Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Operational maintenance of the bridge crossing located on the public highway of local significance С141401 Rohizno-Birchytsi km 1 + 930 of Sambir district of Lviv region (emergency works) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highway, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Васьо Анна Орестівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Vaso Anna +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 11:04 |
Очікувана вартість: | 6 551 083,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 755,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 30 000 (тридцять тисяч) гривень 00 коп. Реквізити Замовника: р/р UA 41 820172 0 355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником.Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Publication date: | 01 грудня 2021 16:57 |
Enquiries until: | 23 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 січня 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 6 551 083 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 32 755 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2021 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2021 16:57 |
ТД ЕУ міст Рогізно-Бірчиці.pdf | |
01 грудня 2021 16:57 |
ПД ЕУ міст Рогізно-Бірчиці.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-22-000017 ● abd0cd85a9724518a7b090278c7b01ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2022 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2022 109
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 21.04.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 22.04.2022 № 109
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8. UA-2021-12-01-014143-c 01.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-25 11:39:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Експлуатаційне утримання мостового переходу розсташованого на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141401 Рогізно-Бірчиці км 1+930 Самбірського району Львівської області (аварійні роботи) (ДК 021:2015:45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Operational maintenance of the bridge crossing located on the public highway of local significance С141401 Rohizno-Birchytsi km 1 + 930 of Sambir district of Lviv region (emergency works) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highway, roads, airfields and railways; leveling surfaces)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-10-009203-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-27 11:56:59
Пояснення ДАСУ
На Ваш запит про надання пояснення від 25.04.2022 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Експлуатаційне утримання мостового переходу розсташованого на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141401 Рогізно-Бірчиці км 1+930 Самбірського району Львівської області (аварійні роботи) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-01-014143-c, департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Експлуатаційне утримання мостового переходу розсташованого на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141401 Рогізно-Бірчиці км 1+930 Самбірського району Львівської області (аварійні роботи) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» визначено на підставі мінімальної потреби в експлуатаційному утриманні мостового переходу автомобільної дороги загального користування місцевого значення у Львівській області протягом 2 років, з врахуванням СОУ 42.1-37641918-035:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи та СОУ 42.1-37641918-071:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась на основі технічного завдання, відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі: 6 551 083,00 гривень. Державний бюджет України. Джерело фінансування може бути доповнено та/або змінено у разі прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо скерування додаткового фінансування, у разі внесення змін до переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021-2022 роках.
Ознайомитись із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; «Експлуатаційне утримання мостового переходу розсташованого на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141401 Рогізно-Бірчиці км 1+930 Самбірського району Львівської області (аварійні роботи) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» можна за посиланням: https://loda.gov.ua/informatsiya_shchodo_stanu_avtodorih.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник - Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації, надає заперечення на висновок моніторингу Державної аудиторської служби України від 05.05.2022 року за предметом закупівлі: Експлуатаційне утримання мостового переходу розсташованого на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141401 Рогізно-Бірчиці км 1+930 Самбірського району Львівської області (аварійні роботи) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) з наступних підстав. За результатом моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена вимога: «Переможець торгів у строк, що не перевищує строку укладання договору (з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір), обов’язково надає Замовнику Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, сформовану згідно з умовами та вимогами Додатку 8 до тендерної документації та згідно з діючими нормативно-кошторисними нормами з врахуванням змін та доповнень», що є порушенням вимог частини восьмої статті 12 Закону. Оскільки, відповідно до частини 8 статті 12 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі. Наголошуємо, що відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Підпунктом 31 статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Положеннями частини 1 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім`я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв`язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб`єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина 3 статті 22 Закону). Водночас, частина 4 статті 22 Закону передбачає заборону включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до статті 25 Закону «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації». Отже, тендерна документація, крім інформації, передбаченої частиною 2 статті 22 Закону, може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, з урахуванням положень частин 3 і 4 статті 22 Закону інша, ніж у частині 2 цієї статті, інформація, право на включення якої до тендерної документації надане замовнику, повинна відповідати таким критеріям: її наявність повинна бути передбачена законодавством, а її надання не повинне обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників. За визначенням пункту 18 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Отже, вимога щодо надання в паперовому вигляді договірної ціни та розрахунків до неї адресована переможцю торгів і стосується ціни предмету закупівлі, визнаної електронною системою закупівель за результатами аукціону найкращою. Водночас, передбачені у пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимоги щодо надання переможцем у строк, що не перевищує строку укладання договору (з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір) договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, сформовану згідно з умовами та вимогами Додатку 8 до тендерної документації та згідно з діючими нормативно-кошторисними нормами з врахуванням змін та доповнень, не стосуються інших учасників. Зважаючи на це, надання переможцем торгів в паперовому вигляді зазначеної інформації не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки стосується правовідносин щодо укладання договору закупівлі, які виникають після завершення процедури. У той же час, відповідно до ч. 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з частинами 2 і 8 статті 26 Закону кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, Законом не передбачене надання в електронному вигляді через електронну систему закупівель після закінчення терміну подання тендерних пропозицій будь - якої інформації, яка стосується предмету закупівлі, у тому числі розрахунків, які обґрунтовують ціну, запропоновану учасником закупівлі під час процедури. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 638 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Пунктами 2 і 3 статті 180 Господарського кодексу України (далі - ГК України) визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. При укладенні господарського договору сторони зобов`язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися, зокрема, від пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов`язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції / пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Згідно з пунктом 6.2.4 ДСТУ БД. 1.1 -1:2013 ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об`єкт виконання робіт та погоджується із замовником. При погодженні договірної ціни замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінами на відповідні ресурси. Після погодження договірної ціни укладається договір підряду на виконання робіт. Таким чином, договірна ціна підтверджує запропоновану учасником процедури закупівлі ціну та є невід`ємною частиною договору, який укладається з переможцем закупівлі. Статтею 30 Закону, яка регулює порядок проведення електронного аукціону, не передбачене надання учасником одночасно з пониженням ціни предмета закупівлі в електронній формі розрахунків та інших документів, які підтверджують її складові, необхідні для перевірки замовником під час укладання договору про закупівлю. Оскільки договір про закупівлю укладається в письмовій формі, то, відповідно, і договірна ціна та розрахунки, які її обґрунтовують, як невід`ємна частина договору, також повинні надаватись переможцем закупівлі в паперовій формі. Відтак, умова Замовника щодо надання переможцем торгів договірної ціни та розрахунків, які її підтверджують у письмовій формі, не суперечить статті 22 Закону та не порушує приписи ч. 8 статті 12 Закону. Отже, Замовником не було порушено вимог чинного законодавства про публічні закупівлі, зокрема в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відтак відсутні підстави для притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Також звертаємо Вашу увагу, що аналогічна правова позиція міститься у рішенні Хмельницького окружного адміністративного суду від 05 травня 2021 року у справі №560/7225/20.
2022-05-11 14:16:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
КОНСОРЦІУМ "ДОБРОБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 січня 2022 14:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю" Лд-ГАЛБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2022 11:55
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ" |
6 512 000,00
UAH з ПДВ
|
5 877 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ДОБРОБУД" |
6 288 000,00
UAH з ПДВ
|
6 077 776,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ" #35128833 |
Переможець |
5 877 000,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2022 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 15:33
|
ДУ 6 11-02.22.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2023 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2023 12:01
|
ДУ 5 11-02.22.pdf | зміни до договору |
20 липня 2023 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 11:35
|
ДУ 4 11-02.22.pdf | зміни до договору |
07 липня 2023 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 15:39
|
ДУ3 11-02.22.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2022 10:40
|
ДУ 2 11-02.22.pdf | зміни до договору |
06 червня 2022 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2022 17:33
|
ДУ_ 1 11-02.22.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2022 17:17
|
Договір № 11-02/22 | укладений |
22 лютого 2022 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | № 11-02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | № 11-02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | № 11-02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 11-02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 11-02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 11-02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |