Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові аналогічні будівельні роботи по об’єкту : «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області» (коригування), 1 черга будівництва
Очікувана вартість
431 400 000,00 UAH
UA-2021-12-01-003034-b 93ed4d09edf94acb9b9148cbab5b4772
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіцька Ірина

380432658860 airvinbud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Аеропорт Вінниця"
Код ЄДРПОУ: 01130532
Місцезнаходження: 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Новіцька Ірина
380432658860
airvinbud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
КП «Аеропорт Вінниця» за результатами проведеного тендеру на закупівлю UA-2019-06-07-002724-b - «Реконструкція аеродрому КП "Аеропорт Вінниця" на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області», заключив договір з ТОВ «ШБ Альтком» № VIN/22/11/19-1 від 22.11.2019 року. У зв’язку з відсутністю фінансування проекту будівельні роботи не виконувались. У 2021 році, після початку будівельних робіт виникла потреба у коригуванні проекту по об’єкту «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області».
Підставою для коригування проекту «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради, Вінницького району, Вінницької області» є:
● Оптимізації проектних рішень раніше затвердженого проекту по аеродромно-планувальним роботам;
● Зміну положення та збільшення площі перону на 30578 м2 для стоянки необхідної кількості повітряних суден (ПС);
● Перерахунку вартості будівництва;
● Врахування пропозицій Авіаційної метрологічної станції «Цивільна Вінниця», та пропозицій військової частини А1231.
Відкореговано наступні розділи проєкту:
Аеродромно-планувальні роботи.
Штучні покриття ШЗПС та РД-3 виконуються в геометричних розмірах раніше затвердженого проєкту.
Змінились проєктні рішення щодо влаштування кабельної продукції для світлосигнального обладнання в конструкції штучного покриття ШЗПС. Раніше затвердженим проєктом передбачалось улаштування кабельної продукції в штрабах, які нарізались в шарі існуючого покриття з армобетону для прокладання труб для кабелів.
Запропоноване нове рішення розміщення кабельної каналізації у товщі вирівнюючого шару з “пісного” бетону, який укладається на існуюче аеродромне покриття, без втручання його в несучу спроможність.
Будівництво перону виконується у дві черги, при цьому загальна площа нового перону, яка складає 71178 м2 (1 черга – 35157 м2, 2 черга – 36021 м2) збільшується щодо існуючого перону площею 17745 м2 на 53433 м2.
План розміщення повітряних суден (ПС) наведено на кресленні Арх. UA-VIN-04-П-3-АПР-3.
Конструкція покриттів ШЗПС, РД-3 та перону розрахована на навантаження повітряних суден типу Boeing 767-300ER і класом нижче.
Водостічна мережа аеродрому.
В раніше затвердженому проєкті передбачалось улаштування очисних споруд на випусках існуючих колекторів.
В коригуванні проєкту передбачено скидання дощових стоків з перону на очисні споруди аеровокзального комплексу, а дощові стоки з покриттів ШЗПС, РД-3 та ґрунтових ділянок, що вважаються не забрудненими, в існуючі колектори.
Світлосигнальне обладнання та системи енергозабезпечення.
На вимогу Замовника при коригуванні проєкту світлосигнальної системи передбачені світлодіодні вогні (LED) взамін галогенових. Інші рішення залишаються без змін.
Заключено договір на коригування проекту та проходження експертизи з ТОВ «Інститут Укрдорпроект» № UA-VIN-04/Д1 від 12.10.2021р. Технічне завдання на проектування затвердженого ДАСУ від 01.10.2021р.
Отримано ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) щодо розгляду проектної документації по проекту «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради, Вінницького району, Вінницької області» (коригування).
На підставі відкоригованого проекту, сформовано відомість обсягів додаткових аналогічних будівельних робіт по об’єкту : «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області» (коригування), 1 черга будівництва.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 12:43
Оскарження наміру укласти договір: 12 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові аналогічні будівельні роботи по об’єкту : «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області» (коригування), 1 черга будівництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23202, Україна, Вінницька область, с. Гавришівка, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється замовником після отримання замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 30 (тридцяти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється впродовж 30 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування предмету закупівлі Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

01 грудня 2021 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 12:29
Протокол про прийняття рішення про укладання договору.pdf
01 грудня 2021 12:25
Договір на коригування проекту по аедрому. (2).pdf
01 грудня 2021 12:25
Договір генпідряду.pdf
01 грудня 2021 12:25
Завдання на корегування проекту аеродрому від жовтня 21р (1).pdf
01 грудня 2021 12:25
Експертиза від 30.11.2021р..pdf
01 грудня 2021 12:25
Експертиза від 26.06.2019р..pdf
01 грудня 2021 12:25
Додаткова угода_2 Альтком. (1).pdf
01 грудня 2021 12:25
Додаткова угода_3 Альтком. (1).pdf
01 грудня 2021 12:25
Додаткова угода_3_1 Альтком.pdf
01 грудня 2021 12:25
додаткова угода 01.04.21 (1).pdf
01 грудня 2021 12:25
Додаток_3 до дог. генпідряду (1).pdf
01 грудня 2021 12:25
Додатки до договору (2).pdf
01 грудня 2021 12:25
Додаток_2 до дог. генпідряду (1).pdf
01 грудня 2021 12:25
UA-2019-06-07-002724-b-active-awards.pdf
01 грудня 2021 12:24
Протокол визначення процедури закупівлі.pdf
01 грудня 2021 12:24
Протокол переговорів з ТОВ ШБ Альтком.pdf
01 грудня 2021 12:22
Відомість робіт.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-22-000056 ● e20c87494e29412da70bd5867aefbad5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2022 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2022 № 30
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-12-01-003034-b 01.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2022-03-30-000005 ● e5729c7f14304f7f9069d6bf37710789
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 березня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2022 13:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

29.03.2022


50




Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10
UA-2021-12-01-003034-b
01.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-04-11 10:18:29

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі додаткових аналогічних будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області» (коригування), 1 черга будівництва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-01-003034-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - -Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Комунальним підприємством «Аеропорт Вінниця» (далі - Замовник) оголошено переговорну процедуру закупівлі за номером ID:
UA-2021-12-01-003034-b з підстав, визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону та укладено договір підряду від 13.12.2021 № 2421 з ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» на суму 431 400 000,00 грн., в обгрунтуванні підстав до застосування якої (далі–обґрунтування), зокрема, зазначено Експертний звіт товариства з обмеженою відповідальністю «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» від 30.11.2021 № 01519-2.
В обґрунтуванні Замовник також зазначив про проведення у 2019 році відкритих торгів з публікацією англійською мовою за номером UA-2019-06-07-002724-b, за результатами яких укладено договір підряду № VIN/22/11/19-1 від 22.11.2019 з товариством з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (далі – ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ») на суму 896 875 000,00 грн.
Відповідно до інформації https://007.org.ua/search Замовник здійснив оплату за договором № VIN/22/11/19-1 від 22.11.2019 в обсязі
141 964 851,60 гривень.
Враховуючи зазначене, необхідно обґрунтувати визначення очікуваної вартості переговорної процедури за номером UA-2021-12-01-003034-b.
та обсягу та переліку додаткових аналогічних будівельних робіт по об’єкту : «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області».
Також необхідно надати кошторисну документацію (локальні кошториси, тощо) до договорів від 22.11.2019 № VIN/22/11/19-1, від 13.12.2021 № 2421, копію Експертного звіту товариства з обмеженою відповідальністю «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» від 30.11.2021 № 01519-2.
Також за процедурою закупівлі ID: UA-2019-06-07-002724-b необхідно
надати документи, що підтверджують виконання робіт за договором підряду № VIN/22/11/19-1 від 22.11.2019 (акти виконаних робіт (КБ-2, КБ-3), відповідно до яких було здійснено оплату за цим договором.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-04-14 15:30:34

Пояснення на запит ДАСУ на моніторинг UA-M-2022-03-30-000005

Пояснення на запит ДАСУ на моніторинг UA-M-2022-03-30-000005 ●
e5729c7f14304f7f9069d6bf37710789 від 11.04.2022 р.

1) Щодо обґрунтування визначення очікуваної вартості переговорної процедури за номером UA-2021-12-01-003034-b та обсягу та переліку додаткових аналогічних будівельних робіт по об’єкту : «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області».

КП «Аеропорт Вінниця» за результатами проведеного тендеру на закупівлю UA-2019-06-07-002724-b - «Реконструкція аеродрому КП "Аеропорт Вінниця" на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області», заключило договір з ТОВ «ШБ Альтком» № VIN/22/11/19-1 від 22.11.2019 року. У зв’язку з відсутністю фінансування проекту будівельні роботи не виконувались. У 2021 (з початком робіт) році виникла потреба у коригуванні проекту по даному об’єкту.

Підставою для коригування проекту «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради, Вінницького району, Вінницької області» було:

● Оптимізації проектних рішень раніше затвердженого проекту по аеродромно-планувальним роботам;
● Зміну положення та збільшення площі перону на 30578 м2 для стоянки необхідної кількості повітряних суден (ПС);
● Перерахунку вартості будівництва;
● Врахування пропозицій Авіаційної метрологічної станції «Цивільна Вінниця», та пропозицій військової частини
● клас аеропорту під ПС типу Boeing 737.

Було відкореговано наступні розділи проєкту:
Аеродромно-планувальні роботи.
Штучні покриття ШЗПС та РД-3 виконуються в геометричних розмірах раніше затвердженого проєкту. Змінились проєктні рішення щодо влаштування кабельної продукції для світлосигнального обладнання в конструкції штучного покриття ШЗПС. Раніше затвердженим проєктом передбачалось улаштування кабельної продукції в штробах, які нарізались в шарі існуючого покриття з армобетону для прокладання труб для кабелів. Запропоноване нове рішення розміщення кабельної каналізації у товщі вирівнюючого шару з “пісного” бетону, який укладається на існуюче аеродромне покриття, без втручання його в несучу спроможність.
Будівництво перону виконується у дві черги, при цьому загальна площа нового перону, яка складає 71178 м2 (1 черга – 35157 м2, 2 черга – 36021 м2) збільшується щодо існуючого перону площею 17745 м2 на 53433 м2.
Конструкція покриттів ШЗПС, РД-3 та перону розрахована на навантаження повітряних суден типу Boeing 767-300ER і класом нижче.



Водостічна мережа аеродрому.
В раніше затвердженому проєкті передбачалось улаштування очисних споруд на випусках існуючих колекторів. В коригуванні проєкту передбачено скидання дощових стоків з перону на очисні споруди аеровокзального комплексу, а дощові стоки з покриттів ШЗПС, РД-3 та ґрунтових ділянок, що вважаються не забрудненими, в існуючі колектори.

Світлосигнальне обладнання та системи енергозабезпечення.
На вимогу Замовника при коригуванні проєкту світлосигнальної системи передбачені світлодіодні вогні (LED) взамін галогенових.
Інші рішення залишаються без змін.
Було заключено договір на коригування проекту та проходження експертизи з ТОВ «Інститут Укрдорпроект» № UA-VIN-04/Д1 від 12.10.2021р. Технічне завдання на проектування затвердженого ДАСУ від 01.10.2021р.

Отримано ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) від 30.11.2021 № 01519-2 щодо розгляду проектної документації по проекту «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради, Вінницького району, Вінницької області» (коригування).

На підставі відкоригованого проекту було сформовано відомість обсягів додаткових аналогічних будівельних робіт (надаємо) по об’єкту: «Реконструкція аеродрому КП «Аеропорт Вінниця» на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області» (коригування), 1 черга будівництва, на підставі якої було складено договірну ціну з кошторисами на суму 431 400 000,00 грн. з ПДВ.

2) Щодо надання кошторисної документації (локальні кошториси, тощо) до договорів від 22.11.2019 № VIN/22/11/19-1, від 13.12.2021 № 2421, копії Експертного звіту товариства з обмеженою відповідальністю «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» від 30.11.2021 № 01519-2.
та за процедурою закупівлі ID: UA-2019-06-07-002724-b надання документів, що підтверджують виконання робіт за договором підряду № VIN/22/11/19-1 від 22.11.2019 (акти виконаних робіт (КБ-2, КБ-3), відповідно до яких було здійснено оплату за цим договором.

Надаємо кошторисну документацію (локальні кошториси) до договорів:
від 22.11.2019 № VIN/22/11/19-1, від 13.12.2021 № 2421, та копію Експертного звіту товариства з обмеженою відповідальністю «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» від 30.11.2021 № 01519-2.

За процедурою закупівлі ID: UA-2019-06-07-002724-b надаємо документи, що підтверджують виконання робіт за договором підряду № VIN/22/11/19-1 від 22.11.2019 (акти виконаних робіт (КБ-2, КБ-3), відповідно до яких було здійснено оплату за цим договором:


Довідка КБ-3 - 76 916,71 грн. з ПДВ, в т.ч.:
Акт №1 - 76 916,71 грн. з ПДВ

Довідка КБ-3 – 3 627 172,93 грн. з ПДВ, в т.ч.:
Акт № 2 - 285652,77 грн. з ПДВ
Акт №3 - 2404874,15 грн. з ПДВ
Акт № 4 - 1136646,01 грн. з ПДВ

Довідка КБ-3 -5546074,53 грн. з ПДВ, в т.ч.:
Акт № 5 - 80091,12 грн. з ПДВ
Акт № 6 - 5257931,68 грн. з ПДВ
Акт № 7 - 208051,73 грн. з ПДВ

Повернення авансу – 29372827,07 грн. з ПДВ (Лист ТОВ ШБ «Альтком» від 17.12.21 р. № 17/12-03)
Разом по договору № VIN/22/11/19-1 від 22.11.2019 р. - 9250164,17 грн. з ПДВ


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
#32794511
Переможець 431 400 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2021 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2021 12:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
#32794511
431 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 13:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:06
Додаткова угода до дог підряду 2421.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:04
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 15:57
Договір підряду з додатками.pdf укладений
15 грудня 2021 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 2421
Договір:
Номер додаткової угоди: Б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 103 341 860,35
UAH (в тому числі ПДВ 17 223 643,39 UAH)