Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зупинки громадського транспорту за адресою: вул. Чубинського в с.Мартусівка, Бориспільського району, Київської області
Очікувана вартість
298 000,00 UAH
UA-2021-12-01-016100-c ad1415f24d914e85a42de3a24cc565d5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нерубайська Ірина

+30976600185 ukb.gora@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 44094449
Вебсайт: https://gora-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5
Контактна особа: Нерубайська Ірина
+30976600185
ukb.gora@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 23:33
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 298 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
1.1. Код за ЄДРПОУ: 44094449
1.2. Місцезнаходження: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення пропозицій учасників спрощеної закупівлі (далі – пропозиція) звертатися до Нерубайської Ірини Миколаївни – уповноважена особа; 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5; тел./факс +380976600185; e-mail: ukb.gora@gmail.com
1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 298 000,00 грн (двісті дев’яносто вісім тисяч грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Капітальний ремонт зупинки громадського транспорту за адресою: вул. Чубинського в с.Мартусівка, Бориспільського району, Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення)
3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: вул. Чубинського в с.Мартусівка, Бориспільського району, Київської області
4. Строк виконання робіт/послуг: до 31.12.2021 р 30.04.2022 р.
5. Умови оплати: протягом 30 календарних днів після підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) при наявності фінансування по цьому Договору
6. Основні умови договору:
6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також умовами, визначеними в додатках до оголошення.
7. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 07.12.2021 року 08.12.2021 року
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 10.12.2021 13.12.2021 року
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ.
Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 Закону.
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону.
Для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій.
У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі
Додатки до оголошення:
Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі пропозиції на електронні торги
Додаток 2. Пропозиція
Додаток 3. Проект договору
Додаток 4. Технічне завдання

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт зупинки громадського транспорту за адресою: вул. Чубинського в с.Мартусівка, Бориспільського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 30 календарних днів після підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) при наявності фінансування по цьому Договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 13:58
Оголошення про_СП_02122021.docx
02 грудня 2021 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 23:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 13:58
Оголошення про_СП_02122021.docx
01 грудня 2021 23:33
Оголошення про_СП_01122021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖТРАНСБУД" 297 718,50
UAH з ПДВ
297 718,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2021 14:20
Електронний підпис
08 грудня 2021 14:01
37. Якість матеріалів.PDF
08 грудня 2021 14:01
8.1. Акти Лисенка.PDF
08 грудня 2021 14:01
7.1. Трудові Договора.PDF
08 грудня 2021 14:01
8.4. Акт Пушкіна.PDF
08 грудня 2021 14:01
34. Технічне завдання.pdf
08 грудня 2021 14:01
14. Лист-згода Стельмах.pdf
08 грудня 2021 14:01
33. Довідка про Сакції.pdf
08 грудня 2021 14:01
10. ІТБ ПДВ та Витяг.pdf
08 грудня 2021 14:01
31. ІСО.rar
08 грудня 2021 14:01
7.7. ІТБ Охорона праці.pdf
08 грудня 2021 14:01
7.9. Пояснення.pdf
08 грудня 2021 14:01
19. Лист-згода Флоря.pdf
08 грудня 2021 14:01
7.6. Наказ Охорона праці.pdf
08 грудня 2021 14:01
7.8. ІТБ Пожежна безпека.pdf
08 грудня 2021 14:01
8.5. Відгук Лисенка.PDF
08 грудня 2021 14:01
23.1. Довідка корупція.zip
08 грудня 2021 14:01
1. Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2021 14:01
21. Паспорт Директора.pdf
08 грудня 2021 14:01
15. Лист-згода Бейгер.pdf
08 грудня 2021 14:01
8.3. Договір Пушкіна.PDF
08 грудня 2021 14:01
32. Проєкт договору.pdf
08 грудня 2021 14:01
8.6. Відгук Пушкіна.pdf
08 грудня 2021 14:01
6. ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖТРАНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖТРАНСБУД"
#41859317
Переможець 297 718,50
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖТРАНСБУД"
#41859317
297 718,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2022 11:02
ДУ1_розторгнення.pdf укладений
31 травня 2022 10:59
Електронний підпис укладений
19 грудня 2021 16:54
Д297718,50.pdf укладений
19 грудня 2021 16:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Враховуючи заяву виконавця про неможливість виконати роботи та за взаємною згодою сторін