Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів замовника, розташованих на території Чернівецької області: Послуги з фізичної охорони об’єктіу, Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Очікувана вартість
384 000,00 UAH
UA-2021-12-01-015744-c 044bacf205d54409b43da9bdabd5c988
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Карлейчук

+380508653605 jurist.cv@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 41314497
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Гулака-Артемовського Семена, буд. 19
Контактна особа: Марина Карлейчук
+380508653605
jurist.cv@fssu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 21:00
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2021 19:50
Очікувана вартість: 384 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 грудня 2021 21:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-01-015744-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП АЯКС 54, Код ЄДРПОУ:31694681
Дата подання: 29 грудня 2021 16:55
Неправомірне визнання переможця
Згідно вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен здійснити розгляд та кваліфікацію пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статей 16, 17 Закону та іншим умовам, зазначеним у тендерній документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до абзацу 3 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ПП «АЯКС 54», як учасник закупівлі, реалізує своє право на подання скарги, керуючись даною нормою, з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань державних закупівель під час розгляду та кваліфікації пропозиції учасника ПП «Букбезпека».
В ході розгляду тендерної пропозиції ПП «Букбезпека» та доданих до неї документів, було виявлено невідповідність пропозиції учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі :
1) Вимогами п.6 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації чітко встановлено вимогу Замовника про надання учасниками кошторисного розрахунку вартості надання послуг. У разі, якщо заробітна плата охоронників в даному кошторисному розрахунку є меншою ніж мінімальна заробітна плата в Україні, його пропозиція відхиляється.
Відповідно до ст. 8 Закону України № 1928-IX від 2 грудня 2021 року ” Про Державний бюджет України на 2022 рік” визначено, що розмір місячної заробітної плати становитиме: з 1 січня – 6500 гривень, з 1 жовтня – 6700 гривень.
Згідно «КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ФІЗИЧНОЇ ОХОРОНИ» вих.№ б/н без дати, наданого ПП «Букбезпека», розмір місячної заробітної плати охоронників становить 6500,00 грн. з 1 січня 2022 року та на протязі всього 2022 року, що не відповідає вимогам Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» та чітким вимогам тендерної документації Замовника.

2) Вимогами Додатку 6 до тендерної документації «Комерційна пропозиція» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом одного робочого дня надає замовнику КОМЕРЦІЙНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку 6) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.

ПП «Букбезпека» протягом одного робочого дня повторно не надано приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону КОМЕРЦІЙНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку 6), що є недотриманням вимог тендерної документації Замовника.

Відповідно до абз.1 п.2 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Таким чином, враховуючи вищенаведені невідповідності, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» підлягає відхиленню.




З повагою,
Директор ПП «АЯКС 54» Ольга Кожокар
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 грудня 2021 14:17
Тендерний комітет відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не вбачає порушення вимог чинного законодавства при прийнятті рішення про визначення переможця закупівлі за лотом №1 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Послуги з фізичної охорони об’єкту, розташованого в м. Чернівці)», обґрунтовуючи наступним.
В кошторисний розрахунок вартості надання послуг з фізичної охорони учасником ПП «БУКБЕЗПЕКА» закладено витрати на утримання охорони з розрахунку мінімальної заробітної плати, встановленої в Україні на момент надання тендерної пропозиції.
Водночас, учасник гарантував дотримання та виконання соціальних гарантій, передбачених чинним законодавством, в частині оплати праці працівників охорони на рівні, не меншому за рівень мінімальної заробітної плати, встановленої законодавством України,.
Надання переможцем комерційної пропозиції приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, не є відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» вимогою, невиконання якої учасником, тягне за собою відхилення такої пропозиції замовником.
Крім того, в ході проведення аукціону ціна поданих пропозицій учасників не змінювалась, так, як учасники не знижували ціну на жодному етапі аукціону.
Номер вимоги: UA-2021-12-01-015744-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП АЯКС 54, Код ЄДРПОУ:31694681
Дата подання: 04 січня 2022 20:23
Повторне оскарження кваліфікації переможця
ОСКАРЖЕННЯ
кваліфікації переможця закупівлі
Згідно вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен здійснити розгляд та кваліфікацію пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статей 16, 17 Закону та іншим умовам, зазначеним у тендерній документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до абзацу 3 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ПП «АЯКС 54», як учасник закупівлі, реалізує своє право на подання скарги, керуючись даною нормою, з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань державних закупівель під час розгляду та кваліфікації пропозиції учасника ПП «Букбезпека».
В ході розгляду тендерної пропозиції ПП «Букбезпека» та доданих до неї документів, було виявлено невідповідність пропозиції учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі :

1) Вимогами п.6 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації чітко встановлено вимогу Замовника про надання учасниками кошторисного розрахунку вартості надання послуг. У разі, якщо заробітна плата охоронників в даному кошторисному розрахунку є меншою ніж мінімальна заробітна плата в Україні, його пропозиція відхиляється.
Розділом І Тендерної документації п.4.1. встановлено, що предметом закупівлі є: ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів замовника, розташованих на території Чернівецької області: Послуги з фізичної охорони об’єкту, Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації), Розділом І Тендерної документації п.4.4. чітко визначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - З 01 січня 2022 року до 31 грудня 2022 року. Тобто послуги мають надаватись, а відповідно й заробітна плата буде нараховуватись працівникам охоронної агенції саме в період з 01 січня 2022 року до 31 грудня 2022 року. Заробітна плата охоронників має відповідати вимогам законодавства на момент реалізації правочину (виконання предмету договору), тобто на момент надання послуг охорони. Зауважимо, що на момент подання пропозицій і по 31.12.21 р. включно, послуги охорони надаються ПП «АЯКС 54». Надання закуповуваних послуг охорони в будь якому випадку мало б розпочатись не раніше 08.01.2022 року, Замовником вимагалось надання кошторисного розрахунку послуг які у будь якому випадку розпочались би в період вступу в дію Закону України № 1928-IX від 2 грудня 2021 року ” Про Державний бюджет України на 2022 рік”, відповідно до ст. 8 якого визначено, що розмір місячної заробітної плати становитиме: з 1 січня – 6500 гривень, з 1 жовтня – 6700 гривень.
Згідно «КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ФІЗИЧНОЇ ОХОРОНИ» вих.№ б/н без дати, наданого ПП «Букбезпека», розмір місячної заробітної плати охоронників становить 6500,00 грн. з 1 січня 2022 року та на протязі всього 2022 року, що не відповідає вимогам Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» та чітким вимогам тендерної документації Замовника. Гарантія дотримання ПП «Букбезпека» законодавства про оплату праці своїх працівників є питанням другорядним, першочерговим є факт невідповідності тендерної документації ще на етапі кваліфікації учасника, який мав стати причиною відхилення тендерної пропозиції ПП «Букбезпека».
Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам п.6 Додатку 3 тендерної документації і підлягає відхиленню.

2). Вимогами Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що виконавець забезпечує наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Учасник торгів повинен підтвердити довідкою у довільній формі відомості про наявність на території Чернівецької області, у яких розташовані підрозділи замовника, власних груп затримання для реагування на сигнали тривоги. Вимогами п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ»
Замовником встановлено вимогу, що для документального підтвердження наявності транспорту реагування, учасник повинен надати:
- копії технічних паспортів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з видимістю державного номеру;
- у разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди).

Розпочнемо з Договору оренди транспортного засобу. При наданні в оренду фізичною особою свого майна необхідно враховувати ряд нюансів. Якщо одна із сторін є фізичною особою, Договір оренди транспортного засобу підлягає нотаріальному посвідченню (ст. 799 ЦК України). У разі недотримання сторонами вимоги про нотаріальне посвідчення договору такий договір вважається нікчемним (ст. 220 ЦК України). Наданий ПП «Букбезпека» Договір позички транспортного засобу від 30.08.18 р. між ПП «Букбезпека» та фізичною особою Бучевською Оксаною Ярославівною про оренду автомобіля Toyota RAV4 загальний легковий універсал 2017 року випуску, виходячи із норм та вимог діючого законодавства України є недійсним (нікчемним).
Ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI
визначено, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. П.5 ст.6 даного Закону визначено, що транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Відповідно до Розділу ІІІ п.3.1. Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами затвердженого Наказом МВС України 18.04.2013 № 375 на транспорті реагування суб'єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності такої). Розділом ІІІ п.3.3. даного Порядку встановлено, що на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюється світловий сигнальний пристрій автожовтого (оранжевого) кольору. Обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності світловими сигналами здійснюється відповідно до вимог ДСТУ 3849-99 „Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів”.
Жодне із авто, інформацію про які надано учасником ПП «Букбезпека», не відповідає ні ЗУ «Про охоронну діяльність», ані Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, тобто не являється транспортом реагування в законному розумінні.
Підсумовуючи вищенаведені факти, учасником ПП «Букбезпека» не виконано вимог Замовника щодо насамперед наявності, а як наслідок належного підтвердження (згідно переліку необхідних для підтвердження документів, визначеного Тендерною документацією) наявності транспорту реагування.
Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам Додатку 1,3 тендерної документації і підлягає відхиленню.

3). Вимогами п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасники процедури закупівлі в складі своїх тендерних пропозицій повинні надати:
- інформація про службову (посадову) особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.

В складі своєї тендерної пропозиції ПП «Букбезпека» надано Довідку №б/н про підтвердження повноважень Бучевського В.І. лише щодо підписання документів тендерної пропозиції. Інформації, про службову (посадову) особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, яка вимагалась тендерною документацією – не надано. У підтверджуючих відсутність підстав для відмови згідно ст.17 довідках вказано, що у службової (посадової) особи уповноваженої учасником ПП «Букбезпека» представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі відсутні будь які порушення, та яку саме службову (посадову) особу уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі – не зазначено.
Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерної документації і підлягає відхиленню.

4). Пп.2 П.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається, що в якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів необхідно надати:
- скановані копії аналогічних договорів предмету закупівлі;
- скановані оригінали актів наданих послуг згідно вказаних договорів в довідці (достатньо одного акту про виконання за аналогічним договором, який подано до пропозиції та який вказаний в довідці про раніше укладені аналогічні договори).
- на підтвердження поданих договорів надати оригінал листів-відгуків про співпрацю. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
В складі тендерної пропозиції на підтвердження даної вимоги учасник ПП «Букбезпека» надав копію Договору №52 від 24.07.18 р. з ТОВ «Чернівціавтотранс». Проте ані відгук не містить підтвердження якісного виконання саме цього договору (так як у відгуку не зазначено ні № ні дати договору про виконання якого надається даний відгук), ані Акти наданих послуг (в яких поруч із відсутністю посилання на договір згідно якого сформований даний Акт, засвідчено погодження сторонами виконання якихось робіт а не послуг, яких саме, між іншим, також не зазначено).
Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації (так як не містить повного і належного підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як досвід виконання аналогічного договору) і підлягає відхиленню.

5). П.3.2. «Технічні вимоги, яким повинен відповідати Учасник» Додатку 3 тендерної документації Замовником встановлено, що працівники служби охорони повинні бути проінструктовані безпосередньо керівником з питань охорони праці, правил пожежної безпеки та надання першої медичної допомоги (забезпечити працівників охорони медичною аптечкою) (надати копії журналів реєстрації щодо проходження персоналом інструктажів з охорони праці, протипожежної безпеки та надання першої медичної допомоги (навчання) з підписами працівників, які будуть залучені до охорони об’єкту).
В складі тендерної пропозиції на підтвердження даної вимоги учасник ПП «Букбезпека» надав копію титульних сторінок 3х журналів реєстрації інструктажів: з питань охорони праці та протипожежної безпеки, з питань надання першої медичної допомоги та з питань охорони праці (при чому останній журнал так і не зрозуміло чий, чи то ПП «Букбезпека», чи то ТОВ ОРА «Кобра», які є різними юридичними особами, а даного роду реєтраційна документація має належати лише 1 юридичній особі). Копії з підписами працівників, які будуть залучені до охорони об’єкту, надано лише по якомусь 1 журналу (не зрозуміло по якому саме). Тобто підтвердження проведення всього комплексу необхідних інструктажів працівників ПП «Букбезпека» відсутнє.
Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації (так як не містить повного і належного підтвердження відповідності) і підлягає відхиленню.

Підсумовуючи всі численні вищеперелічені невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Букбезпека» як вимогам тендерної документації Замовника, так і чинному законодавству України, його пропозиція категорично підлягає відхиленню. Відповідно до абз.1 п.2 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Учасник ПП «АЯКС 54» ні на хвилину не сумнівається в компетентності та професіоналізмі тендерного комітету Замовника. Та враховуючи загруженість спеціалістів наприкінці року, припускає фізичну неможливість досконало вивчити тендерні пропозиції учасників закупівлі.
Надіємось на повторний перегляд прийнятого Вами рішення, враховуючи всі перелічені недоліки та невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Букбезпека».
В разі ігнорування Вами законних підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «Букбезпека», ми будемо просто змушені звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України для об’єктивної та неупередженої оцінки відповідності пропозицій учасників закупівлі чинному законодавству та вимогам тендерної документації.





З повагою,
Директор ПП «АЯКС 54» Ольга Кожокар
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 січня 2022 15:26
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що замовником у зв’язку з непередбачуваними обставинами прийнято рішення відмінити тендер частково за лотом №1 - 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Послуги з фізичної охорони об’єкту, розташованого в м. Чернівці). Тому раніше прийняте рішення про обрання переможця за лотом №1 - 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Послуги з фізичної охорони об’єкту, розташованого в м. Чернівці) є неактуальним.
Номер вимоги: UA-2021-12-01-015744-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП АЯКС 54, Код ЄДРПОУ:31694681
Дата подання: 04 січня 2022 20:21
Повторне оскарження кваліфікації переможця
ОСКАРЖЕННЯ
кваліфікації переможця закупівлі
Згідно вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен здійснити розгляд та кваліфікацію пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статей 16, 17 Закону та іншим умовам, зазначеним у тендерній документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до абзацу 3 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ПП «АЯКС 54», як учасник закупівлі, реалізує своє право на подання скарги, керуючись даною нормою, з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань державних закупівель під час розгляду та кваліфікації пропозиції учасника ПП «Букбезпека».
В ході розгляду тендерної пропозиції ПП «Букбезпека» та доданих до неї документів, було виявлено невідповідність пропозиції учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі :

1) Вимогами п.6 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації чітко встановлено вимогу Замовника про надання учасниками кошторисного розрахунку вартості надання послуг. У разі, якщо заробітна плата охоронників в даному кошторисному розрахунку є меншою ніж мінімальна заробітна плата в Україні, його пропозиція відхиляється.
Розділом І Тендерної документації п.4.1. встановлено, що предметом закупівлі є: ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів замовника, розташованих на території Чернівецької області: Послуги з фізичної охорони об’єкту, Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації), Розділом І Тендерної документації п.4.4. чітко визначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - З 01 січня 2022 року до 31 грудня 2022 року. Тобто послуги мають надаватись, а відповідно й заробітна плата буде нараховуватись працівникам охоронної агенції саме в період з 01 січня 2022 року до 31 грудня 2022 року. Заробітна плата охоронників має відповідати вимогам законодавства на момент реалізації правочину (виконання предмету договору), тобто на момент надання послуг охорони. Зауважимо, що на момент подання пропозицій і по 31.12.21 р. включно, послуги охорони надаються ПП «АЯКС 54». Надання закуповуваних послуг охорони в будь якому випадку мало б розпочатись не раніше 08.01.2022 року, Замовником вимагалось надання кошторисного розрахунку послуг які у будь якому випадку розпочались би в період вступу в дію Закону України № 1928-IX від 2 грудня 2021 року ” Про Державний бюджет України на 2022 рік”, відповідно до ст. 8 якого визначено, що розмір місячної заробітної плати становитиме: з 1 січня – 6500 гривень, з 1 жовтня – 6700 гривень.
Згідно «КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ФІЗИЧНОЇ ОХОРОНИ» вих.№ б/н без дати, наданого ПП «Букбезпека», розмір місячної заробітної плати охоронників становить 6500,00 грн. з 1 січня 2022 року та на протязі всього 2022 року, що не відповідає вимогам Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» та чітким вимогам тендерної документації Замовника. Гарантія дотримання ПП «Букбезпека» законодавства про оплату праці своїх працівників є питанням другорядним, першочерговим є факт невідповідності тендерної документації ще на етапі кваліфікації учасника, який мав стати причиною відхилення тендерної пропозиції ПП «Букбезпека».
Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам п.6 Додатку 3 тендерної документації і підлягає відхиленню.

2). Вимогами Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що виконавець забезпечує наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Учасник торгів повинен підтвердити довідкою у довільній формі відомості про наявність на території Чернівецької області, у яких розташовані підрозділи замовника, власних груп затримання для реагування на сигнали тривоги. Вимогами п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ»
Замовником встановлено вимогу, що для документального підтвердження наявності транспорту реагування, учасник повинен надати:
- копії технічних паспортів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з видимістю державного номеру;
- у разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди).

Розпочнемо з Договору оренди транспортного засобу. При наданні в оренду фізичною особою свого майна необхідно враховувати ряд нюансів. Якщо одна із сторін є фізичною особою, Договір оренди транспортного засобу підлягає нотаріальному посвідченню (ст. 799 ЦК України). У разі недотримання сторонами вимоги про нотаріальне посвідчення договору такий договір вважається нікчемним (ст. 220 ЦК України). Наданий ПП «Букбезпека» Договір позички транспортного засобу від 30.08.18 р. між ПП «Букбезпека» та фізичною особою Бучевською Оксаною Ярославівною про оренду автомобіля Toyota RAV4 загальний легковий універсал 2017 року випуску, виходячи із норм та вимог діючого законодавства України є недійсним (нікчемним).
Ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI
визначено, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. П.5 ст.6 даного Закону визначено, що транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Відповідно до Розділу ІІІ п.3.1. Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами затвердженого Наказом МВС України 18.04.2013 № 375 на транспорті реагування суб'єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності такої). Розділом ІІІ п.3.3. даного Порядку встановлено, що на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюється світловий сигнальний пристрій автожовтого (оранжевого) кольору. Обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності світловими сигналами здійснюється відповідно до вимог ДСТУ 3849-99 „Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів”.
Жодне із авто, інформацію про які надано учасником ПП «Букбезпека», не відповідає ні ЗУ «Про охоронну діяльність», ані Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, тобто не являється транспортом реагування в законному розумінні.
Підсумовуючи вищенаведені факти, учасником ПП «Букбезпека» не виконано вимог Замовника щодо насамперед наявності, а як наслідок належного підтвердження (згідно переліку необхідних для підтвердження документів, визначеного Тендерною документацією) наявності транспорту реагування.
Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам Додатку 1,3 тендерної документації і підлягає відхиленню.

3). Вимогами п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасники процедури закупівлі в складі своїх тендерних пропозицій повинні надати:
- інформація про службову (посадову) особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.

В складі своєї тендерної пропозиції ПП «Букбезпека» надано Довідку №б/н про підтвердження повноважень Бучевського В.І. лише щодо підписання документів тендерної пропозиції. Інформації, про службову (посадову) особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, яка вимагалась тендерною документацією – не надано. У підтверджуючих відсутність підстав для відмови згідно ст.17 довідках вказано, що у службової (посадової) особи уповноваженої учасником ПП «Букбезпека» представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі відсутні будь які порушення, та яку саме службову (посадову) особу уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі – не зазначено.
Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерної документації і підлягає відхиленню.

4). Пп.2 П.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається, що в якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів необхідно надати:
- скановані копії аналогічних договорів предмету закупівлі;
- скановані оригінали актів наданих послуг згідно вказаних договорів в довідці (достатньо одного акту про виконання за аналогічним договором, який подано до пропозиції та який вказаний в довідці про раніше укладені аналогічні договори).
- на підтвердження поданих договорів надати оригінал листів-відгуків про співпрацю. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
В складі тендерної пропозиції на підтвердження даної вимоги учасник ПП «Букбезпека» надав копію Договору №52 від 24.07.18 р. з ТОВ «Чернівціавтотранс». Проте ані відгук не містить підтвердження якісного виконання саме цього договору (так як у відгуку не зазначено ні № ні дати договору про виконання якого надається даний відгук), ані Акти наданих послуг (в яких поруч із відсутністю посилання на договір згідно якого сформований даний Акт, засвідчено погодження сторонами виконання якихось робіт а не послуг, яких саме, між іншим, також не зазначено).
Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації (так як не містить повного і належного підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як досвід виконання аналогічного договору) і підлягає відхиленню.

5). П.3.2. «Технічні вимоги, яким повинен відповідати Учасник» Додатку 3 тендерної документації Замовником встановлено, що працівники служби охорони повинні бути проінструктовані безпосередньо керівником з питань охорони праці, правил пожежної безпеки та надання першої медичної допомоги (забезпечити працівників охорони медичною аптечкою) (надати копії журналів реєстрації щодо проходження персоналом інструктажів з охорони праці, протипожежної безпеки та надання першої медичної допомоги (навчання) з підписами працівників, які будуть залучені до охорони об’єкту).
В складі тендерної пропозиції на підтвердження даної вимоги учасник ПП «Букбезпека» надав копію титульних сторінок 3х журналів реєстрації інструктажів: з питань охорони праці та протипожежної безпеки, з питань надання першої медичної допомоги та з питань охорони праці (при чому останній журнал так і не зрозуміло чий, чи то ПП «Букбезпека», чи то ТОВ ОРА «Кобра», які є різними юридичними особами, а даного роду реєтраційна документація має належати лише 1 юридичній особі). Копії з підписами працівників, які будуть залучені до охорони об’єкту, надано лише по якомусь 1 журналу (не зрозуміло по якому саме). Тобто підтвердження проведення всього комплексу необхідних інструктажів працівників ПП «Букбезпека» відсутнє.
Виходячи з цього, тендерна пропозиція ПП «Букбезпека» є такою, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації (так як не містить повного і належного підтвердження відповідності) і підлягає відхиленню.

Підсумовуючи всі численні вищеперелічені невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Букбезпека» як вимогам тендерної документації Замовника, так і чинному законодавству України, його пропозиція категорично підлягає відхиленню. Відповідно до абз.1 п.2 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Учасник ПП «АЯКС 54» ні на хвилину не сумнівається в компетентності та професіоналізмі тендерного комітету Замовника. Та враховуючи загруженість спеціалістів наприкінці року, припускає фізичну неможливість досконало вивчити тендерні пропозиції учасників закупівлі.
Надіємось на повторний перегляд прийнятого Вами рішення, враховуючи всі перелічені недоліки та невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Букбезпека».
В разі ігнорування Вами законних підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «Букбезпека», ми будемо просто змушені звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України для об’єктивної та неупередженої оцінки відповідності пропозицій учасників закупівлі чинному законодавству та вимогам тендерної документації.





З повагою,
Директор ПП «АЯКС 54» Ольга Кожокар
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 січня 2022 20:21
Причина: Технічна помилка

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

04 січня 2022 20:21
Оскарження ФСС 2.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Послуги з фізичної охорони об’єкту, розташованого в м. Чернівці)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 335 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 677,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 грудня 2021 11:13
Закінчення: 20 грудня 2021 11:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12 посл
79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Послуги з фізичної охорони об’єкту, розташованого в м. Чернівці)
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Гулака-Артемовського Семена, 19
Дата доставки: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "Букбезпека" 285 480,00
UAH з ПДВ
285 480,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП АЯКС 54 287 676,00
UAH з ПДВ
287 676,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 грудня 2021 17:41
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Букбезпека"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП АЯКС 54

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Букбезпека"
#42293075
Переможець 285 480,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2021 19:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2021 19:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Букбезпека"
#42293075
285 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 січня 2022 17:53
Кінець періоду оскарження: 21 січня 2022 00:00
Дата відміни: 10 січня 2022 17:53
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Враховуючи обставини адміністративно-господарського характеру, які виникли з початку 2022 року у Замовника, враховуючи розмір затверджених кошторисних призначень на оплату послуг, відмінити тендер на закупівлю охоронних послуг для потреб управління та його відділень (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-01-015744-c) частково за лотом №1 - 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Послуги з фізичної охорони об’єкту, розташованого в м. Чернівці) відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону.
Документи:
10 січня 2022 17:53
Електронний підпис
10 січня 2022 17:51
Протокол 1.pdf