Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 – машини для обробки данних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер в зборі).
Очікувана вартість
88 000,00 UAH
UA-2021-12-01-010117-c 46e0e63281f24150a52196b250894052
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Зоріло

+380663926324 valera_zorilo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38476320
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Юності, буд. 2-А
Контактна особа: Валерій Зоріло
+380663926324
valera_zorilo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2021 14:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 14:56
Початок аукціону: 16 грудня 2021 15:29
Очікувана вартість: 88 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
ДК 021:2015 - 30210000-4 – машини для обробки данних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер в зборі).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, вул. Юності, 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2021 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 14:57
Проект Договору (Додаток 3).doc
01 грудня 2021 14:57
ТД.docx
01 грудня 2021 14:57
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
01 грудня 2021 14:57
Форма пропозиції (Додаток 1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 05 грудня 2021 11:51
Дата відповіді: 06 грудня 2021 12:55
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Нами оголошено закупівлю на придбання компьютерної техніки відповідно до оголошення та в межах виділеного фінансування. Встановлення додаткового прорграмного забезпечення не передбачалось, так як це може призвести до збільшення вартості одиниці товару і як наслідок усієї суми закупівлі. Проте, якщо учасниками буде запропонована комп'терна техніка з вже встановленим програмним забезпечення "ліцензійною операційною системою Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) або краще) і це не призведе до збільшення загальної суми оголошеної нами закупівлі, то ми не будимо
заперечувати проти такого покращення предмета закупівлі.
Також, звертаємо увагу на те, що тендерною документацією визначено критерієм оцінки пропозицій учасника ціну: ціна 100%;

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 77 400,00
UAH з ПДВ
77 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 83 200,00
UAH з ПДВ
83 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2021 13:17
Електронний підпис
10 грудня 2021 12:02
Лист підтвердження.pdf
10 грудня 2021 12:02
Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2021 12:02
Лист-згода.pdf
10 грудня 2021 12:02
СЕС LG Монітор до 19.09.24.pdf
10 грудня 2021 12:02
Цінова Пропозиція.pdf
10 грудня 2021 12:02
Договір.pdf
10 грудня 2021 12:02
Лист-погодження.pdf
10 грудня 2021 12:02
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 77 400,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 10:47

Документи

17 грудня 2021 10:47
Електронний підпис
17 грудня 2021 10:46
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
77 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 10:47
Електронний підпис
17 грудня 2021 10:46
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:45
Протокольне рішення про скасування закупівлі docx.docx.pdf укладений
29 грудня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 08:48
Договор 266.pdf укладений
21 грудня 2021 08:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Не належне виконання Постачальником умов договору, а саме: Під час постачання, Переможцем закупівлі, товару було виявлено товар, що не відповідає умовам тендерної документації та знаходиться у неробочому стані.