Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40871476 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Чечотка Наталія Леонідівна 380679193477 tender_dms@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2021 14:05 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79980000-7: Послуги з передплати друкованих видань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить розрахунки за оформлення передплати періодичного видання та його доставку шляхом попереднього перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця у повному обсязі. Передплата за періодичне видання та його доставку вноситься Замовником Виконавцю протягом 30 календарних днів з дня виставлення рахунку на оплату. Джерело фінансування – міський бюджет | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2021 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2021 16:36 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції НМ 2022.doc | |
01 грудня 2021 16:36 |
ДОДАТОК 7 Довіреність НМ 2022.doc | |
01 грудня 2021 16:36 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору НМ 2022.doc | |
01 грудня 2021 16:36 |
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних НМ 2022.doc | |
01 грудня 2021 16:36 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики НМ 2022.doc | |
01 грудня 2021 16:36 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови НМ 2022.docx | |
01 грудня 2021 16:36 |
ДОДАТОК 3 Проект договору НМ 2022.doc | |
01 грудня 2021 16:36 |
1 Тендерна Документація НМ 2022.docx | |
01 грудня 2021 16:36 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв НМ 2022 (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-20-000043 ● 4f9bcdb3280040a2acdecbe9d9158ccc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2022 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.10.2022 №27-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 20.10.2022 №27-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-12-01-003229-a 01.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-21 09:51:25
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «організація послуг з передплати періодичного видання – газети «Наше місто» та його доставка» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-01-003229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-24 12:14:18
Відповідь на запит Держаудитслужби України
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Строк поставки товарів: до 31 грудня 2022 року. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 01 грудня 2021 року № 6/01-12.
Організація послуг з передплати періодичного видання – газети «Наше місто» та його доставка
Вимоги до передплати періодичного видання та його доставки
Передплата періодичного видання та його доставка повинні відповідати чинним нормативно-правовим актам України, які регламентують діяльність у цій сфері.
Заходи з охорони праці, техніки безпеки та охорони довкілля під час виконання договору покладаються на виконавця та на його субпідрядників (у разі залучення). Оформлення цих заходів, контроль за їх дотриманням здійснюється виконавцем відповідно до чинного законодавства України.
Відповідно до предмету закупівлі Виконавець зобов’язаний забезпечити здійснення передплати періодичного видання та його доставку за вказаними у Договорі адресами.
Період, на який здійснюється передплата та протягом якого здійснюється доставка періодичного видання: січень -грудень 2022 року.
Адреси для доставки періодичного видання: м. Дніпро, за адресами, вказаними Замовником.
Найменування періодичного видання: Газета «Наше місто»(підписний індекс 30037);
Кількість комплектів на місяць: 9000 шт.;
Період передплати та доставки: січень-грудень 2022 року (12 місяців)
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення очікувана вартість яка буде передбачено кошторисом департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради згідно Програми розвитку місцевого самоврядування, соціальних заходів для людей похилого віку та висвітлення діяльності Дніпровської міської ради на 2021-2025 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 23.09.2020 року № 20/61, зі змінами
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі 4 000 000,00 грн. (чотири мільйона грн. 00 коп.). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", зі змінами, методом порівняння ринкових цін, отриманих шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товарів та послуг, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прас-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro.gov.ua» та на аналогічних торгівельних майданчиках, інформацію, отриману шляхом проведення попередніх ринкових консультацій також враховуються ціни попередніх власних закупівель замовника аналогічних/ідентичних товарів/послуг, ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro з урахуванням індексу інфляції, які приведені до єдиних умов.
Надання посилання на сторінку веб-сайту :
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-z-pitan-miscevogo-samovryaduvannya-vnutrishnoi-ta-informacijnoi-politiki-dniprovskoi-miskoi-radi
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-10-20-000043 закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79980000-7 – Послуги з передплати друкованих видань (організація послуг з передплати періодичного видання – газети «Наше місто» та його доставка), за номером ID: UA-2021-12-01-003229-a., а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що уповноважена особа відповідальна за процедури закупівель/закупівель департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради, з метою недопущення у подальшому невідповідності тендерної документації положенням Закону України "Про публічні закупівлі" у тому числі дотриманням вимог частини першої статті 16 Закону № 922-VIII, пункту 2 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII попереджена про відповідальність за порушення діючого законодавства у сфері публічних закупівель». З уповноваженою особою проведена роз’яснювальна робота про недопустимість виявлених порушень в майбутніх закупівлях у тому числі дотриманням вимог частини першої статті 16 Закону № 922-VIII, пункту 2 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та відповідальність за порушення діючого законодавства у сфері публічних закупівель. Також, замовник гарантує у найближчий час організувати навчання для уповноваженої особи, відповідальної за організацію процедур закупівель/закупівель з метою підвищення кваліфікації та поглиблення знань в сфері публічних закупівель та недопущення порушень у подальшому законодавства у сфері публічних закупівель.
2022-11-09 12:48:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Газета "Наше місто" |
3 999 240,00
UAH з ПДВ
|
3 999 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Василенко Сергій Володимирович |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Газета "Наше місто" #19087191 |
Переможець |
3 999 240,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2022 12:09
|
Додаткова угода №1 до договору №1.pdf | зміни до договору |
07 березня 2022 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 11:17
|
Договір №1 від 05.01.2022.pdf | укладений |
05 січня 2022 11:17
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
27 січня 2022 12:06
|
3 999 240,00 UAH | UA118201720344270013000097453 Департ.місц.самов-ня Дніпровської МР |
UA963052990000026007104019001 ТОВ "Газета "Наше місто" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |