Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з розробки проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Калинова, 74 м. Дніпро (Термомодернізація)»
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-12-01-002895-c cdab8763089e4ed29dd64abca0db8aad
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 45154515@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
45154515@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 18:00
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 000 (три тисячі) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (зі змінами) та вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (копія Витягу з Державного реєстру банків), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Всі документи пропозиції складаються та подаються Учасниками та Переможцем закупівлі українською мовою.
У разі надання Учасником або Переможцем закупівлі будь-яких документів пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд Учасника).
. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з розробки проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Калинова, 74 м. Дніпро (Термомодернізація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт, протягом 180 (ста вісімдесяти) днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату Робіт за даним договором на розрахункові рахунки ЗАМОВНИКА, але не пізніше 24 грудня поточного року Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 000 (три тисячі) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (зі змінами) та вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (копія Витягу з Державного реєстру банків), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.

Сума забезпечення: 3000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 000 (три тисячі) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (зі змінами) та вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (копія Витягу з Державного реєстру банків), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено у ч.2 розділу 3 тендерної документації.
01 грудня 2021 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2021 10:34
Проект ПКД 2 г.doc
01 грудня 2021 10:34
Вимоги ПКД Калинова 74, Дніпро 30.11.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ" 1 119 668,40
UAH з ПДВ
1 119 668,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 грудня 2021 17:18
Електронний підпис
09 грудня 2021 17:17
8 Ліцензія АВК-5.pdf
09 грудня 2021 17:17
14 Тех завдання.pdf
09 грудня 2021 17:17
7 Інвентарн_опис.pdf
09 грудня 2021 17:17
3 Довідки ТОВ БАГЛІЙ-ХІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ"
#42586084
Переможець 1 119 668,40
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 11:19

Документи

16 грудня 2021 11:19
Електронний підпис
16 грудня 2021 11:17
Калинова 74.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ"
#42586084
1 119 668,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2021 11:19
Електронний підпис
16 грудня 2021 11:17
Калинова 74.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 17:17
ДУ 2 розірвання Калинова 74.pdf укладений
04 січня 2023 17:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 11:22
Калинова 74.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 11:20
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 11:35
Калинова 74.pdf укладений
21 грудня 2021 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 4.2,5.7 договору
Номер договору про закупівлю: 142
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2021 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір