Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Придбання ліцензій на право користування комп’ютерними програмами програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2021-12-01-014923-c 03595afde79f4d139f431905c252cfd8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дикун Ольга Вікторівна

+380564620422 kp-cep_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В
Контактна особа: Дикун Ольга Вікторівна
+380564620422
kp-cep_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Комунальне підприємство «Центр електронних платежів» КМР, будучі організатором впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду (надалі – АСООП) у міському комунальному пасажирському транспорті м. Кривий Ріг (рішення Криворізької міської ради від 24.04.2019 № 3683), придбало за договором №105 від 30.12.2020 року на 2021 рік у товариства з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ» ліцензії на право користування комп’ютерними програмами програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду». Так, ТОВ «МД СОФТ», згідно Сертифікату ексклюзивного представника, дилерського договору № 240119-3 від 24.01.2019 року, ліцензійного договору № 27/09/19 від 27.09.2019 року є офіційним дилером (єдиним ексклюзивним постачальником) ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровській області, який уповноважений на укладання договорів та постачання усіх програмних продуктів, а саме: - комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення формування поповнення і продовження дії транспортних карток через інформаційні канали зав'язку Білетний Сервер БС Symbol Transport», реєстраційний номер 4113, дата реєстрації 19.12.2018р.; - комп’ютерна програма: «Транспортний процесинг СРТТ Symbol Transport», реєстраційний номер 4119, дата реєстрації 19.12.2018р.; - комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення управління термінальним програмним забезпеченням XTMS Symbol Transport», реєстраційний номер 4115, дата реєстрації 19.12.2018р.; - комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення особистий кабінет пасажира CardHolder Symbol Transport», реєстраційний номер 4112, дата реєстрації 19.12.2018р.; - комп’ютерна програма: «Автоматизована Інформаційна Система Видачі Транспортних Карток АІС ВТК Symbol Transport», реєстраційний номер 4118, дата реєстрації 19.12.2018р. Зазначені комп’ютерні програми є складовою частиною діючого програмному комплексу АСОП та забезпечують процес ефективного обліку наданих транспортних послуг громадським транспортом м. Кривий Ріг за допомогою готівкових коштів, готівкових коштів, банківської безконтактної картки, технології NFC та електронного квитка (Картки криворіжця, Транспортної картки) з використанням запрограмованого обладнання (валідаторів). Також, в процесі впровадження системи АСООП, відбувалася костомізація програмного забезпечення під потреби та вимоги замовника – КП «Центр електронних платежів» КМР, враховуючи особливості надання послуг комунальним пасажирським транспортом м. Кривий Ріг. При цьому, відповідно до норм Закону України «Про авторське право і суміжні права», постачальник, маючі виключні майнові права на використання об'єктів інтелектуальної власності, самостійно визначає та оцінює вартість на програмне забезпечення комп’ютерної програми. Отже, переривання роботи системи АСООП у комунальному транспорті м. Кривого Рогу, через відсутність у замовника – КП «Центр електронних платежів» КМР можливості користування комп’ютерними програмами у складі програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду», призведе до негативних наслідків, таких як: відсутність можливості здійснення оплати проїзду у громадському транспорті готівковими коштами, банківською безконтактною карткою, технологією NFC, Транспортною карткою та Карткою криворіжця, що з свого боку зупинить роботу громадського транспорту та можливість користування мешканцями безкоштовним проїздом в рамках реалізації пілотного проєкту «Безоплатний проїзд у міському комунальному транспорті загального користування на підставі багатофункціональної електронної «Картки криворіжця» для мешканців міста, зареєстрованих (облікованих) у Кривому Розі». Відповідно до листа Мінекономіки від 03.09.2020 №3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель», в Законі України «Про публічні закупівлі», не міститься заборони щодо проведення закупівель до затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, тобто замовник для забезпечення потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року розпочати закупівлю на очікувану вартість за відповідним предметом закупівлі. Враховуючи наведене вище, з метою забезпечення належного безперервного функціонування діючої автоматизованої системи оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривого Рогу у 2022 році, з урахуванням, що право на користування комп’ютерними програмами програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду» м. Кривий Ріг може бути надано за відсутність конкуренції з технічних причин та за необхідності захисту прав інтелектуальної власності, тільки одним постачальником з ексклюзивними правами  ТОВ «МД СОФТ», є підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 18:11
Оскарження наміру укласти договір: 12 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Придбання ліцензій на право користування комп’ютерними програмами програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72268000-1 — Послуги з постачання програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється після пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату наданих послуг та після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

01 грудня 2021 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 17:50
Ліцензійний договір_27-09-19.pdf
01 грудня 2021 17:50
Дилерський договір _240119-3.pdf
01 грудня 2021 17:50
Сертифікат представника.jpg
01 грудня 2021 17:50
Договір _105 від 30.12.2020.pdf
01 грудня 2021 17:50
_3683 створення КП ЦЕП КМР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ»
#41490758
Переможець 3 000 000,00
UAH
01 грудня 2021 18:11

Документи

01 грудня 2021 18:11
Електронний підпис
01 грудня 2021 18:08
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2021 18:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ»
#41490758
3 000 000,00
UAH
Документи

Документи

01 грудня 2021 18:11
Електронний підпис
01 грудня 2021 18:08
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 17:24
Електронний підпис укладений
05 травня 2022 14:15
Додаткова угода _2 до договору _82.pdf зміни до договору
05 травня 2022 14:13
Електронний підпис укладений
15 березня 2022 11:18
Додаткова угода _1 до Договору _82.pdf зміни до договору
15 березня 2022 11:17
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 16:34
Договір _82 від 23.12.2021.pdf укладений
23 грудня 2021 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для можливості здійснення розрахунків за фактично надані послуги Постачальником за рахунок власного бюджету (коштів від господарської діяльності підприємства), Сторони погодили внести зміни в банківські реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перейменування Замовника
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 000 000,00
UAH