Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Catering services for children in educational institutions of the Malinovsky District of Odessa by DC code 021: 2015 55510000-8 canteen services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40702912 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22 |
Контактна особа: |
Лисак Тетяна Олегівна +380487628249 lisakmalin@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Вертушенко Юлія Михайлівна +380677654449 malina912@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MI Center of financing and economic activity of establishments and establishments of the system of formation of Malinovskogo of district of m. Odesa |
National ID: | 40702912 |
Contact point: |
Lisak Tetyana Oleh +380487628249 lisakmalin@gmail.com |
Additional contacts: |
Vertushenko Yuiliya +380677654449 malina912@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2022 16:04 |
Початок аукціону: | 11 січня 2022 11:18 |
Очікувана вартість: | 27 514 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 137 572,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір (3%) 825 436,80 грн. (вісімсот двадцять п’ять тисяч чотириста тридцять шість грн., 80 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути чинною на момент подання тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 825436.8 UAH |
Publication date: | 01 грудня 2021 15:59 |
Enquiries until: | 24 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 січня 2022 16:04 |
Information
Estimated total value: | 27 514 560 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 137 573 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично надані послуги згідно з актом наданих послуг на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2021 14:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2021 14:36 |
Перелік змін від 21.12.21.docx | |
21 грудня 2021 14:27 |
Додаток 3 проект договору в новій редакціїї 21.12.21.docx | |
21 грудня 2021 14:27 |
Додаток 1 в новій редакціїї 21.12.21.docx | |
21 грудня 2021 14:27 |
ТД в новій редакції від 21.12.21.docx | |
02 грудня 2021 16:37 |
Додаток 5.docx | |
02 грудня 2021 16:37 |
Додаток 2 в новій редакціїї.docx | |
02 грудня 2021 16:37 |
Перелік змін.docx | |
02 грудня 2021 16:36 |
ТД в новій редакції.docx | |
02 грудня 2021 16:36 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
01 грудня 2021 15:59 |
Додаток 4.docx | |
01 грудня 2021 15:59 |
Додаток 2 вимоги.docx | |
01 грудня 2021 15:59 |
Додаток 1.docx | |
01 грудня 2021 15:59 |
ТД.docx |
21 грудня 2021 14:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 грудня 2021 14:36 |
Перелік змін від 21.12.21.docx
|
||||||
21 грудня 2021 14:27 |
Додаток 3 проект договору в новій редакціїї 21.12.21.docx
|
||||||
21 грудня 2021 14:27 |
Додаток 1 в новій редакціїї 21.12.21.docx
|
||||||
21 грудня 2021 14:27 |
ТД в новій редакції від 21.12.21.docx
|
||||||
02 грудня 2021 16:37 |
Додаток 5.docx
|
||||||
02 грудня 2021 16:37 |
Додаток 2 в новій редакціїї.docx
|
||||||
02 грудня 2021 16:37 |
Перелік змін.docx
|
||||||
02 грудня 2021 16:36 |
ТД в новій редакції.docx
|
||||||
02 грудня 2021 16:36 |
Додаток 3 проект договору.docx
|
||||||
01 грудня 2021 15:59 |
Додаток 4.docx
|
||||||
01 грудня 2021 15:59 |
Додаток 2 вимоги.docx
|
||||||
01 грудня 2021 15:59 |
Додаток 1.docx
|
||||||
01 грудня 2021 15:59 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000037 ● 64937abea62c4606a40b7fc572dd186f
- Статус: завершено ● Дата: 28 грудня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2022 № 248
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2021-12-01-002903-a 01.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-20 11:03:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м. Одеси (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-01-002903-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання приватним підприємством «Раціон Груп» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-24 15:00:57
ПОЯСНЕННЯ
Державною аудиторською службою України згідно з наказом від 13.10.2022 року № 248 розпочато моніторинг закупівлі за предметом ДК 021:2015 - 55510000-8: Послуги їдалень (Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м.Одеси), оголошення про проведення закупівлі UA-2021-12-01-002903-a, 20.10.2022 року оприлюднено запит замовнику на пояснення. З огляду на це, надаємо пояснення, інформацію та документи.
1. Харчування учнів в закладах освіти здійснюється з додержанням вимог Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Наказу Міністерства охорони здоров’я від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» в частині організації харчування. та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР. Розрахункова вартість організації харчування на 1 учня на день визначається на підставі чотирьохтижневого меню та у відповідності з рішенням Одеської міської ради від 15.09.2021 №541-VIII «Про встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти м. Одеси», виходячи з розрахунку середньої кількості днів харчування. Забезпечення харчуванням в пришкільних таборах (влітку 2022) розраховується відповідно додатку 5 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
2. Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі: https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-malinovskiy/
3.На виконання вимог пункту першого частини другої статті 41 Закону України Про публічні закупівлі, переможцем процедури закупівлі – ПП «РАЦІОН ГРУП», під час укладення договору про закупівлю, було надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (додається), а саме:
- довідку Вих. №13/01-08 від 13.01.2022 р. «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРАВО ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ»;
- копію протоколу Загальних зборів засновників ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» №26 від 14 серпня 2019 року;
- копію протоколу загальних зборів засновників ПП «РАЦІОН ГРУП» №1 від 19 серпня 2019 року;
- копію наказу №1 від 19 серпня 2019 року;
- копію Статуту ПП «РАЦІОН ГРУП», затвердженого рішенням власника №3 від 28 липня 2020 року.
На виконання вимог пункту другого частини другої статті 41 Закону України Про публічні закупівлі, переможцем процедури закупівлі - ПП «РАЦІОН ГРУП», під час укладення договору про закупівлю, було надано такі документи (додаються):
- довідку Вих. № №13/01-03 від 13.01.2022 р. про ненадання копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, оскільки надання послуг за предметом закупівлі, а саме – послуг з організації харчування, не входить до переліку видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню, відповідно до ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
- копію Експлуатаційного дозволу на потужності (складські приміщення) ПП «РАЦІОН ГРУП» щодо можливості зберігання та реалізації харчових продуктів тваринного походження (реєстраційний номер потужності – а-UA-15-27-359-0-CS);
- копію листа Одеського міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області №38.1/425 від 04.09.2019 р. про державну реєстрацію ПП «РАЦІОН ГРУП» потужності оператора ринку r-UA-15-27-2783 (адреса потужності: Фонтанська дорога, будинок 26, м. Одеса, Одеська область, 65016);
- копію листа Одеського міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області №38.1/431 від 04.09.2019 р. про державну реєстрацію ПП «РАЦІОН ГРУП» потужності оператора ринку r-UA-15-27-2789 (адреса потужності: вулиця Ільфа і Петрова, будинок 25, м. Одеса, Одеська область, 65104);
- копію листа Одеського міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області №38.1/438 від 04.09.2019 р. про державну реєстрацію ПП «РАЦІОН ГРУП» потужності оператора ринку r-UA-15-27-2796 (адреса потужності: вулиця Онезька, будинок 5, м. Одеса, Одеська область, 65033);
- документи ПП «РАЦІОН ГРУП» на виконання положень Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40702912 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПП РАЦІОН ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Глорія-2008 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2022 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП РАЦІОН ГРУП |
27 415 400,00
UAH з ПДВ
|
27 415 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Глорія-2008 |
27 443 400,00
UAH з ПДВ
|
27 443 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП РАЦІОН ГРУП #43179166 |
Переможець |
27 415 400,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2022 14:53
|
дод угода 4.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2022 13:36
|
дод угода 3.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2022 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2022 11:41
|
4-22 дод угода 2.pdf | зміни до договору |
27 травня 2022 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 13:58
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 21:07
|
Договір | укладений |
25 січня 2022 21:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.1.3. Договору, на підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку зі зменшенням фактичного обсягу видатків, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 4/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку зі зменшенням фактичного обсягу видатків, сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та загальну суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 4/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п. 1.3. догвоору, на підставі п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та загальну суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 4/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п. 1.3. Договору, на підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахванням фактичного обсягу віидатків, Сторони дійшди згоди зменшити обсяги закупівлв та загальну суму договору. |
Номер договору про закупівлю: | 4/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |