Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Очікувана вартість
165 120,00 UAH
UA-2021-12-01-012518-c ● 03e007b3c55a45abb81c2dfdfda175f8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Жовківський заклад дошкільної освіти №2 Жовківської міської ради Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 23953949 |
Вебсайт: | http://dytsadok.info/dytyachyj-sadok/23953949/ |
Місцезнаходження: | 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Лесі Українки, 29 |
Контактна особа: |
Світлана Зуб +380967828399 sadik2kalunonka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2021 16:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2021 17:15 |
Очікувана вартість: | 165 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 825,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32000 кіловат-година
ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80300, Україна, Львівська область, Жовква, Лесі Українки,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Кошти місцевого бюджету,оплата згідно акту. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2021 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2021 16:12 |
оголошення електроенергія 2.pdf | |
01 грудня 2021 16:06 |
Спрощена закупівля Додаток 1.docx | |
01 грудня 2021 16:06 |
оголошення електроенергія 1.pdf | |
01 грудня 2021 16:06 |
Спрощена закупівля Додаток 2 технічні вимоги.docx | |
01 грудня 2021 16:06 |
Спрощена закупівля додаток 3 проект договору.docx | |
01 грудня 2021 16:06 |
оголошення електроенергія 5.pdf | |
01 грудня 2021 16:06 |
оголошення електроенергія 6.pdf | |
01 грудня 2021 16:06 |
оголошення електроенергія 3.pdf | |
01 грудня 2021 16:06 |
оголошення електроенергія 4.pdf | |
01 грудня 2021 16:06 |
Спрощена закупівля Додаток 4 довідка про персонал.docx |
01 грудня 2021 16:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
01 грудня 2021 16:12 |
оголошення електроенергія 2.pdf
|
||
01 грудня 2021 16:06 |
Спрощена закупівля Додаток 1.docx
|
||
01 грудня 2021 16:06 |
оголошення електроенергія 1.pdf
|
||
01 грудня 2021 16:06 |
Спрощена закупівля Додаток 2 технічні вимоги.docx
|
||
01 грудня 2021 16:06 |
Спрощена закупівля додаток 3 проект договору.docx
|
||
01 грудня 2021 16:06 |
оголошення електроенергія 5.pdf
|
||
01 грудня 2021 16:06 |
оголошення електроенергія 6.pdf
|
||
01 грудня 2021 16:06 |
оголошення електроенергія 3.pdf
|
||
01 грудня 2021 16:06 |
оголошення електроенергія 4.pdf
|
||
01 грудня 2021 16:06 |
Спрощена закупівля Додаток 4 довідка про персонал.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
торгова зона
Дата подання: 06 грудня 2021 13:21
Дата відповіді: 07 грудня 2021 10:08
До якої торгової зони відносяться об'єкти Замовника? БуОС чи ОЕС України?
Відповідь: До Енергосистеми України
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-01-012518-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 06 грудня 2021 13:23
вимога
Шановний замовнику! Відповідно до додатку 1 до оголошення учасники повинні нада Сертифікат, виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції, який підтверджує, що система управління учасника відповідає ISO 37001:2016 «Системи управління протидії корупції. Вимоги» (або еквівалент). Сфера діяльності на яку поширюється сертифікована система управління повинна включати постачання електричної енергії.. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Вважаємо, що така вимога є незаконною та дискримінуючою. За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції, що є дискримінаційним по відношенню до іншихсуб'єктів господарювання. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведені невідповідності шляхом внесення змін до Тендерної документації. На підтвердження незаконності та дискримінації даної вимоги надаємо рішення АМКУ № 17230-р/пк-ПЗ від 14.09.2020р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2021 12:08
Доброго дня! Дякуємо за звернення! Повідомляємо наступне:
Як вбачається із багатьох рішень Постійно діючої адміністративної колегії
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель, Колегія схвально відноситься до умов тендерних документацій щодо
надання документів на підтвердження відповідності Учасників вимогам стандартів ISO.
Наявність у підприємства сертифікатів на відповідність вимогам Міжнародної організації зі
стандартизації свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з
вимогами із загальноприйнятими міжнародними стандартами. Пройти відповідну
сертифікацію може будь-який учасник. Жодних обмежень щодо проходження учасниками –
постачальниками електричної енергії такої сертифікації не має. Враховуючи наведене, дана
вимога не може вважатись дискримінаційною, тому підстав для внесення змін до
оголошення не вбачаємо.
Як вбачається із багатьох рішень Постійно діючої адміністративної колегії
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель, Колегія схвально відноситься до умов тендерних документацій щодо
надання документів на підтвердження відповідності Учасників вимогам стандартів ISO.
Наявність у підприємства сертифікатів на відповідність вимогам Міжнародної організації зі
стандартизації свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з
вимогами із загальноприйнятими міжнародними стандартами. Пройти відповідну
сертифікацію може будь-який учасник. Жодних обмежень щодо проходження учасниками –
постачальниками електричної енергії такої сертифікації не має. Враховуючи наведене, дана
вимога не може вважатись дискримінаційною, тому підстав для внесення змін до
оголошення не вбачаємо.
Номер вимоги: UA-2021-12-01-012518-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 06 грудня 2021 13:25
вимога
Шановний Замвонику. Додатком 1 передбачено наступне:
Довідка в довільній формі, в якій зазначити інформацію про те, чи створено учасником Центр обслуговування споживачів (клієнтів) відповідно до вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312, та кол-центр, який відповідає вимогам, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами).
Учасник у якого не створено Центр обслуговування споживачів (клієнтів) відповідно до вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50 000 споживачів, повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 календарних днів відносно кінцевої дати подання пропозицій. Отримання та надання у складі пропозиції довідок необхідно для документального підтвердження відсутності обов’язку створення Центру обслуговування споживачів (клієнтів), який відповідає вимогам «Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312, в зв’язку з тим, що учасником обслуговується менше 50 000 споживачів.
Учасник, у якого не створено кол-центр, який відповідає вимогам Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 календарних днів відносно кінцевої дати подання пропозицій. Отримання та надання у складі пропозиції довідок необхідно для документального підтвердження відсутності обов’язку створення кол-центру, який відповідає вимогам Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., в зв’язку з тим, що учасником обслуговується менше 100 000 споживачів.
Встановлення таких вимог суперечить основний принципам здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників. Разом з тим, інформація, яка є публічною, не вимагається в учасників згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Так, на офіційно веб-сайті НКРЕКП створено Інтерактивний реєстр електропостачальників. З метою забезпечення споживачів можливістю зручного моніторингу роздрібного ринку електричної енергії та вибору електропостачальника, НКРЕКП за підтримки DiXi Group було створено публічний інтерактивний реєстр постачальників. За допомогою дашборду користувачі можуть ознайомитись з діяльністю постачальників за ключовими показниками – кількість споживачів та об’єм поставленої електроенергії, – а також проаналізувати їх в динаміці за місяцями. Замовник може самосійно перевірити учансників в даному реєстрі. Така інформація є відкритою та загальнодоступною.
Надаємо Вам посилання для ознайомлення https://www.nerc.gov.ua/?id=59249, та просимо видалити дискримінаційні та незаконні вимоги з Оголошення. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Довідка в довільній формі, в якій зазначити інформацію про те, чи створено учасником Центр обслуговування споживачів (клієнтів) відповідно до вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312, та кол-центр, який відповідає вимогам, встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р (зі змінами).
Учасник у якого не створено Центр обслуговування споживачів (клієнтів) відповідно до вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50 000 споживачів, повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 календарних днів відносно кінцевої дати подання пропозицій. Отримання та надання у складі пропозиції довідок необхідно для документального підтвердження відсутності обов’язку створення Центру обслуговування споживачів (клієнтів), який відповідає вимогам «Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312, в зв’язку з тим, що учасником обслуговується менше 50 000 споживачів.
Учасник, у якого не створено кол-центр, який відповідає вимогам Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 календарних днів відносно кінцевої дати подання пропозицій. Отримання та надання у складі пропозиції довідок необхідно для документального підтвердження відсутності обов’язку створення кол-центру, який відповідає вимогам Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., в зв’язку з тим, що учасником обслуговується менше 100 000 споживачів.
Встановлення таких вимог суперечить основний принципам здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників. Разом з тим, інформація, яка є публічною, не вимагається в учасників згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Так, на офіційно веб-сайті НКРЕКП створено Інтерактивний реєстр електропостачальників. З метою забезпечення споживачів можливістю зручного моніторингу роздрібного ринку електричної енергії та вибору електропостачальника, НКРЕКП за підтримки DiXi Group було створено публічний інтерактивний реєстр постачальників. За допомогою дашборду користувачі можуть ознайомитись з діяльністю постачальників за ключовими показниками – кількість споживачів та об’єм поставленої електроенергії, – а також проаналізувати їх в динаміці за місяцями. Замовник може самосійно перевірити учансників в даному реєстрі. Така інформація є відкритою та загальнодоступною.
Надаємо Вам посилання для ознайомлення https://www.nerc.gov.ua/?id=59249, та просимо видалити дискримінаційні та незаконні вимоги з Оголошення. Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2021 12:10
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Замовник не володіє інформацією про те як часто оновлюється «публічний інтерактивний
реєстр постачальників», хто саме та з якою періодичністю надає інформацію тому підстав
для внесення змін до оголошення не вбачаємо.
Замовник не володіє інформацією про те як часто оновлюється «публічний інтерактивний
реєстр постачальників», хто саме та з якою періодичністю надає інформацію тому підстав
для внесення змін до оголошення не вбачаємо.
Номер вимоги: UA-2021-12-01-012518-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 06 грудня 2021 13:28
вимога
Шановний Замовнику. Додатком 2 передбачено наступне: Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації такого права замовника, у складі пропозиції учасник повинен надати:
1. Довідку про створення Учасником на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської, Івано-Франківської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.
Довідка надається за формою 1, тими учасниками, у яких створено власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312.
На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (форми 1) учасник в складі пропозиції надає:
1.1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів);
1.2. Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, що зазначений у вказаній Довідці.
Учасник, у якого не створено власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, оскільки ним обслуговується менше 50 000 тисяч споживачів і створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є для нього обов’язковим, надає довідку за формою 2 про наявність:
- власного окремого структурного підрозділу на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, або
- посадової особи, з робочим місцем на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, на яких
покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів:
На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 2) учасник в складі пропозиції надає:
2.1.Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів;
2.2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадової інструкції посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
2.3. Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-
Франківської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці).
Встановлення таких вимог суперечить основний принципам здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників. Разом з тим, інформація, яка є публічною, не вимагається в учасників згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Так, на офіційно веб-сайті НКРЕКП створено Інтерактивний реєстр електропостачальників. З метою забезпечення споживачів можливістю зручного моніторингу роздрібного ринку електричної енергії та вибору електропостачальника, НКРЕКП за підтримки DiXi Group було створено публічний інтерактивний реєстр постачальників. За допомогою дашборду користувачі можуть ознайомитись з діяльністю постачальників за ключовими показниками – кількість споживачів та об’єм поставленої електроенергії, – а також проаналізувати їх в динаміці за місяцями. Замовник може самосійно перевірити учансників в даному реєстрі. Така інформація є відкритою та загальнодоступною.
Надаємо Вам посилання для ознайомлення https://www.nerc.gov.ua/?id=59249, та просимо видалити дискримінаційні та незаконні вимоги з Оголошення. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
1. Довідку про створення Учасником на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської, Івано-Франківської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів.
Довідка надається за формою 1, тими учасниками, у яких створено власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312.
На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (форми 1) учасник в складі пропозиції надає:
1.1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів);
1.2. Довідку/акт/ інший документ виданий НКРЕКП або її територіальними підрозділами, який підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, що зазначений у вказаній Довідці.
Учасник, у якого не створено власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, оскільки ним обслуговується менше 50 000 тисяч споживачів і створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є для нього обов’язковим, надає довідку за формою 2 про наявність:
- власного окремого структурного підрозділу на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, або
- посадової особи, з робочим місцем на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області, на яких
покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів:
На підтвердження інформації зазначеної в Довідці (форма 2) учасник в складі пропозиції надає:
2.1.Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів;
2.2. Затверджену у встановленому законодавством порядку посадової інструкції посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-Франківської області (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці). Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
2.3. Наказ про призначення посадової особи учасника, з робочим місцем на території Львівської області або суміжних областей - Тернопільської/Рівненської/Волинської/Закарпатської/Івано-
Франківської області, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів (у разі наявності такої особи та зазначення про неї інформації у довідці).
Встановлення таких вимог суперечить основний принципам здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників. Разом з тим, інформація, яка є публічною, не вимагається в учасників згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Так, на офіційно веб-сайті НКРЕКП створено Інтерактивний реєстр електропостачальників. З метою забезпечення споживачів можливістю зручного моніторингу роздрібного ринку електричної енергії та вибору електропостачальника, НКРЕКП за підтримки DiXi Group було створено публічний інтерактивний реєстр постачальників. За допомогою дашборду користувачі можуть ознайомитись з діяльністю постачальників за ключовими показниками – кількість споживачів та об’єм поставленої електроенергії, – а також проаналізувати їх в динаміці за місяцями. Замовник може самосійно перевірити учансників в даному реєстрі. Така інформація є відкритою та загальнодоступною.
Надаємо Вам посилання для ознайомлення https://www.nerc.gov.ua/?id=59249, та просимо видалити дискримінаційні та незаконні вимоги з Оголошення. Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2021 12:13
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Вважаємо, що ключовими показниками діяльності Постачальника електричної енергії є
дотримання вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії та надання Замовнику
можливості реалізувати свої права як споживача електричної енергії, у спосіб та в порядку,
передбаченому цими Правилами. За наданим Вами посиланням відсутня уся інформація та
документи, які необхідні Замовнику. Тому підстав для внесення змін до оголошення не
вбачаємо
Вважаємо, що ключовими показниками діяльності Постачальника електричної енергії є
дотримання вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії та надання Замовнику
можливості реалізувати свої права як споживача електричної енергії, у спосіб та в порядку,
передбаченому цими Правилами. За наданим Вами посиланням відсутня уся інформація та
документи, які необхідні Замовнику. Тому підстав для внесення змін до оголошення не
вбачаємо
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" #42092130 |
Переможець |
165 120,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:25
|
Додатк.договір.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2022 11:18
|
Додатковий договір електроенергія.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2022 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 11:58
|
договір електроенергія 1.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
договір електроенергія 3.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
додаток 2.pdf 2.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
договір електроенергія 10.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
договір електроенергія 7.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
договір електроегергія 2.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
додаток 2.pdf 1.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
договір електроенергія 9.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
додаток 3.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
договір електроенергія 8.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
договір електроенергія 5.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
договір електроенергія 4.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
договір електроенергія 6.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
додаток 1.pdf | укладений |
30 грудня 2021 11:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні через військову агресію росії,вимушені були закрити установу на певний час,внаслідок чого зменшився обсяг споживчої потреби електроенергії. |
Номер договору про закупівлю: | 0700100/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні через військову агресію росії ,вимушені були на певний час закрити установу,відповідно зменшилась кількість використаної електроенергії. |
Номер договору про закупівлю: | 0700100/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |