Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі для друкувальної техніки Код за ДК 021:2015 30120000-6 фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2021-12-01-002076-b 4ec5beb49a0f47b38db69cd46fbdeda5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуба Микола Володимирович

+380684635257 zakaz.chuba@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 44118658
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Сімферопольська, 17А
Контактна особа: Чуба Микола Володимирович
+380684635257
zakaz.chuba@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. У відповідності до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Згідно із абзацом 5 частини 13 статті 11 Закону за наявності підстав для здійснення переговорної процедури закупівлі, передбачених цим Законом, замовники, які зобов’язані здійснювати закупівлі через централізовану закупівельну організацію, самостійно проводять закупівлі товарів та послуг із застосуванням переговорної процедури закупівлі. Інформація про потребу в закупівлі таких товарів та послуг не надається централізованій закупівельній організації. Відповідно до частини 3 статті 40 Закону замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Згідно із частиною 4 статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. У відповідності до частини 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Централізованою закупівельною організацією ДП "Українські Спеціальні Системи" в інтересах Замовника – Головного управління ДПС у Дніпропетровській області двічі проведено відкриті торги на закупівлю товару. Відкриті торги було автоматично відмінено електронною системою закупівель через подання для участі менше двох тендерних пропозицій. Посилання на ідентифікатори закупівель за якими було двічі відмінено торги через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій: UA-2021-09-16-003631-c, UA-2021-10-21-002088-b.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2021 11:42
Оскарження наміру укласти договір: 12 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136 шт
Картриджі для друкувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться протягом 10 банківських днів після поставки Товару та оформлення належним чином (підписання) видаткових накладних (актів приймання-передачі Товару), шляхом оплати Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно рахунку за умови надходження фінансування та своєчасного проведення платежів органами Державної казначейської служби України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

01 грудня 2021 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРЛДВАЙД МАНУФАКЧУРІНГ, І.Д."
#20028213
Переможець 199 668,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2021 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2021 11:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРЛДВАЙД МАНУФАКЧУРІНГ, І.Д."
#20028213
199 668,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:12
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 11:28
Договір поставки № 244/2021 від 13.12.2021 укладений
13 грудня 2021 11:10

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 грудня 2021 16:06
199 668,00 UAH UA448201720343180001000120630
ГУ ДПС у Дніпропетровській області
UA913052990000026008005010090
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 668,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 278,00 UAH)