Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла офісні (ДК 021:2015: 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Очікувана вартість
7 800,00 UAH
UA-2021-12-01-012622-c 7ada6176f48740cba623c409173194ce
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0573367555 kukhar.rm@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.201
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0573367555
kukhar.rm@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 09:00
Очікувана вартість: 7 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Крісло Ліма XH-6132 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61202, Україна, місто Харків, вул. Ахсарова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником за рахунок власних коштів (утримання служби замовника) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника 100% вартості товару протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту отримання, встановлення товару та підписання Акту приймання-передачі товару. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 16:09
Оголошення.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій