Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
358 900,00 UAH
UA-2021-12-01-001542-a ● 12593760ce1043bbb8a9657f73028ea9
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142276 |
Місцезнаходження: | 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1 |
Контактна особа: |
Саковська Ніна Іванівна +380564947375 ing_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2021 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 15:32 |
Очікувана вартість: | 358 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 794,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1600 кг
Огірки солоні , квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
600 кг
Томати солоні , квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2100 кг
Томатна паста 25%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1500 кг
Горох шліфований колотий (жовтий/зелений) лущений фасований від 0,8 кг. до 5 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кг
Квасоля біла та червона фасована від 0,8 кг. до 5 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
400 кг
Сочевиця червона , зелена фасована від 0,8 кг. до 5 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2021 10:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2021 10:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (1).docx | |
06 грудня 2021 10:00 |
Проєкт договору.docx | |
06 грудня 2021 10:00 |
ТД - Оброблені фрукти та овочі (солоні)(ЗІ ЗМІНАМИ).doc | |
03 грудня 2021 14:31 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx |
06 грудня 2021 10:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 грудня 2021 10:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (1).docx
|
||||||
06 грудня 2021 10:00 |
Проєкт договору.docx
|
||||||
06 грудня 2021 10:00 |
ТД - Оброблені фрукти та овочі (солоні)(ЗІ ЗМІНАМИ).doc
|
||||||
03 грудня 2021 14:31 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікати ISO
Дата подання: 03 грудня 2021 09:19
Дата відповіді: 03 грудня 2021 14:08
Шановний замовнику. В інших тендерних документаціях - наприклад у "М'ясі" , зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
1. Скановану копію сертифіката на « Систему управління якістю» ДСТУ ISO 9001^2015 виданого на ім’я учасника
2. Скановану копію сертифіката на « Систему екологічного управління» ДСТУ ISO 14001:2015 виданого на ім’я учасника
3. Скановану копію сертифіката на «Систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» виданого на ім’я учасника. Чому в даних відкритих торгах Ви обмежуєтесь вимогогою надати учасником лише одного Сертифікату , та ще й без зазначення номеру. Поясніть, з посиланням на чинні вимоги законодавства України, чому в одних закупівлях замовник вимагає три сертифікати, а в інших один? За яким критерієм Замовник визначив наданя учасником лише одного сертифікату по даній закупівлі? Який саме номер сертифікату на систему управліннч безпечністю потрібно надати і відповідно до яких видів діяльності чи виробницва?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Сертифікат на систему Управління безпечністю харчових продуктів реєструється у Реєстрі органом сертифікації , де зазначається його номер. В сертифікаті має бути вказано вид діяльності або сфера сертифікації відповідно до виду діяльності Вашого підприємства на даний вид закупівлі В кваліфікаційних критеріях Додаток 1 до тендерної документації зазначено , що усі оригінали та копії документів які учасник подає на підтвердження кваліфікаційним вимогам повинні бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій.
Замовник визначає вимоги на сертифікати які він вважає за необхідність для покращення якості предмета закупівлі на кожен предмет закупівлі окремо. Дякуємо за звернення!
Замовник визначає вимоги на сертифікати які він вважає за необхідність для покращення якості предмета закупівлі на кожен предмет закупівлі окремо. Дякуємо за звернення!
транспорт
Дата подання: 03 грудня 2021 10:23
Дата відповіді: 03 грудня 2021 13:58
Відповідно до ст. 49 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» » від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами) в прикінцевих та перехідних положеннях, Учасник, як оператор ринку, при зберіганні та транспортуванні харчових продуктів, повинен дотримуватися температурного режиму, який унеможливлює розмноження мікроорганізмів, формування токсинів. Температура зберігання квашених овочів становить від 0С до +4С.відповідно до умов виробництва та зберігання. Спеціалізований автотранспорт, наявність якого Ви вимагаєте, не здатний підтримувати температуру в таких параметрах, тому що на ньому відсутні пристрої для охолодження продукції, Це пряме порушення вимог закону, адже постачальник не зможе забезпечити відповідний температурний режим та зберегти продукцію без втрати якісних показників. Внесіть зміни до умов тендерної документації, та викладіть вимогу до ТЗ в такій редакції: транспортні засоби ,обладнані холодильним пристроєм/ установкою для відтворення кліматичних факторів - рефрижератор.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Будут внесені зміни до тендерної документації . Дякуємо за звернення !
Про спеціалізований автотранспорт
Дата подання: 03 грудня 2021 10:45
Дата відповіді: 03 грудня 2021 13:59
чи можна надати документи на спеціалізоване авто ізотермічне, але без охолодження? Це не буде порушенням? Чи можна подати свідоцтво про реєстрацію транспорта замість технічного паспорту? Якщо ні, то поясніть ,що таке технічний паспорт?
Відповідь: Доброго дня ! Будут внесені зміни до тендерної документації . Дякуємо за звернення !
ГМО
Дата подання: 03 грудня 2021 10:56
Дата відповіді: 03 грудня 2021 14:05
Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО).Потрібно надати документи про їх відсутність в складі пропозиції , чи при завезенні до закладів? На квашенину на готову продукцію, чи на сировину, з якої вона зроблена?
Відповідь: Доброго дня! При завезенні готової продукції до кожного закладу надається документ про якість в якому зазначається наявність ГМО . Дякуємо за звернення !
ДСТУ ISO
Дата подання: 04 грудня 2021 12:34
Дата відповіді: 06 грудня 2021 09:34
В Додатку № 5 до тендерної документації зазначено: "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:. Копію сертифіката на «Систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» виданого на ім’я учасника ." Вимог до системи управління безпечністю існує декілька: ДСТУ ISO 22000:2005 - термін дії якого закінчився в 2007 році; ДСТУ ISO 22000-2007 - який втратив чинність 18 червня 2021 року та на заміну нього вступив в дію та ДСТУ ISO 22000-2019 ( ISO 22000:2018 IDT). Внесіть зміни до вимог тендерної документації та замініть вимогу надати копію сертифіката на «Систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» на копію чинного сертифікату ДСТУ ISO 22000:2019(ISO 22000:2018, IDT) на «Систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу", виданого на ім'я учасника" відповідно до діючих нормативних актів .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Будуть внесені зміни до тендерної документації . Дякуємо за звернення!
ГМО
Дата подання: 04 грудня 2021 19:15
Дата відповіді: 06 грудня 2021 09:35
(ГМО).Потрібно надати документи про їх відсутність на солену готову продукцію, чи на сировину, з якої вона зроблена.?
Відповідь: Доброго дня! : Інформація про наявність ГМО має міститися в документах про якість на солену готову продукцію. Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Нетеса В.Є. |
326 600,00
UAH з ПДВ
|
219 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" |
272 450,00
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА |
357 930,00
UAH з ПДВ
|
357 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Нетеса В.Є. #3425205312 |
Рішення скасоване |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 14:51
|
|
ФОП Нетеса В.Є. #3425205312 |
Відхилено |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 14:54
|
|
ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" #2919205387 |
Відхилено |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2022 09:39
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 січня 2022 00:00
|
ФОП МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА #3068221067 |
Відхилено |
357 930,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2022 09:57
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 січня 2022 09:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі