Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція ліфтового обладнання терапевтичного та хірургічного корпусу КНП ОКЛ Івано-Франківської обласної ради на вул. Федьковича, 91 в м. Івано-Франківськ (Код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2021-12-02-000285-a f56fba5fbab14b69a99f7c0cd386df16
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Вебсайт: https://www.ukb.if.ua/
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2021 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 09:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 09:23
Початок аукціону: 15 грудня 2021 14:29
Очікувана вартість: 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 3.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та вимог наказу Уповноваженим органом (Мінекономіки) від 14.12.2020 № 2628) (Додаток 7) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 4 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3.3 пункту 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677, ЄДРПОУ: 42753445. 3.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Банківська гарантія»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області; код згідно з ЄДРПОУ – 42753445; р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677; - дату і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «документація до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівліна зукупівлю робіт»: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція ліфтового обладнання терапевтичного та хірургічного корпусу КНП ОКЛ Івано-Франківської обласної ради на вул. Федьковича, 91 в м. Івано-Франківськ (Код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – Реконструкція)» - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: - копія ліцензії, виданої банку та копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком; - документ, що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, в якому є посилання на номер та дату видачі банківської гарантії, а також її сума. 3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 900,00 (дві тисячі дев’ятсот) грн. 00 коп. 3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дати завершення подання тендерних пропозицій, зазначеної в документації до оголошення. 3.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.6. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція ліфтового обладнання терапевтичного та хірургічного корпусу КНП ОКЛ Івано-Франківської обласної ради на вул. Федьковича, 91 в м. Івано-Франківськ (Код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

3.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та вимог наказу Уповноваженим органом (Мінекономіки) від 14.12.2020 № 2628) (Додаток 7) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 4 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3.3 пункту 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677, ЄДРПОУ: 42753445. 3.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Банківська гарантія»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області; код згідно з ЄДРПОУ – 42753445; р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677; - дату і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «документація до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівліна зукупівлю робіт»: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція ліфтового обладнання терапевтичного та хірургічного корпусу КНП ОКЛ Івано-Франківської обласної ради на вул. Федьковича, 91 в м. Івано-Франківськ (Код ДК 021:2015 (CPV): 45454000-4 – Реконструкція)» - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: - копія ліцензії, виданої банку та копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком; - документ, що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, в якому є посилання на номер та дату видачі банківської гарантії, а також її сума. 3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 900,00 (дві тисячі дев’ятсот) грн. 00 коп. 3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дати завершення подання тендерних пропозицій, зазначеної в документації до оголошення. 3.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.6. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону

Сума забезпечення: 2900 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: електронна банківська гарантія (більш детально див. п. 3 п. 4 розділ ІІІ Інструкція з підготовки пропозиці, Додаток 7 до документації до оголошення)
02 грудня 2021 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 09:19
Проект договору (1).docx
02 грудня 2021 09:19
документація до оголошення.pdf
02 грудня 2021 09:19
оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 279 885,60
UAH з ПДВ
279 885,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САІН-ІФ" 514 283,77
UAH з ПДВ
514 283,77
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 грудня 2021 11:10
Електронний підпис
12 грудня 2021 11:10
23705 Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САІН-ІФ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Відхилено 279 885,60
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 08:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САІН-ІФ"
#40364950
Переможець 514 283,77
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 08:26

Документи

20 грудня 2021 08:17
Електронний підпис
20 грудня 2021 08:17
протокол

Документи

20 грудня 2021 08:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 08:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САІН-ІФ"
#40364950
514 283,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2021 08:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 08:13
15/д.pdf зміни до договору
28 січня 2022 08:12
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 15:32
договір 51п укладений
23 грудня 2021 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 51п
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML