Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради за адресою : вул. Миколаївська, 21 в м. Миколаєві»
Очікувана вартість
11 350 000,00 UAH
UA-2021-12-01-015736-c ● 5e74b638a7124c34a83a8f5ef122be79
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380978349608 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 20:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2021 14:58 |
Очікувана вартість: | 11 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 113 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000 (П'ятдесят тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.
вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000 (П'ятдесят тисяч) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000 (П'ятдесят тисяч) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради за адресою : вул. Миколаївська, 21 в м. Миколаєві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адміральська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2022
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2021 20:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2021 20:56 |
ТД новое 01.12.pdf |
01 грудня 2021 20:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 грудня 2021 20:56 |
ТД новое 01.12.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-01-015736-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сидорова Ірина Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3106322281
Дата подання: 02 грудня 2021 12:11
АКТ ОБСТЕЖЕННЯ ОБ'ЄКТУ
Шановний Замовник!
Відповідно до п.9 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надання АКТ ОБСТЕЖЕННЯ ОБ'ЄКТУ підписаний представниками Замовника. Наше підприємство вважає вищезазначену вимогу дискримінаційною, такою, що порушує положення ч.8 ст. 12 Закону, а також принципи публічних закупівель з огляду на наступне. По-перше, звертаємо увагу на ту обставину, що вимога з надання вищезазначеного документа, який вимагає Замовник, прямо порушує положення п. 7 ч.1 ст. 17 Закону.
Так, п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону визначає, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: «тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника».
По-друге, не зрозуміло, яка така специфіка об’єкту вимагає ознайомлення з нею на місці під час огляду і не може бути викладена в технічному завданні на проектування та медичному завданні.
Все вищевикладене свідчить про бажання Замовника в ручному режимі відбирати учасників для закупівель ще до кінця прийому пропозицій.
Це цілком логічно, адже метою Закону «є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції».
Дотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель забезпечується передусім розміщенням всієї інформації в електронній системі закупівель та вільним доступом до неї з боку будь-яких інших осіб, здійсненням громадського контролю (ч.5 ст. 7 Закону), моніторингу процедури закупівлі (ст. 8 Закону), а також можливістю оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовників до Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Обстеження (огляд) об'єкту до проведення закупівлі та складання акту огляду , який підписується між Учасником та Замовником та подається у складі тендерної пропозиції порушує принцип прозорості та створює передумови для зловживань з боку Замовника.
Автор вимоги ознайомився з Технічним завданням на проектування та не має необхідності оглядати об'єкт до проведення закупівлі.
Конкретні місця влаштування певних елементів приміщень вирішуються сторонами під час безпосереднього виконання робіт з проектування, але аж ніяк не на етапі підготовки тендерної пропозиції. В іншому випадку, Замовник не позбавлений можливості додати до Технічного завдання на проектування плани-креслення із зазначенням необхідних елементів на місцевості.
Отже, взяти участь у закупівлі зможуть виключно ті учасники, яким Замовник підпише акт обстеження (огляду) об'єкту .
Враховуючи вищевикладене, Тендерна документація має бути зміненою з метою усунення названої дискримінаційної вимоги та приведення Документації у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
У якості доказу , що підтверджує наявність дискримінаційних вимог надаємо рішення Органу оскарження з аналогічних питань, де встановлювався дискримінаційний характер оскаржуваних вимог та робився висновок, про порушення цими вимогами прав скаржників. (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівельпід час її подання: UA-2021-03-25-007076-b.c1; UA-2021-08-20-002349-c.c1)
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.9 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надання АКТ ОБСТЕЖЕННЯ ОБ'ЄКТУ підписаний представниками Замовника. Наше підприємство вважає вищезазначену вимогу дискримінаційною, такою, що порушує положення ч.8 ст. 12 Закону, а також принципи публічних закупівель з огляду на наступне. По-перше, звертаємо увагу на ту обставину, що вимога з надання вищезазначеного документа, який вимагає Замовник, прямо порушує положення п. 7 ч.1 ст. 17 Закону.
Так, п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону визначає, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: «тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника».
По-друге, не зрозуміло, яка така специфіка об’єкту вимагає ознайомлення з нею на місці під час огляду і не може бути викладена в технічному завданні на проектування та медичному завданні.
Все вищевикладене свідчить про бажання Замовника в ручному режимі відбирати учасників для закупівель ще до кінця прийому пропозицій.
Це цілком логічно, адже метою Закону «є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції».
Дотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель забезпечується передусім розміщенням всієї інформації в електронній системі закупівель та вільним доступом до неї з боку будь-яких інших осіб, здійсненням громадського контролю (ч.5 ст. 7 Закону), моніторингу процедури закупівлі (ст. 8 Закону), а також можливістю оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовників до Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Обстеження (огляд) об'єкту до проведення закупівлі та складання акту огляду , який підписується між Учасником та Замовником та подається у складі тендерної пропозиції порушує принцип прозорості та створює передумови для зловживань з боку Замовника.
Автор вимоги ознайомився з Технічним завданням на проектування та не має необхідності оглядати об'єкт до проведення закупівлі.
Конкретні місця влаштування певних елементів приміщень вирішуються сторонами під час безпосереднього виконання робіт з проектування, але аж ніяк не на етапі підготовки тендерної пропозиції. В іншому випадку, Замовник не позбавлений можливості додати до Технічного завдання на проектування плани-креслення із зазначенням необхідних елементів на місцевості.
Отже, взяти участь у закупівлі зможуть виключно ті учасники, яким Замовник підпише акт обстеження (огляду) об'єкту .
Враховуючи вищевикладене, Тендерна документація має бути зміненою з метою усунення названої дискримінаційної вимоги та приведення Документації у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
У якості доказу , що підтверджує наявність дискримінаційних вимог надаємо рішення Органу оскарження з аналогічних питань, де встановлювався дискримінаційний характер оскаржуваних вимог та робився висновок, про порушення цими вимогами прав скаржників. (Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівельпід час її подання: UA-2021-03-25-007076-b.c1; UA-2021-08-20-002349-c.c1)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2021 11:56
1. Щодо п. 7 ч. 1 ст. 17. Повідомляємо, дана вимога не відноситься до вимог статті 17 Закону;
2. Щодо мети встановлення даної вимоги. Дана вимога встановлена з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель одним з яких є «максимальна економія, ефективність та пропорційність», з огляду необхідності усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі;
3. Щодо підписання акту між Учасником та Замовником, а також можливого не підписання акту Замовником. Згідно п.п.9 п.4 Додатку 1 «Акт обстеження об’єкта підписаний представниками: учасника, комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна клінічна дитяча лікарня» Миколаївської обласної ради та/або Замовником…». Тобто, з метою дотримання в тому числі принципу здійснення публічних закупівель «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», акт обстеження повинен бути підписаний Учасником, а в подальшому на вибір Учасника або трьома сторонами (Учасником, Дитячою лікарнею, Замовник) або представником комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна клінічна дитяча лікарня» Миколаївської обласної ради або представником Замовника.
Таким чином, Замовник не має можливості впливати на потенційних учасників закупівлі.
2. Щодо мети встановлення даної вимоги. Дана вимога встановлена з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель одним з яких є «максимальна економія, ефективність та пропорційність», з огляду необхідності усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі;
3. Щодо підписання акту між Учасником та Замовником, а також можливого не підписання акту Замовником. Згідно п.п.9 п.4 Додатку 1 «Акт обстеження об’єкта підписаний представниками: учасника, комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна клінічна дитяча лікарня» Миколаївської обласної ради та/або Замовником…». Тобто, з метою дотримання в тому числі принципу здійснення публічних закупівель «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», акт обстеження повинен бути підписаний Учасником, а в подальшому на вибір Учасника або трьома сторонами (Учасником, Дитячою лікарнею, Замовник) або представником комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна клінічна дитяча лікарня» Миколаївської обласної ради або представником Замовника.
Таким чином, Замовник не має можливості впливати на потенційних учасників закупівлі.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-12-08-000005 • be976b04b1dc4b569dcf86c8a5b65352
Автор звернення:
Дата створення звернення:
8 грудня 2021
•
17:47
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Не правомірні та дискримінаційні вимоги
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНКОРД ПРОЕКТ" |
11 310 000,00
UAH з ПДВ
|
11 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АРІАНТ" |
11 349 500,00
UAH з ПДВ
|
11 349 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНКОРД ПРОЕКТ" #41187933 |
Переможець |
11 310 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2025 13:46
|
Д.у. 15 Д.69-21 Дитяча лікарня,Миколаївська,21 Конкорд проект.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2025 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 22:39
|
Д.у. 14 Д.69-21 Дитяча лікарня,Миколаївська,21 Конкорд проект.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 22:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 11:43
|
Д.у. 13 Д.21-69 Дитяча лікарня,Миколаївська,21 Конкорд проект.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2024 11:00
|
Д.у. 12 Д. 69-21 Дитяча лікарня Миколаївська 21 Проєкт Конкорд.pdf | зміни до договору |
26 березня 2024 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2023 12:23
|
Д.у. 9 Д. 69-21 Дитяча лікарня проект Конкорд.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2023 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2023 17:27
|
Д.у. 8 Д. 69-21 дитяча лікарня Миколаївська 21 Конкорд проект.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2023 17:23
|
Д.у. 7 Д. 69-21 Дитяча лікарня Конкорд Проект 2.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 17:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2023 15:15
|
Д.у 6 Д. 69-21 Дитяча лікарня Конкорд.pdf | зміни до договору |
06 березня 2023 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2022 13:46
|
Д_у_4_Д_69_21Дитяча_лікарня_проектн_Земляной.pdf | зміни до договору |
14 червня 2022 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 16:01
|
Д.у. 3 Д.69-21 проектные Николаевская 21 Земляной.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:18
|
Д.у.2 Д.69-21 проектные Детская больницы Николаевская 21 Земляной.FR12.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 08:44
|
Д.у. 1 Д.69-21 детская больницы Николаевская 21 проектные Земляной.FR12.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 08:26
|
Д.69-21 детская больница Николаевская 21 проектные Земляной.FR12.pdf | укладений |
28 грудня 2021 08:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни та викласти в наступній редакції статтю 3 |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни п. 3.1 статті 3 |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в пункт 3.1 розділу 3 та внести зміни в додаток № 1 |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в пункт 3.1 розділу 3 |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в реквізити замовника |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в додаток №2 |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в п. 3.1. статті 3 |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в п.3.1. статті 3 та Внести зміни в реквізити замовника |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п 3.1 статті 3 договору та Внести зміни до додатоку № 1, № 2, Внести зміни до реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі витягу з реєстру платників єдиного податку № 37 з 01.01.2024 Товариство з обмеженою відповідальністю «Конкорд Проект» не є платником ПДВ. внести зміни до п 3.1 статті 3 договору внести зміни до додатоку № 1, № 2, № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п 3.1 статті 3, Внести зміни до додатку № 2 та № 3. Відповідно до статті 41 п.5.4. Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 6.1. розділу 6 |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п 3.1 статті 3 договору та Внести зміни до додатку № 2 та № 3, Внести зміни до реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |