Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по бул. Шевченка від БК «Дніпроспецсталь» до пр. Соборного в м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015–45233000-9 (Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)]
Очікувана вартість
723 475,20 UAH
UA-2021-12-01-011358-c dee0bf8c119c402fb9f5e20ebacddc7a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Заволока

+380617171886 nataliia.zavoloka@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Наталія Заволока
+380617171886
nataliia.zavoloka@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2021 16:00
Очікувана вартість: 723 475,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 617,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3600 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника – переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - гарантію. Гарантія повинна бути не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю, на підставі Договору забезпечення виконання Договору, укладеного між учасником та Замовником (Додаток 12). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг фінансування у 2021 році – 10 000,00 грн.; Обсяг фінансування у 2022 році – 713 475,20 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуару по бул. Шевченка від БК «Дніпроспецсталь» до пр. Соборного в м. Запоріжжя [за кодом CPV ДК 021:2015–45233000-9 (Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, в м. Запоріжжя, тротуар по бул. Шевченка від БК «Дніпроспецсталь» до пр. Соборного
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2022
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування : місцевий бюджет. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет Договору на свій реєстраційний рахунок. Обсяг фінансування у 2021 році – 10 000,00 грн.; Обсяг фінансування у 2022 році – 713 475,20 грн. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. Гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.

Сума забезпечення: 3600 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія.
Вимоги до документу: Гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель у вигляді електронного документу, скріпленого КЕП гаранта. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника – переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - гарантію. Гарантія повинна бути не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю, на підставі Договору забезпечення виконання Договору, укладеного між учасником та Замовником (Додаток 12). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % вартості договору.
07 грудня 2021 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2021 11:50
ОГОЛОШЕННЯ Нова редакція.pdf
07 грудня 2021 11:50
Титул НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
07 грудня 2021 11:50
Додаток 4_с кваліфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
07 грудня 2021 11:50
Вимоги закупівлі НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
07 грудня 2021 11:50
Перелік змін 1.pdf
01 грудня 2021 15:33
Додаток 12_с.docx
01 грудня 2021 15:33
Додаток 13_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 3_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 8_с Проект Договору.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 10_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 2_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 1_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 5_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 7_с технічне завдання.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 11_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 9_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 6_с.docx
07 грудня 2021 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2021 11:50
ОГОЛОШЕННЯ Нова редакція.pdf
01 грудня 2021 15:32
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
07 грудня 2021 11:50
Титул НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
01 грудня 2021 15:32
Титул.pdf
07 грудня 2021 11:50
Додаток 4_с кваліфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 4_с кваліфікація.docx
07 грудня 2021 11:50
Вимоги закупівлі НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
01 грудня 2021 15:32
Вимоги закупівлі.docx
07 грудня 2021 11:50
Перелік змін 1.pdf
01 грудня 2021 15:33
Додаток 12_с.docx
01 грудня 2021 15:33
Додаток 13_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 3_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 8_с Проект Договору.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 10_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 2_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 1_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 5_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 7_с технічне завдання.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 11_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 9_с.docx
01 грудня 2021 15:32
Додаток 6_с.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЕКОПЛАНЕТА 2021" 715 090,09
UAH з ПДВ
715 090,09
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 грудня 2021 13:40
Електронний підпис
15 грудня 2021 12:02
3. Довідка про МТБ .pdf
15 грудня 2021 12:02
Протокол НР (1).7z
15 грудня 2021 12:02
Лист здійснення БД.7z
15 грудня 2021 12:02
Гарантія 16005-21.7z
15 грудня 2021 12:02
16. Страховка Удод 2021-2022.pdf
15 грудня 2021 12:02
Гарантія 16005-21.7z
15 грудня 2021 12:02
23. Кошторис.pdf
15 грудня 2021 12:02
11. ЦПД на працівників.pdf
15 грудня 2021 12:02
8. Балансова довідка.pdf
15 грудня 2021 12:02
Наказ Фролова Ю.М (1).7z
15 грудня 2021 12:02
Витяг із Статуту (1).7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПЛАНЕТА 2021"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 16005-21.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПЛАНЕТА 2021"
#44524957
Переможець 715 090,09
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 13:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2021 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПЛАНЕТА 2021"
#44524957
715 090,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2023 11:14
Рішення щодо розірвання договору № 86.21.65.б.с.pdf укладений
10 березня 2023 11:12
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 10:11
ДУ № 5 до Договору 86_21_65_б_с від 23.12.2021.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 10:10
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2022 14:32
ДУ № 4 до Договору 86_21_65_б_с від 23.12.2021.pdf зміни до договору
29 серпня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 09:20
ДУ № 3 до Договору 86_21_65_б_с від 23.12.2021.pdf зміни до договору
02 серпня 2022 09:19
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 13:34
ДУ 2 до Договору 86_21_65_б_с від 23.12.2021.pdf зміни до договору
21 січня 2022 13:32
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:09
ДУ 1 до Договору 86_21_65_б_с від 23.12.2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:09
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 15:47
Додаток 3 до Договору 86_21_65_б_с від 23.12.2021.pdf укладений
23 грудня 2021 15:46
Додаток 1 до Договору 86_21_65_б_с від 23.12.2021.pdf укладений
23 грудня 2021 15:46
Додаток 2 до Договору 86_21_65_б_с від 23.12.2021.pdf укладений
23 грудня 2021 15:46
Договір 86_21_65_б_с від 23.12.2021.pdf укладений
23 грудня 2021 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування. На 2021 рік - 0,26 грн. На 2022 рік - 715089,83 грн.
Номер договору про закупівлю: 86/21/65/б/с
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору 86/21/65/б/с від 23.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування між 2021 та 2022 роками. Зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 86/21/65/б/с
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору 86/21/65/б/с від 23.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 86/21/65/б/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 3 до Договору 86_21_65_б_с від 23.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 86/21/65/б/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 4 до Договору 86_21_65_б_с від 23.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт внесення змін в обсяг фінансування
Номер договору про закупівлю: 86/21/65/б/с
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 5 до Договору 86_21_65_б_с від 23.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2021 — 06 березня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Запорізькою міською радою прийнято рішення № 73 від 07.12.2022 року про припинення шляхом ліквідації Департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради. 27 січня 2023 року на адресу ТОВ "ЕКОПЛАНЕТА 2021" було надіслано листа про припинення господарського зобов’язання у зв’язку з неможливістю виконання та Додаткова угода про припинення зобов’язання за Договором та його розірвання. 06 березня 2023 року Договір розірвано в односторонньому порядку на підставі ч. 3 ст. 205 ГК України.