Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 41064044 |
Вебсайт: | http://osvita-mmrlo.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вулиця Грушевського, будинок 3 |
Контактна особа: |
Миколаєвич Мар'яна Михайлівна +380323441446 vommrlo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 23:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2021 14:20 |
Очікувана вартість: | 3 086 688,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 433,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2021 23:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2021 23:48 |
2-ТД- ЕЛЕКТРИКА.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-20-000017 ● 006869afed214092b9248c228f0516bb
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2022 14:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.10.2022 № 54-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 19.10.2022 № 54-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-12-01-003880-a 01.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-20 15:29:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021: 2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-01-003880-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-25 23:14:27
Відповідь
Відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області щодо надання пояснень під час проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю - Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5– Електрична енергія (Електрична енергія)
1. Щодо першого питання.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на електричну енергію, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі, а саме дані з офіційного сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua/), комерційні пропозиції постачальників електричної енергії, індекс інфляції закладений у бюджеті на 2022 рік, тариф на послуги з передачі електричної енергії та маржу постачальника.
Розмір бюджетного призначення визначений на підставі попередніх розрахунків до проєкту бюджету на наступний 2022 рік.
Очікувана вартість закупівлі складає 6,00 грн. за 1 кВт*год.
Загальний обсяг закупівлі становить 514448 кВт*год.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014. Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT).
Постачання електричної енергії споживачу регулюється чинним законодавством України:
- Кодексом систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;
- Кодексом системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;
- Законом України від 13.04.2017 № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії»;
- Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312.
- Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 "Про затвердження Правил ринку";
- Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу"»;
- Іншими нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії».
Постачання електричної енергії повинно здійснюватись у відповідності до вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії , затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312. Учасник повинен добросовісно виконувати свої фінансові зобов’язання перед іншими учасниками ринку електричної енергії, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 (у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168).
2. Щодо другого питання
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі опубліковано протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2021-12-01-003880-a на власному веб-сайті, за посиланням: https://mst.osv.org.ua/2022-rik-15-42-44-10-03-2022/ (на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами, внесеними постановою КМУ №1266 від 16.12.2020)).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-11 13:05:23
Наказ управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 10.11.2022 № 59-з
Про скасування моніторингу UA-M-2022-10-20-000017
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-11 13:55:12
Відповідь
З наказом управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 10.11.2022 № 59-з ознайомлені. У випадку наявності запитань щодо процедури закупівлі - готові надати усі необхідні пояснення
- UA-M-2022-11-10-000077 ● 3fb2b45647f94b6d9f2898d58fe73fa9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.11.2022 № 59-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Скасувати моніторинг UA-M-2022-10-20-000017, який розпочато відповідно до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 19.10.2022 № 54-з «Про початок моніторингу процедур закупівель», у зв’язку з технічною помилкою, яка виникла під час оприлюднення інформації.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 10.11.2022 № 59-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-12-01-003880-a 01.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" |
2 666 898,43
UAH з ПДВ
|
2 651 464,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Тернопільелектропостач" |
2 659 181,71
UAH з ПДВ
|
2 659 181,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" #42092130 |
Переможець |
2 651 464,98
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 14:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2021 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 14:48
|
Додаток 1 (нова редакція) (до дод.угоди 2).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:45
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2022 15:05
|
Додаток 3 (нова редакції).pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2022 15:00
|
Додаток 1 (нова редакція).pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2022 15:00
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2022 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 17:39
|
додатки | укладений |
20 січня 2022 17:26
|
Договір | укладений |
20 січня 2022 17:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (із змінами), пп.5.4.4. п.5.4 Договору, Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору: «3.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31 грудня 2022 року». 2. У зв’язку із продовженням терміну (строку) поставки (передачі) товару та припиненням функціонування двох закладів освіти, керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та п. 6.1. Договору, Сторони погодили викласти в новій редакції Додаток №1 та Додаток №3 до Договору (додаються окремими файлами) |
Номер договору про закупівлю: | 1478300/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (із змінами) та пп.5.4.1. п.5.4 Договору, Сторони, за взаємною згодою, вирішили зменшити обсяги закупівлі згідно Договору та викласти у новій редакції Додаток №1 до Договору (додається окремим файлом) та п. 5.1. Договору: «5.1. Загальна вартість цього Договору становить 2 075 090,63 грн, крім того ПДВ – 415 018,13 грн., разом з ПДВ – 2 490 108,76 грн. (два мільйони чотириста дев’яносто тисяч сто вісім гривень 76 копійок)». |
Номер договору про закупівлю: | 1478300/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |