Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з установки та налаштування систем охоронно-тривожної сигналізації з підключенням на ПЦС (за рахунок загального та спеціального фонду)
Очікувана вартість
199 980,00 UAH
UA-2021-12-01-003756-a ● 20dd15af5b34401cb7891e954837f8d2
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної міграційної служби України в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 37811384 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вулиця Преображенська, 44 |
Контактна особа: |
Мельникова Ілона Олегівна +380507186800 od_buh@dmsu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 20:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 199 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Послуги з установки та налаштування систем охоронно-тривожної сигналізації з підключенням на ПЦС (за рахунок загального та спеціального фонду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 послуга
Послуги з установки та налаштування систем охоронно-тривожної сигналізації з підключенням на ПЦС (за рахунок загального та спеціального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Філатова, 15А м. Одеса, вул. Мечникова, 108 м. Одеса, Десантний бульвар,16 м. Одеса, вул. Кримська, 62 м. Одеса, вул. Бочарова, 5, м. Балта, вул. Любомирська, 294 М.Березівка, вул. Мічуріна,3 м. Білгород-Дністровський, вул. Тімірязєва, 21 м. Болград, просп. Соборний, 97-99 смт. Велика Михайлівка, вул. Ватутіна, 45 м. Кодима, вул. Соборна, 107 смт. Миколаївка, вул. В.Карпішина, 43 Г м. Рені, вул. Вознесенська, 131 м. Роздільна, вул. Ярослава Мудрого, 5 м. Татарбунари, вул. Центральна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2021
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з установки та налаштування систем охоронно-тривожної сигналізації з підключенням на ПЦС (за рахунок загального та спеціального фонду) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2021 20:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2021 20:53 |
Додаток 4Проєкт договору.doc | |
01 грудня 2021 20:53 |
Додаток 3Інформація про технічні_ якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.doc | |
01 грудня 2021 20:53 |
Додаток 2Перелік документів_ які надаються Учасником торгів Замовнику.doc | |
01 грудня 2021 20:53 |
Додаток 1Пропозиція на участь в аукціоні на закупівлю.doc | |
01 грудня 2021 20:53 |
1.Оголошення Дообладнення ОПС.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертфікати
Дата подання: 02 грудня 2021 15:20
Дата відповіді: 03 грудня 2021 11:57
Доброго дня. Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не встановлює обов’язкової оцінки відповідності послуг та обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Тому учасник не повинен надавати сертифікати відповідності на послуги так як це не є законодавчо обов’язковим.Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Також, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. Тому, враховуючи все вищезазначене , вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу! Відповідно до державних стандартів де передбачені основні вимоги до центрів спостереження та приймання тривожних сповіщень (ДСТУ EN 50518-1:2019, ДСТУ EN 50518-2:2019, ДСТУ EN 50518-3:2019) та правил застосування систем охоронної та тривожної сигналізації (ДСТУ CLC/TS 50131:7:2014). Відповідність центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (пункт централізованого спостереження) та надання послуг з систем охоронної сигналізації, має відповідати вимогам згідно з Державними стандартами України та має бути підтверджено документально.
Звертаємо Вашу увагу, що метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності продукції, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, покупець може вимагати від постачальників, у тому числі, сертифікат відповідності.
У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері.
Не впровадження в дію сучасних Державних стандартів України підприємствами, установами та організаціями свідчить про неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку.
Слід враховувати, що не сертифікована продукція (послуги) може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій, тому придбання відповідальною службовою особою не сертифікованої продукції може розглядатись як неналежне виконання такою особою своїх службових обов’язків через несумлінне ставлення до них та вказувати на нераціональне використання державних коштів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник відхиляє Ваші зауваження.
Звертаємо Вашу увагу, що метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності продукції, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, покупець може вимагати від постачальників, у тому числі, сертифікат відповідності.
У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері.
Не впровадження в дію сучасних Державних стандартів України підприємствами, установами та організаціями свідчить про неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку.
Слід враховувати, що не сертифікована продукція (послуги) може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій, тому придбання відповідальною службовою особою не сертифікованої продукції може розглядатись як неналежне виконання такою особою своїх службових обов’язків через несумлінне ставлення до них та вказувати на нераціональне використання державних коштів.
Враховуючи вищевикладене, Замовник відхиляє Ваші зауваження.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108934 |
Переможець |
199 973,14
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2021 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 13:30
|
Договір | укладений |
20 грудня 2021 13:22
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
30 грудня 2021 11:16
|
199 973,14 UAH | UA208201720343180002000079609 ГУ ДМС в Одеській області |
UA303287040000026007054319726 Управління поліції охорони в Од.обл. |
Оплачений |