вільхуватська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04399223
Місцезнаходження: 62620, Україна , Харківська обл., село Вільхуватка, вулиця Синько, будинок 28
Контактна особа: Гайдук Тетяна Анатоліївна
+380575292440
vil_rada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 08:48
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2021 12:30
Очікувана вартість: 121 478,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 607,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62620, Україна, Харківська область, с. Вільхуватка, вул. Синько, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару накладна Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 08:48
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 05 грудня 2021 14:05
Дата відповіді: 06 грудня 2021 19:58
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Допускається, якщо ліцензійна операційна система Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM передньо встановлена виробником на ноутбуки
Учасника буде відхилена через невідповідність умовам закупівлі.
Дата подання: 07 грудня 2021 17:57
Дата відповіді: 08 грудня 2021 20:51
Усі документи повинні мати чіткий вигляд (тексту, печатки, підпису та ін.). У разі якщо інформація на сканованій копії буде недоступна до перегляду (зображення буде не чітке, текст буде видно не в повному обсязі), така пропозиція Учасника буде відхилена через невідповідність умовам закупівлі. Яким чином учасник може вплинути на якість завантаження у систему??? Учасника буде відхилена через невідповідність умовам закупівлі, на яку норму Закону чі статтю ви схиляєтесь. Ця норма не впливає на якісні характеристики закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порядок проведення спрощених закупівель визначений ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-02-000564-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 20 грудня 2021 15:41
ВИМОГА щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "САНОР" та про намір укласти договір
опис у вкладені
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2021 15:43
ВИМОГА щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "САНОР" відхилена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-12-02-000564-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 21 грудня 2021 09:06
ВИМОГА щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "САНОР" та про намір укласти договір
опис у вкладені
Скасована
Дата: 21 грудня 2021 09:06
Причина: помилково створена
Номер вимоги: UA-2021-12-02-000564-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 21 грудня 2021 09:07
ВИМОГА щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "САНОР" та про намір укласти договір
опис у вкладені
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2021 15:50
ВИМОГА щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "САНОР" відхилена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-12-02-000564-c.c4
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 22 грудня 2021 16:12
Шановний замовник надайте аргументовану та розгорнуту відповідь по суті вимоги, без шаблоних "відписок"!
опис у вкладені

Документи подані скаржником

20 грудня 2021 15:41
санор.pdf

Документи

22 грудня 2021 15:42
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

21 грудня 2021 09:07
санор (1).pdf

Документи

22 грудня 2021 15:47
Відповідь

Документи подані скаржником

22 грудня 2021 16:12
санор (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНОР" 91 000,00
UAH з ПДВ
91 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАНАРА" 98 610,00
UAH з ПДВ
95 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 115 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 108 996,00
UAH з ПДВ
107 676,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 109 800,00
UAH з ПДВ
107 997,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" 111 000,00
UAH з ПДВ
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ" 121 475,00
UAH з ПДВ
121 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2021 12:06
Електронний підпис
12 грудня 2021 12:05
Електронний підпис
12 грудня 2021 12:03
Технічна пропозиція.pdf
12 грудня 2021 12:03
Статут.pdf
12 грудня 2021 12:03
Витяг ПДВ.pdf
12 грудня 2021 12:03
Паспорт та ІПН.pdf
12 грудня 2021 12:03
Витяг.pdf
12 грудня 2021 12:03
Протокол.pdf
12 грудня 2021 12:03
Опис.pdf
12 грудня 2021 12:03
СЕС_на_2Е_миша.pdf
12 грудня 2021 12:03
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 грудня 2021 12:03
Висновок ДСЕЕ.pdf
12 грудня 2021 12:03
Цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2021 12:03
Certificate L series.pdf
12 грудня 2021 12:03
Declaration L series.pdf
12 грудня 2021 12:03
Проект договору.pdf
12 грудня 2021 12:03
Виписка.pdf
12 грудня 2021 12:03
Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2021 12:03
Наказ.pdf

Публічні документи

12 грудня 2021 21:39
Електронний підпис
12 грудня 2021 21:38
Сертиикат Asus.rar
12 грудня 2021 21:38
Certificate-192711 Asus.pdf
12 грудня 2021 21:38
Certificate-177781 Asus.pdf
12 грудня 2021 21:38
Certificate-175469 Asus.pdf
12 грудня 2021 21:38
Certificate_D,F,R,X_series Asus.pdf
12 грудня 2021 21:38
Паспорт Міщенко М.С..rar
12 грудня 2021 21:38
Лист Роз'яснення.rar
12 грудня 2021 21:38
Лист Гарантія.pdf
12 грудня 2021 21:38
ДОКУМЕНТИ (4).rar
12 грудня 2021 21:38
Microsoftoffice2019EV1562020151142.pdf
12 грудня 2021 21:38
Проект договора.pdf
12 грудня 2021 21:38
Порівняльна Таблиця.pdf
12 грудня 2021 21:38
Лист Гарантія.pdf
12 грудня 2021 21:38
Лист Гарантія 2.pdf
12 грудня 2021 21:38
Додаток 2.pdf
12 грудня 2021 21:38
Додаток 1.pdf
12 грудня 2021 21:38
propozitsiya 115000.pdf

Публічні документи

11 грудня 2021 11:00
Електронний підпис
11 грудня 2021 10:56
Наказ (директор).pdf
11 грудня 2021 10:56
Пропозиція.pdf
11 грудня 2021 10:56
Витяг (ПДВ).pdf
11 грудня 2021 10:56
Тех.паспорт Dell.pdf
11 грудня 2021 10:56
Виписка з ЄДР.pdf
11 грудня 2021 10:56
ISO Dell.pdf
11 грудня 2021 10:56
Інформаційний лист Dell.pdf
11 грудня 2021 10:56
Витяг розширений (ЄДР).pdf
11 грудня 2021 10:56
Представництво Dell.pdf
11 грудня 2021 10:56
Сертифікати 2Е мишка.pdf
11 грудня 2021 10:56
лист-відгук (Ладижин).pdf
11 грудня 2021 10:56
Сертифікати Dell.pdf
11 грудня 2021 10:56
Авторизація Dell.pdf

Публічні документи

12 грудня 2021 22:49
Електронний підпис
12 грудня 2021 14:39
СЕС, сертиф HP 15, 255 G8.pdf
12 грудня 2021 14:39
Висновок WINDOWS.PDF
12 грудня 2021 14:39
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

12 грудня 2021 20:45
Електронний підпис
12 грудня 2021 20:44
ТОВ Комел.pdf
12 грудня 2021 20:44
Сертифікат Asus B P.rar
12 грудня 2021 20:44
Сервіс центр.pdf
12 грудня 2021 20:44
Пропозиція.pdf
12 грудня 2021 20:44
Про_відкриття рахунку.pdf
12 грудня 2021 20:44
Паспорт директора.rar
12 грудня 2021 20:44
Новий товар.pdf
12 грудня 2021 20:44
Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2021 20:44
баланс.PDF

Публічні документи

10 грудня 2021 15:01
Електронний підпис
10 грудня 2021 12:57
1-3 6-8 Установчі.pdf
10 грудня 2021 12:57
5 Згода - ОПД.pdf
10 грудня 2021 12:57
9 про відповідність ТЗ.pdf
10 грудня 2021 12:57
цінова.pdf
10 грудня 2021 12:57
12 Certificate_Acer_notebook p2.pdf
10 грудня 2021 12:57
10 про новий товар.pdf
10 грудня 2021 12:57
14 порівняльна таблиця.pdf
10 грудня 2021 12:57
проект договору.pdf
10 грудня 2021 12:57
13 висновок СЕС ноути.pdf
10 грудня 2021 12:57
11 про встановлення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНОР"

ТОВ "АСАНАРА"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ТІНОС-Д"

ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНОР"
#31192638
Переможець 91 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 15:00

Документи

20 грудня 2021 14:59
Електронний підпис
20 грудня 2021 14:55
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНОР"
#31192638
91 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2021 14:59
Електронний підпис
20 грудня 2021 14:55
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:55
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 16:16
Договір укладений
22 грудня 2021 15:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ноутбук 5 шт 18 200,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 91 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 166,67 UAH)