Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 44106679 |
Вебсайт: | https://vl.tax.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, майдан Київський, будинок 4 |
Контактна особа: |
Гац Віталій Георгійович +380332777119 gudpsuvo@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2021 09:00 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
02 грудня 2021 08:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-21-000118 ● c39358a983d8458ab4dd994d3ec90e80
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 17:47 |
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 26 UA-2021-10-08-001973-c 08.10.2021 Волинський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-22 14:16:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-02-000384-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень(інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-30 21:53:08
Пояснення
у відповідь на Ваш запит повідомляємо
На виконання вимог п.4-1постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів Головним управлінням ДПС у Волинській області здійснюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднюється шляхом розміщення на власному веб-сайті https://vl.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-/528810.html
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Реконструкція адмінприміщення Володимир-Волинської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Ковельська, 63" розміщено за посиланням https://vl.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-/528810.html
Окрім цього, повідомляємо, що очікувана вартість розрахована Замовником на підставі зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною проектно-кошторисної документації на об’єкті: "Реконструкція адмінприміщення Володимир-Волинської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Ковельська, 63". Враховуючи, що зведені кошторисні розрахунки вартості будівництва підприємств, будівель, споруд є документами, які визначають кошторисний ліміт коштів, необхідних для повного завершення всіх робіт, передбачених проектом, Замовник розраховував очікувану вартість виходячи із кошторисної документації.
Також повідомляємо, що між Головним управлінням ДПС у Волинській області області та ПП Ковелькомунпроект укладено договір від 07.09.2021 року № 57 по виготовленню проектно-кошторисної документації на об’єкті: "Реконструкція адмінприміщення Володимир-Волинської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Ковельська, 63". Виготовлену кошторисну документацію затверджено наказом Замовника від 10.11.2021 №3258 .
Отже, Замовник визначив очікувану вартість, виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною проектно-кошторисної документації на об’єкті: "Реконструкція адмінприміщення Володимир-Волинської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Ковельська, 63", без врахування витрат понесених Замовником на технічний та авторський нагляди, виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи даної документації.
Також повідомляємо, що відповідь на ваш запит було опубліковано пізніше трьох робочих днів у зв’язку із проблемою підключення до мережі Інтернет.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-01 16:44:38
повідомлення
При оприлюднені наказу про початок моніторингу була допущена технічна помилка
Наказ та додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.06.2022 № 163
додається у файлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СМ-Рембуд #41120491 |
Переможець |
2 021 251,67
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 09:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 12:34
|
DOC171.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 20:52
|
Підписаний контракт | укладений |
13 грудня 2021 20:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Реконструкція адмінприміщення Володимир-Волинської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Ковельська, 63" (Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи" | 1 | роб |
2 021 251,67
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 28/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Реконструкція адмінприміщення Володимир-Волинської ДПІ Головного управління ДПС у Волинській області за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Ковельська, 63" (Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи" | 1 | роб |
2 021 251,67
UAH з ПДВ
|