Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель
Очікувана вартість
141 833,00 UAH
UA-2021-12-01-012750-c a065215b8d7d47dda0f0eb5f2800e9f1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маруня Ірина Михайлівна

0322556300 i.marunja@ldubgd.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Код ЄДРПОУ: 08571340
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Контактна особа: Маруня Ірина Михайлівна
0322556300
i.marunja@ldubgd.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 грудня 2021 14:22
Очікувана вартість: 141 833,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 709,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, Клепарівська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно умов договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 16:13
Додаток 5.docx
01 грудня 2021 16:13
Додаток 4.docx
01 грудня 2021 16:13
Додаток 2.doc
01 грудня 2021 16:13
Додаток 1.docx
01 грудня 2021 16:13
Додаток 3 Проєкт Договору інтерактивна панель.doc
01 грудня 2021 16:13
Оголошення.docx
01 грудня 2021 16:13
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рекомендації
Дата подання: 06 грудня 2021 08:41
Дата відповіді: 06 грудня 2021 17:46
Доброго дня! Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: Свідоцтво на знак для товарів і послуг (що співпадає з торговельною маркою інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, Шановний Учаснику!
Пункт 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлює вимогу, за якою в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі — встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсо-ефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
А отже керуючись власною необхідною потребою у закупівлі конкретного товару Замовник аналізує ринок та визначає технічні характеристики відповідно до обраного типу предмета закупівлі. При цьому не порушуючи принципів проведення закупівель відповідно до статті 5 Закону.
Опис технічних характеристик наведений Замовником в Додатку 1.
Замовником зазначено технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, а також вимоги до Учасників. Замовником прописані вимоги, що забезпечують поставку товару належної якості з дотриманням гарантійних зобов’язань.
Підсумовуючи вище викладене, повідомляємо, що підстави для внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні, та наголошуємо, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має ПРАВО (а не обов’язок) вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Дякуємо за звернення.
Монтаж
Дата подання: 06 грудня 2021 08:42
Дата відповіді: 06 грудня 2021 17:30
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що налаштування даного виду обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника! Це забезпечить безпечність та якість встановлення обладнання. Радимо додати до документації Вимогу про надання: Допуску до електробезпеки осіб, що будуть здійснювати монтаж та налаштування обладнання. Обовʼязково підтвердити наявність в штаті осіб, що будуть здійснювати налаштування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Щодо працівників, які будуть здійснювати налаштування, Замовником прописані вимоги в Додатку 1, а саме: підтвердження наявності в штаті Учасника (або на договірних умовах) спеціалістів сертифікованих виробником спеціального програмного забезпечення навчального призначення на проведення навчання із використання цього програмного забезпечення (копія сертифікату, лист від виробника тощо). Даною вимогою замовник не звужує коло потенційних учасників.
Відповідно, підстави для внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ" 138 000,00
UAH з ПДВ
138 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕОКОМП" 141 804,00
UAH з ПДВ
141 804,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2021 17:08
Електронний підпис
09 грудня 2021 17:05
6.НАКАЗ.pdf
09 грудня 2021 17:05
30.СЕРТИФІКАТИ ISO.pdf
09 грудня 2021 17:05
4.СТАТУТ.pdf
09 грудня 2021 17:05
27.ЛИСТ-ЗГОДА ДОДАТОК 5.pdf

Публічні документи

09 грудня 2021 15:41
Електронний підпис
09 грудня 2021 15:34
Декларація 65 дюймов (1).pdf
09 грудня 2021 15:34
Договір тренер.pdf
09 грудня 2021 15:34
Лист-пояснення.pdf
09 грудня 2021 15:34
СЕТ-65.pdf
09 грудня 2021 15:34
Виписка ТзОВ Леокомп.pdf
09 грудня 2021 15:34
RoHS PMB000L654, PMB000L754 (1).pdf
09 грудня 2021 15:34
СЭС_Prestigio MB (1).pdf
09 грудня 2021 15:34
QSG_Multiboard_2020_UKR_v1.0.pdf
09 грудня 2021 15:34
Витяг ПДВ Леокомп.pdf
09 грудня 2021 15:34
Укр. Серт Тренера Moza (1).pdf
09 грудня 2021 15:34
Порівняльна таблиця.pdf
09 грудня 2021 15:34
Заповнений Додаток 1.pdf
09 грудня 2021 15:34
Інструкція панель.pdf
09 грудня 2021 15:34
серт 65 дюймов (1).pdf
09 грудня 2021 15:34
Укр ISO 14001.pdf
09 грудня 2021 15:34
UK QSG_Multiboard Prime_2021.pdf
09 грудня 2021 15:34
Авторизаційний лист.pdf
09 грудня 2021 15:34
Укр ISO 9001.pdf
09 грудня 2021 15:34
UA_QSG_Multiboard_Light_2021.pdf
09 грудня 2021 15:34
Лист несертифікація.pdf
09 грудня 2021 15:34
Витяг з ЄДР від 20.04.2021.pdf
09 грудня 2021 15:34
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ "ЛЕОКОМП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 138 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 11:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЛЕОКОМП"
#41177595
Переможець 141 804,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 11:25

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

16 грудня 2021 11:05
Електронний підпис

Документи

16 грудня 2021 11:25
Електронний підпис
16 грудня 2021 11:24
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОКОМП"
#41177595
141 804,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2021 11:25
Електронний підпис
16 грудня 2021 11:24
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:23
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 14:38
Договір 914.pdf укладений
17 грудня 2021 14:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інтерактивна панель 1 шт. 141 804,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 грудня 2021 10:39
75 274,00 UAH UA028201720343110001000004218
ЛДУ БЖД
UA473257960000026007300578718
ТзОВ"Леокомп"
Оплачений
23 грудня 2021 12:03
66 530,00 UAH UA028201720343110001000004218
ЛДУ БЖД
UA473257960000026007300578718
ТзОВ"Леокомп"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 141 804,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 634,00 UAH)