Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля за ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного серіалу) під робочою назвою «НЕ ВСІ ВДОМА» («НЕ ВСЕ ДОМА»), що включає в себе розробку (написання) сценарію та передбачає частковий технологічний цикл виробництва)
Очікувана вартість
4 716 000,00 UAH
UA-2021-12-01-007255-b ● 4faea473e1c0479dafe102fecfe773a2
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" |
Код ЄДРПОУ: | 40235671 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 26 |
Контактна особа: |
Полівчук Володимир Володимирович 380631492871 v.polivchuk@uatv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Укладення договору з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу
Обґрунтування
Слухали: В. Настеку, який повідомив про необхідність розгляду питання та організації проведення переговорної процедури на закупівлю за ДК 021:2015 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного серіалу) під робочою назвою «НЕ ВСІ ВДОМА» («НЕ ВСЕ ДОМА»), що включає в себе розробку (написання) сценарію та передбачає частковий технологічний цикл виробництва).
Враховуючи п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі укладення договору про закупівлю, якщо предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання та у разі укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу.
Тендерному комітету надійшла заявка № 936 від 30.11.21 року на закупівлю від начальника творчо-виробничого відділу Малихіна Є.П. стосовно закупівлі послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного серіалу) під робочою назвою «НЕ ВСІ ВДОМА» («НЕ ВСЕ ДОМА»), що включає в себе розробку (написання) сценарію та передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
Відповідно до інформації зазначеної в заявці, одне із стратегічних завдань ДП «МПІУ» - нести ідею об’єднання України через контент власного виробництва. ДП «МПІУ» піклується про якість контенту, що виходить на власних телеканалах з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA», урізноманітнює сітку мовлення, закуповує різножанровий контент. Проте «обличчя» каналу – це перш за все продукти, виготовлені власними силами. Згідно із соціологічними дослідженнями, проведеними компанією «Рейтинг», у цільової аудиторії є великий запит на розважальний та освітній контент. Це стосується будь-якого українського телеканалу, у тому числі телеканалів з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA».
Відповідно до службової записки заступника генерального директора з питань планування ефіру від 03.11.2021р. № 480, основу сітки мовлення двох телеканалів ДП «МПІУ» складають новини, ранкове шоу, інформаційно-аналітичні програми, художні фільми та серіали. Станом на 2021 рік, 70% контенту для телеканалів закуповується. Все це розважальний контент, оскільки інформаційний продукт ДП «МПІУ» реалізує власними силами. Виробництво розважального контенту потребує значних фінансових витрат та часу. Однак у підприємства є нагальна потреба у власному розважальному продукті, оскільки це те, що найбільше вподобає телеглядач. Зважаючи на планову сітку мовлення телеканалу на 2022 рік, було встановлено, що такої кількості аудіовізуальних творів буде недостатньо. У зв’язку з цим, а також з метою збільшення обсягів власного виробництва якісного розважального контенту, є необхідність у розробці та створенні телепрограм різноманітних жанрів, щоденних та щотижневих, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису).
Реалізація вищезазначених розважальних програм має на меті створити конкурентоспроможний телевізійний продукт з урахуванням потреб цільової аудиторії телеканалів ДП «МПІУ», що сприятиме задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб і виконанню поставленої мети.
ДП «МПІУ» докладає всіх можливих зусиль для збільшення обсягів виробництва власного розважального контенту.
Для організації створення вищезазначених телепрограм різноманітних жанрів, щоденних та щотижневих, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису), виявлена недостатня кількість виробничого персоналу, а саме: сценарист, оператор-постановник, режисер-постановник та інші (службові записки №481 від 03.11.2021р. та №482 від 03.11.2021р.).
Також, було проаналізовано питання матеріально-технічної бази телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ». Існуюче обладнання не зможе задовільнити виробничі потреби під час виробництва телепрограм різноманітних жанрів. Вся матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ» використовується для виробництва інших проєктів, а саме: «Новини України», «Офіційна розмова», «Неофіційна розмова», «Право на право» та інші (службові записки №483 від 03.11.2021р., №484 від 03.11.2021р. та №489 від 04.11.21р.).
04.11.2021р. ДП «МПІУ», відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ», затвердженого наказом ДП «МПІУ» від 07.10.2021р. № 105 та Статуту ДП «МПІУ», був оголошений мистецький конкурс з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
За результатами проведеного мистецького конкурсу з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва, який відбувся 22.11.2021р., переможцем визнано ФОП ШПАКОВА ВАЛЕНТИНА ЄВГЕНОВИЧА з проєктом «Не всі вдома» - комедійного серіалу, сіткому, тривалістю 60 серій по 30 хвилин/серія. (Протокол №31 від 22.11.2021р. засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ»).
В результаті презентації проєкту та наданих матеріалів, комісія дійшла висновку, що проєкт цікавий. Сітком направлений на об’єднання родини під час вирішення тих чи інших проблем (що символізує нинішній стан України). Комедійний потенціал безмежний. Легкість подачі складних життєвих ситуацій, що відповідає політиці телеканалу – єдність нації, оптимізм, перспектива позитивного майбутнього для всіх та надії на краще. Ідея не є новою, але актуальна за допомогою свіжих сценарних ходів. Характери героїв та ситуації, у які вони потрапляють, інтригують та цікавлять. Є глядацький інтерес. Виховна функція після кожної серії. Змушує замислитись над іронічністю життя та заслуговує на глядацьку увагу. Повноцінний сітком, що можна використати як закінчену історію, так і продовжувати на протязі багатьох сезонів. Об’єднання України – актуальна тема для українського сьогодення. Легкий жанр сіткому крізь призму комедії показує та піднімає серйозні проблеми. Це єдиний образ пересічних українців, яких ми бачимо щодня.
Конкурсною комісією було донесено до учасника конкурсу ФОП Шпакова Валентина Євгеновича, що послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору, комедійного серіалу, сіткому «НЕ ВСІ ВДОМА» включають в себе: розробку сценаріїв та виробництво серіалу, яке передбачає частковий технологічний цикл, а саме: ДП «МПІУ» самостійно завершує технологічний цикл створення проєкту, що включає виготовлення пакету графіки (із врахуванням айдентики мовлення ДП «МПІУ»: анонсна графіка, шапка та фінальні заставки, відбивки, плашки, титри, графічне оформлення серій, фінальна адаптація звуку серій, кольорокорекція з урахуванням технічних вимог ДП «МПІУ» до телепередач) тощо.
Учасником конкурсу було повідомлено, що в 2021 році вони готові надати послуги з часткового виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного серіалу) під робочою назвою «НЕ ВСІ ВДОМА» першого етапу виробництва згідно кошторису витрат на виробництво зазначеного телевізійного серіалу.
ФОП Шпаков Валентин Євгенович надав орієнтовний кошторис витрат на виробництво, а саме: 4 716 000 (чотири мільйони сімсот шістнадцять тисяч) гривень 00 копійок без ПДВ.
Таким чином, враховуючи вищевикладене та у відповідності до абз. 2, 3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є підстави для проведення переговорної процедури та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП Шпаковим Валентином Євгеновичем та прийняти відповідне рішення.
ВИРІШИЛИ:
- провести переговорну процедуру на закупівлю послуг за ДК 021:2015:92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного серіалу) під робочою назвою «НЕ ВСІ ВДОМА» («НЕ ВСЕ ДОМА»), що включає в себе розробку (написання) сценарію та передбачає частковий технологічний цикл виробництва);
- прийняти рішення про намір укласти договір з ФОП Шпаковим Валентином Євгеновичем (відповідно до абз.2,3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- погодити остаточну ціну закупівлі – 4 716 000 (чотири мільйони сімсот шістнадцять тисяч) гривень 00 копійок без ПДВ.
- визначити строк надання послуг по 31 грудня 2021 року.
Враховуючи п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі укладення договору про закупівлю, якщо предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання та у разі укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу.
Тендерному комітету надійшла заявка № 936 від 30.11.21 року на закупівлю від начальника творчо-виробничого відділу Малихіна Є.П. стосовно закупівлі послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного серіалу) під робочою назвою «НЕ ВСІ ВДОМА» («НЕ ВСЕ ДОМА»), що включає в себе розробку (написання) сценарію та передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
Відповідно до інформації зазначеної в заявці, одне із стратегічних завдань ДП «МПІУ» - нести ідею об’єднання України через контент власного виробництва. ДП «МПІУ» піклується про якість контенту, що виходить на власних телеканалах з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA», урізноманітнює сітку мовлення, закуповує різножанровий контент. Проте «обличчя» каналу – це перш за все продукти, виготовлені власними силами. Згідно із соціологічними дослідженнями, проведеними компанією «Рейтинг», у цільової аудиторії є великий запит на розважальний та освітній контент. Це стосується будь-якого українського телеканалу, у тому числі телеканалів з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA».
Відповідно до службової записки заступника генерального директора з питань планування ефіру від 03.11.2021р. № 480, основу сітки мовлення двох телеканалів ДП «МПІУ» складають новини, ранкове шоу, інформаційно-аналітичні програми, художні фільми та серіали. Станом на 2021 рік, 70% контенту для телеканалів закуповується. Все це розважальний контент, оскільки інформаційний продукт ДП «МПІУ» реалізує власними силами. Виробництво розважального контенту потребує значних фінансових витрат та часу. Однак у підприємства є нагальна потреба у власному розважальному продукті, оскільки це те, що найбільше вподобає телеглядач. Зважаючи на планову сітку мовлення телеканалу на 2022 рік, було встановлено, що такої кількості аудіовізуальних творів буде недостатньо. У зв’язку з цим, а також з метою збільшення обсягів власного виробництва якісного розважального контенту, є необхідність у розробці та створенні телепрограм різноманітних жанрів, щоденних та щотижневих, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису).
Реалізація вищезазначених розважальних програм має на меті створити конкурентоспроможний телевізійний продукт з урахуванням потреб цільової аудиторії телеканалів ДП «МПІУ», що сприятиме задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб і виконанню поставленої мети.
ДП «МПІУ» докладає всіх можливих зусиль для збільшення обсягів виробництва власного розважального контенту.
Для організації створення вищезазначених телепрограм різноманітних жанрів, щоденних та щотижневих, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису), виявлена недостатня кількість виробничого персоналу, а саме: сценарист, оператор-постановник, режисер-постановник та інші (службові записки №481 від 03.11.2021р. та №482 від 03.11.2021р.).
Також, було проаналізовано питання матеріально-технічної бази телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ». Існуюче обладнання не зможе задовільнити виробничі потреби під час виробництва телепрограм різноманітних жанрів. Вся матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ» використовується для виробництва інших проєктів, а саме: «Новини України», «Офіційна розмова», «Неофіційна розмова», «Право на право» та інші (службові записки №483 від 03.11.2021р., №484 від 03.11.2021р. та №489 від 04.11.21р.).
04.11.2021р. ДП «МПІУ», відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ», затвердженого наказом ДП «МПІУ» від 07.10.2021р. № 105 та Статуту ДП «МПІУ», був оголошений мистецький конкурс з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
За результатами проведеного мистецького конкурсу з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва, який відбувся 22.11.2021р., переможцем визнано ФОП ШПАКОВА ВАЛЕНТИНА ЄВГЕНОВИЧА з проєктом «Не всі вдома» - комедійного серіалу, сіткому, тривалістю 60 серій по 30 хвилин/серія. (Протокол №31 від 22.11.2021р. засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ»).
В результаті презентації проєкту та наданих матеріалів, комісія дійшла висновку, що проєкт цікавий. Сітком направлений на об’єднання родини під час вирішення тих чи інших проблем (що символізує нинішній стан України). Комедійний потенціал безмежний. Легкість подачі складних життєвих ситуацій, що відповідає політиці телеканалу – єдність нації, оптимізм, перспектива позитивного майбутнього для всіх та надії на краще. Ідея не є новою, але актуальна за допомогою свіжих сценарних ходів. Характери героїв та ситуації, у які вони потрапляють, інтригують та цікавлять. Є глядацький інтерес. Виховна функція після кожної серії. Змушує замислитись над іронічністю життя та заслуговує на глядацьку увагу. Повноцінний сітком, що можна використати як закінчену історію, так і продовжувати на протязі багатьох сезонів. Об’єднання України – актуальна тема для українського сьогодення. Легкий жанр сіткому крізь призму комедії показує та піднімає серйозні проблеми. Це єдиний образ пересічних українців, яких ми бачимо щодня.
Конкурсною комісією було донесено до учасника конкурсу ФОП Шпакова Валентина Євгеновича, що послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору, комедійного серіалу, сіткому «НЕ ВСІ ВДОМА» включають в себе: розробку сценаріїв та виробництво серіалу, яке передбачає частковий технологічний цикл, а саме: ДП «МПІУ» самостійно завершує технологічний цикл створення проєкту, що включає виготовлення пакету графіки (із врахуванням айдентики мовлення ДП «МПІУ»: анонсна графіка, шапка та фінальні заставки, відбивки, плашки, титри, графічне оформлення серій, фінальна адаптація звуку серій, кольорокорекція з урахуванням технічних вимог ДП «МПІУ» до телепередач) тощо.
Учасником конкурсу було повідомлено, що в 2021 році вони готові надати послуги з часткового виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного серіалу) під робочою назвою «НЕ ВСІ ВДОМА» першого етапу виробництва згідно кошторису витрат на виробництво зазначеного телевізійного серіалу.
ФОП Шпаков Валентин Євгенович надав орієнтовний кошторис витрат на виробництво, а саме: 4 716 000 (чотири мільйони сімсот шістнадцять тисяч) гривень 00 копійок без ПДВ.
Таким чином, враховуючи вищевикладене та у відповідності до абз. 2, 3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є підстави для проведення переговорної процедури та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП Шпаковим Валентином Євгеновичем та прийняти відповідне рішення.
ВИРІШИЛИ:
- провести переговорну процедуру на закупівлю послуг за ДК 021:2015:92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного серіалу) під робочою назвою «НЕ ВСІ ВДОМА» («НЕ ВСЕ ДОМА»), що включає в себе розробку (написання) сценарію та передбачає частковий технологічний цикл виробництва);
- прийняти рішення про намір укласти договір з ФОП Шпаковим Валентином Євгеновичем (відповідно до абз.2,3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- погодити остаточну ціну закупівлі – 4 716 000 (чотири мільйони сімсот шістнадцять тисяч) гривень 00 копійок без ПДВ.
- визначити строк надання послуг по 31 грудня 2021 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 17:03 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92110000-5: Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля за ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного серіалу) під робочою назвою «НЕ ВСІ ВДОМА» («НЕ ВСЕ ДОМА»), що включає в себе розробку (написання) сценарію та передбачає частковий технологічний цикл виробництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Куренівський 19/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 92110000-5 — Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані Послуги за Договором здійснюється Замовником з розрахункового рахунку, що відкритий в органах Державної казначейської служби України, в безготівковій формі на поточний банківський рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
01 грудня 2021 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Шпаков Валентин Євгенович #2905224070 |
Переможець |
4 716 000,00
UAH
|
01 грудня 2021 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 17:38
|
Підписаний договір №421_1312_21.pdf | укладений |
13 грудня 2021 17:38
|