Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
performance of construction works on the object "Reconstruction of NVS of the 2nd rise" Darnytska "of Desnyanskaya water supply station on ave. Alishera Navoi, 1 in the Dniprovskyi district of Kyiv », DSTU BD.1.1.-1: 2013, estimated norms of Ukraine in construction approved by the order of the Ministry of Development of Communities and Territories of Ukraine from 01.11.2021 № 281 (45000000-7 Construction works DK 021 : 2015)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а |
Контактна особа: |
Андрій Брюханов +380442007327 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Andrii Poltavtsev +380442007327 poltavtsev.kvk.kapstroy@gmail.com Андрій Полтавцев +380442007327 poltavtsev.kvk.kapstroy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PrAT "AK "Kiivvodokanal" |
National ID: | 03327664 |
Contact point: |
Andrii Bryukhanov +380442007327 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com |
Additional contacts: |
Andrii Poltavtsev +380442007327 poltavtsev.kvk.kapstroy@gmail.com Андрій Полтавцев +380442007327 poltavtsev.kvk.kapstroy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 22:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2022 13:30 |
Очікувана вартість: | 190 403 999,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 952 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій передбачені п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 952000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 2.5 відсотки вартості договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону) Учасник надає інформацію у формі відповідно до вимог тендерної документації |
Publication date: | 30 листопада 2021 22:13 |
Enquiries until: | 21 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 190 403 999 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 952 020 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
про проведення відкритих торгів
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; ПрАТ «АК «Київводоканал», м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015, 03327664
Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах.
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція НВС II-го підйому «Дарницька» Деснянської водопровідної станції по просп. Алішера Навої, 1 у Дніпровському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, кошторисні норми України у будівництві затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 1 робота, по просп. Алішера Навої, 1 у Дніпровському районі м. Києва, 02125, обсяг згідно Додатку 3 до тендерної документації
4) очікувана вартість предмета закупівлі; 190 403 999 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; тривалість будівництва 12 місяців
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 31.12.2021 до 00 год. 00 хв. за київським часом.
7) умови оплати; передбачені Розділом 2. «ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 952 000 грн., вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. Забезпечувальний (гарантійний) платіж у розмірі що не перевищує 0,5% від очікуваної вартості предмету закупівлі перераховується на розрахунковий рахунок Замовника у строк не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій передбачені п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 31.12.2021 о 00 год. 00 хв. за київським часом
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 0,5 відсотка
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). не застосовується
on the conducting the public bid
1) employer’s name, employer’s address and customer’s code in the Unified State Register of Enterprises and Organisations of Ukraine: PrJSC “Kyivvodokanal”, Ukraine, 01015, Kyiv, 1 a, Leiptsyzka Str., 03327664
legal entities and / or economic entities operating in certain business areas referred to in paragraph 4 of the first part of Article 2, legal entities and / or business entities operating in certain business areas referred to in paragraph 4 of part 2 first article 2: the existence of special or exclusive rights - rights granted within the powers of a public authority or local government on the basis of any legal act and / or act of individual action that restrict activities in areas defined by this Law, one or more persons, which significantly affects the ability of others to carry out activities in these areas.
2) The specific name of the purchase item with codes and names of the appropriate classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of purchase (lots) (if available): performance of construction works on the object "Reconstruction of NVS of the 2nd rise" Darnytska "of Desnyanskaya water supply station on ave. Alishera Navoi, 1 in the Dniprovskyi district of Kyiv », DSTU BD.1.1.-1: 2013, estimated norms of Ukraine in construction approved by the order of the Ministry of Development of Communities and Territories of Ukraine from 01.11.2021 № 281 (45000000-7 Construction works DK 021 : 2015)
3) the quantity of goods or scope of works or services rendered. 1 work, on ave. Alishera Navoi, 1 in Dniprovskyi district of Kyiv, 02125, volume according to Annex 3 to the tender documentation
4) the expected value of the parts of the subject of purchase. 190 403 999 UAH (including VAT)
5) the delivery time of goods, terms of the execution of works or provision of services. 12 months
6) deadline for submission of Bids – 31.12.2021 to 00 : 00 Kyiv time
7) payment conditions of the Contract. Provided in Section 2. The cost of the contract and the procedure for payments
8) language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: During the procurement procedure, all documents related to the proposal and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
9) the amount of bid security (if the Employer requests it). 952 000 UAH - guarantee in the form of security (guarantee) payment.
10) the date and time of opening of Bids. – 31.12.2021 to 00 : 00 Kyiv time
11) the size of the minimum step of reducing the price. 0.5 %
12) a mathematical formula that is used during electronic auction to determine the indicators of other evaluation criteria. Not applicable.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати передбачені Розділом 2. «ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: 2.4. Розрахунки за виконані Роботи проводяться Замовником на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом – Акти приймання виконаних будівельних робіт) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі № КБ-3 (далі за текстом – Довідки про вартість виконаних будівельних робіт). 2.5. Оплата за виконані Роботи проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт з відстрочкою платежу не менше ніж на 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт. Загальний розмір оплати за виконані Роботи становить не більше 90% від загальної вартості виконаних Робіт по Договору (п. 2.1. Договору). | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 90 |
Виконання робіт | 2.6. Оплата за виконані Роботи у розмірі не більше 10% від загальної вартості виконаних Робіт по Договору (п. 2.1. Договору) проводиться Замовником у двотижневий строк після введення Об’єкту в експлуатацію відповідно до чинного законодавства в Україні, та передачі Замовнику комплектної виконавчої документації у чотирьох примірниках. 2.7. На підставі окремої заявки та відповідних обґрунтувань Генпідрядника, Замовник має право але не зобов’язаний надавати Генпідряднику аванс. Строк на який надається аванс Генпідряднику визначається Замовником та зазначається у відповідній додатковій угоді до даного Договору. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 22:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 22:13 |
Том 7 (Креслення ТХ).pdf | |
30 листопада 2021 22:13 |
Том 4 (1-ОБК).pdf | |
30 листопада 2021 22:13 |
Том 3 (ПОБ).pdf | |
30 листопада 2021 22:13 |
Том 1 (ПЗ).pdf | |
30 листопада 2021 22:13 |
Том 5 (2-ОБК).pdf | |
30 листопада 2021 22:13 |
ТД_Дарницька_30_11_w.pdf | |
30 листопада 2021 22:13 |
Том 2 (ОВОС).pdf | |
30 листопада 2021 22:13 |
ANNOUNCEMENT FORM on the conducting the public bid.docx | |
30 листопада 2021 22:13 |
Форма_оголошення_відкриті_торги_Дарницька.docx | |
30 листопада 2021 22:13 |
Том 8 (АСК ЕП).pdf | |
30 листопада 2021 22:13 |
Том 10 (ЕО).pdf | |
30 листопада 2021 22:13 |
Том 11 (КБ, КМ).pdf | |
30 листопада 2021 22:13 |
Том 9 (Силове електрообладнання).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000081 ● 2b2f7dc1ffb24ad18bc30fe279c3ea4e
- Статус: завершено ● Дата: 10 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-11-30-012307-c 30.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-14 12:59:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція НВС II-го підйому «Дарницька» Деснянської водопровідної станції по просп. Алішера Навої, 1 у Дніпровському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, кошторисні норми України у будівництві затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015), очікуваною вартістю 190 403 999,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-30-012307-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-18 14:44:25
Надання пояснень
У ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство, Замовник) розглянуто запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України, розміщений 14.01.2022 у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-30-012307-c, предмет закупівлі – виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція НВС II-го підйому «Дарницька» Деснянської водопровідної станції по просп. Алішера Навої, 1 у Дніпровському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, кошторисні норми України у будівництві затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)(далі – Об'єкт будівництва).
За результатами розгляду інформуємо. ПрАТ «АК «Київводоканал» здійснювало закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон).
У відповідь на частину 1 запитання Державної аудиторської служби України: Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Товариство повідомляє.
На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) Замовник у додатку 3 до тендерної документації на закупівлю Об'єкту будівництва відобразив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію (опис предмета закупівлі), що містяться у вигляді Відомостей матеріалів та Відомостей обсягів робіт із поміткою, що у разі якщо додаток 3 або інші документи до тендерної документації містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію, вважається, що додаток 3 або інші документи до тендерної документації (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент».
По Об’єкту будівництва була розроблена проєктна документація, що отримала позитивний експертний звіт від 29.10.2021 № 492-Е-21/А щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція НВС II-го підйому «Дарницька» Деснянської водопровідної станції по просп. Алішера Навої, 1 у Дніпровському районі м. Києва» Державного підприємства «Жилком» (експертний звіт додається, назва файлу – «Експертний звіт №492-Е-21_А від 29.10.2021.pdf»).
Проектна документація була розміщена в системі Prozorro разом із оголошенням про проведення відкритих торгів 30.11.2021 р. (додається).
Проєктна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, організаційні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва (п 3.17 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарств України від 04.06.2014 № 163).
Звертаємо увагу, що розробка проектної документації по Об’єкту будівництва здійснена на підставі державних стандартів України (ДСТУ), до введення в дію кошторисних норм України затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» і згідно листа-роз’яснення Міністерства розвитку громад та територій України «Про введення в дію кошторисних норм України» від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 не потребують перегляду та можуть використовуватись для проведення процедур закупівель (назва файлу – «Роз'яснення 281.pdf»).
Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі грунтуються на проєктній документації по Об’єкту будівництва, а також позитивному Експертному звіті.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості по Об’єкту будівництва було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 27 частини першої ст. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону, абзацу 2 п. 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та даними зведеного кошторисного розрахунку на Об’єкт будівництва відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації, кошторисних норм України затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Враховуючи затверджений експертний звіт по Об’єкту будівництва Замовником була визначена очікувана вартість будівництва щодо Закупівлі у розмірі 190 403 999,00 грн з ПДВ, що містить весь обсяг будівельних робіт з відповідними витратами, що включені до проєктної документації по Об’єкту будівництва.
У відповідь на частину 2 запитання Державної аудиторської служби України: Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).Товариство повідомляє.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель забезпечується головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», яка врегульовує питання ефективного використання державних коштів та якою затверджені заходи щодо ефективного використання державних коштів.
Товариство не має статусу головного розпорядника бюджетних коштів (розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Також, закупівля по Об’єкту будівництва здійснюється за власні кошти Товариства (кошти від господарської діяльності підприємства), про що зазначено у формі річного плану закупівлі на сайті Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-11-30-012916-c, а також п. 1.6. Розділу 1. Предмету договору Додатку 2 до тендерної документації закупівлі по Об’єкту будівництва, а саме, джерело фінансування: власні кошти замовника.
У зв’язку з вищенаведеним Товариством не зобов’язано здійснювати розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на власному веб-сайті.
У відповідь на частину 3 запитання Державної аудиторської служби України: Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю. Товариство повідомляє.
Пунктом 6 вимог тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору зазначено, Учасник-переможець не пізніше 1 (одного) робочого дня з дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді депозиту, який сплачується учасником на рахунок Замовника.
Частиною 6 ст. 33 Закону встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Згідно частини 5 ст.33 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю по Об'єкту будівництва, а також Повідомлення про намір укласти договір із Учасником-переможцем закупівлі ТОВ «СК ГРУПС» прийнято та опубліковано 10.01.2022 у системі електронних закупівель Prozorro.
Враховуючи, що кінцевим строком із забезпечення права на оскарження рішень замовника є 21.01.2022, станом на сьогодні жодних дій щодо укладання договору про закупівлю по Об'єкту будівництва між Товариством та Учасником-переможцем не здійснювалось.
Повідомляємо, що Учасником-переможцем ТОВ «СК ГРУПС» у складі тендерної пропозиції надано лист-гарантію від 20.11.2021 № 211220.11 щодо надання забезпечення виконання договору, згідно якого ТОВ «СК ГРУПС» гарантує не пізніше 1 (одного) робочого дня з дати укладання договору про закупівлю внести забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді депозиту, який буде сплачено на рахунок Замовника, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 2.5 відсотки вартості договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону), що й вимагалось умовами тендерної документації по Об'єкту будівництва (назва файлу «211220.11 Забезпечення виконання договору.pdf»).
- 211220.11 Забезпечення виконання договору.PDF
- Відповідь Аудит.docx
- Експертний звіт №492-Е-21_А від 29.10.2021.pdf
- Роз'яснення 281.pdf
- Том 1 (ПЗ).pdf
- Том 2 (ОВОС).pdf
- Том 3 (ПОБ).pdf
- Том 4 (1-ОБК).pdf
- Том 5 (2-ОБК).pdf
- Том 7 (Креслення ТХ).pdf
- Том 8 (АСК ЕП).pdf
- Том 9 (Силове електрообладнання).pdf
- Том 10 (ЕО).pdf
- Том 11 (КБ, КМ).pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інтерпроект GMBH" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 січня 2022 16:51
|
ТОВ СК ГРУПС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 січня 2022 16:50
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2022 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СК ГРУПС |
156 369 859,25
UAH з ПДВ
|
145 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Інтерпроект GMBH" |
165 272 070,46
UAH з ПДВ
|
145 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СК ГРУПС #37621413 |
Переможець |
145 500 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2023 16:34
|
Звіт про виконання договору.docx | укладений |
27 вересня 2023 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2023 16:30
|
Повідомлення внесення змін 5 Дарниця.docx | зміни до договору |
27 вересня 2023 16:14
|
ДУ_5_27_09_2023.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2023 10:58
|
ДУ_4_19_02_2023.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2023 10:56
|
Повідомлення внесення змін 4 Дарниця.docx | зміни до договору |
22 лютого 2023 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 22:26
|
ДУ 3 30_12_22.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 22:24
|
Повідомлення внесення змін 3 Дарниця.docx | зміни до договору |
03 січня 2023 22:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2022 14:11
|
Повідомлення внесення змін 2 Дарниця.docx | зміни до договору |
05 серпня 2022 14:09
|
ДУ №2 Дарницька.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2022 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 11:53
|
Повідомлення внесення змін 1 Дарниця.docx | зміни до договору |
27 січня 2022 11:50
|
ДУ №1_Дарницька_26.01.2022.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 11:57
|
Дарницька_Д2401.pdf | укладений |
24 січня 2022 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СК ГРУПС» (далі – Генпідрядник), в особі директора Степанишина Олександра Івановича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 2068 від 02.12.2021 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 1 до Договору № Д2401 від 24.01.2022 року (далі – Договір), про наступне: 1. Відповідно до п. 2.7 Договору Замовник надає Генпідряднику аванс у сумі 29 128 910,00 грн (двадцять дев’ять мільйонів сто двадцять вісім тисяч дев’ятсот десять гривень нуль копійок), в т. ч. ПДВ 20 % – 4 854 818,33 грн (чотири мільйони вісімсот п’ятдесят чотири тисячі вісімсот вісімнадцять гривень 33 копійки), на який Генпідрядником мають бути виконані роботи відповідно до Договору. Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику належно оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат на суму отриманого авансового платежу не пізніше ніж через 6 (шість) місяців. Облік строку на який надається авансовий платіж починається з дня перерахування Замовником коштів на рахунок Генпідрядника. 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ____________________ А. О. Буяр Генпідрядник ТОВ «СК ГРУПС» Юр. адреса: 49017, м. Дніпро, пр-т Петровського, 45, кв. 37 Фіз. адреса: м. Дніпро, вул. Осіння, 2-А, оф. 312 Р/р UA853510050000026002326186100 в АТ «УКРСИББАНК», МФО 351005 Код ЄДРПОУ 37621413 Св-во № 200025606, ІПН 376214104678 тел. 056 785 04 37 Директор _________Степанишин О.І. |
Номер договору про закупівлю: | №Д2401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Товариство з обмеженою відповідальність «СК ГРУПС» (далі – Генпідрядник), в особі директора Степанишина Олександра Івановича, що діє на підставі статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі директора управління капітального будівництва Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності від 02.12.2021 № 2068, з другої сторони, далі разом – Сторони, уклали дану Додаткову угоду № 2 (далі – Додаткова угода) до Договору № Д2401 від 24.01.2022 (далі – Договір), про наступне: 1. З урахуванням Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (з відповідними змінами), затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 2102-IX (з відповідними змінами), керуючись п. 3.3, 3.5., розділ 9 Договору Сторони домовились: 1.2. Викласти у новій редакції, Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору), що додається; 1.3. Продовжити термін закриття авансового платежу наданого відповідно до Додаткової угоди від 26.01.2022 № 1 до Договору у сумі 27 441 756,25 грн (двадцять сім мільйонів чотириста сорок одна тисяча сімсот п’ятдесят шість гривень 25 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 4 573 626,04 грн (чотири мільйони п’ятсот сімдесят три тисячі шістсот двадцять шість гривень 04 копійки) до 30.12.2022. 2. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 5. Додатки до цієї додаткової угоди: 5.1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _________________________ Антон БУЯР ТОВ «СК ГРУПС» Юр. адреса: 49017, м. Дніпро, пр-т Петровського, 45, кв. 37 Фіз. адреса: м. Дніпро, вул. Осіння, 2-А, оф. 312 Р/р UA853510050000026002326186100 в АТ «УКРСИББАНК», МФО 351005 Код ЄДРПОУ 37621413 Св-во № 200025606, ІПН 376214104678 тел. 056 785 04 37 Директор_________Степанишин О.І. Генпідрядник ТОВ «СК ГРУПС» Юр. адреса: 49017, м. Дніпро, пр-т Петровського, 45, кв. 37 Фіз. адреса: м. Дніпро, вул. Осіння, 2-А, оф. 312 Р/р UA853510050000026002326186100 в АТ «УКРСИББАНК», МФО 351005 Код ЄДРПОУ 37621413 Св-во № 200025606, ІПН 376214104678 тел. 056 785 04 37 Директор ______________ Олександр СТЕПАНИШИН |
Номер договору про закупівлю: | №Д2401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Товариство з обмеженою відповідальність «СК ГРУПС» (далі – Генпідрядник), в особі директора Степанишина Олександра Івановича, що діє на підставі статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі директора управління капітального будівництва Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності від 09.12.2022 № 3398, з другої сторони, далі разом – Сторони, уклали дану Додаткову угоду № 3 (далі – Додаткова угода) до Договору № Д2401 від 24.01.2022 (далі – Договір), про наступне: 1. З урахуванням Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (з відповідними змінами), затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 2102-IX (з відповідними змінами), керуючись п. 3.3, 3.5., розділ 9 Договору Сторони домовились продовжити термін закриття авансового платежу наданого відповідно до Додаткової угоди від 26.01.2022 № 1 до Договору у сумі 27 441 756,25 грн (двадцять сім мільйонів чотириста сорок одна тисяча сімсот п’ятдесят шість гривень 25 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 4 573 626,04 грн (чотири мільйони п’ятсот сімдесят три тисячі шістсот двадцять шість гривень 04 копійки) до 19.02.2023. 2. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 5. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _________________________ Антон БУЯР ТОВ «СК ГРУПС» Юр. адреса: 49017, м. Дніпро, пр-т Петровського, 45, кв. 37 Фіз. адреса: м. Дніпро, вул. Осіння, 2-А, оф. 312 Р/р UA853510050000026002326186100 в АТ «УКРСИББАНК», МФО 351005 Код ЄДРПОУ 37621413 Св-во № 200025606, ІПН 376214104678 тел. 056 785 04 37 Директор_________Степанишин О.І. Генпідрядник ТОВ «СК ГРУПС» Юр. адреса: 49017, м. Дніпро, пр-т Петровського, 45, кв. 37 Фіз. адреса: м. Дніпро, вул. Осіння, 2-А, оф. 312 Р/р UA853510050000026002326186100 в АТ «УКРСИББАНК», МФО 351005 Код ЄДРПОУ 37621413 Св-во № 200025606, ІПН 376214104678 тел. 056 785 04 37 Директор ______________ Олександр СТЕПАНИШИН |
Номер договору про закупівлю: | №Д2401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Товариство з обмеженою відповідальність «СК ГРУПС» (далі – Генпідрядник), в особі директора Степанишина Олександра Івановича, що діє на підставі статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі директора управління капітального будівництва Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності від 09.12.2022 № 3398, з другої сторони, далі разом – Сторони, уклали дану Додаткову угоду № 4 (далі – Додаткова угода) до Договору № Д2401 від 24.01.2022 (далі – Договір), про наступне: 1. Сторони домовились продовжити термін закриття залишку авансового платежу наданого відповідно до Додаткової угоди від 26.01.2022 № 1 до Договору у сумі 15 433 606,80 грн (п’ятнадцять мільйонів чотириста тридцять три тисячі шістсот шість гривень 80 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 2 572 267,80 грн (два мільйони п’ятсот сімдесят дві тисячі двісті шістдесят сім гривень 80 копійок) до 28.04.2023. 2. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 5. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _________________________ А.О. Буяр ТОВ «СК ГРУПС» Юр. адреса: 49017, м. Дніпро, пр-т Петровського, 45, кв. 37 Фіз. адреса: м. Дніпро, вул. Осіння, 2-А, оф. 312 Р/р UA853510050000026002326186100 в АТ «УКРСИББАНК», МФО 351005 Код ЄДРПОУ 37621413 Св-во № 200025606, ІПН 376214104678 тел. 056 785 04 37 Директор_________Степанишин О.І. Генпідрядник ТОВ «СК ГРУПС» Юр. адреса: 49017, м. Дніпро, пр-т Петровського, 45, кв. 37 Фіз. адреса: м. Дніпро, вул. Осіння, 2-А, оф. 312 Р/р UA853510050000026002326186100 в АТ «УКРСИББАНК», МФО 351005 Код ЄДРПОУ 37621413 Св-во № 200025606, ІПН 376214104678 тел. 056 785 04 37 Директор ______________ О.І. Степанишин |
Номер договору про закупівлю: | №Д2401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Товариство з обмеженою відповідальність «СК ГРУПС» (далі – Генпідрядник), в особі директора Степанишина Олександра Івановича, що діє на підставі статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі заступника директора з технічних питань дирекції по реконструкції Бортницької станції аерації ПрАТ «АК «Київводоканал» Петленка Романа Вікторовича, що діє на підставі довіреності № 2024 від 12.09.2023, з другої сторони, далі разом – Сторони, уклали дану Додаткову угоду № 5 (далі – Додаткова угода) до Договору № Д2401 від 24.01.2022 (далі – Договір), про наступне: 1. Сторони домовились п. 2.1 Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 31 554 610,25 грн (тридцять один мільйон п’ятсот п’ятдесят чотири тисячі шістсот десять гривень 25 копійок), в тому числі ПДВ 20% – 5 259 101,71 грн (п’ять мільйонів двісті п’ятдесят дев’ять тисяч сто одна гривня 71 копійка).». На момент укладання даної Додаткової угоди виконано та профінансовано робіт на суму 31 554 610,25 грн (тридцять один мільйон п’ятсот п’ятдесят чотири тисячі шістсот десять гривень 25 копійок), в тому числі ПДВ 20% – 5 259 101,71 грн (п’ять мільйонів двісті п’ятдесят дев’ять тисяч сто одна гривня 71 копійка). 2. Сторони домовились викласти Договірну ціну (додаток №1) до Договору в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. На підставі п. 11.2. 11.3. Договору, Сторони домовились розірвати даний Договір. Генпідрядник протягом 15-ти (п’ятнадцяти) днів з дати його розірвання передає будівельний майданчик та незавершені роботи Замовнику, який оплачує Генпідряднику вартість фактично виконаних та прийнятих Замовником належним чином робіт. В цей же строк Генпідрядник повинен повернути Замовнику всю одержану від нього документацію та звільнити будівельний майданчик від сміття, будівельних машин та механізмів, тимчасових споруд та приміщень тощо. 4. Договір вважається розірваним з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін цієї Додаткової угоди. 5. Сторони не мають жодних претензій, в тому числі фінансових, одна до одної, з приводу виконання умов Договору та зобов’язуються не пред’являти їх у майбутньому. 6. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 8. До Додаткової угоди додаються наступні додатки: 8.1. Договірна ціна (додаток №1 до Договору) в новій редакції. 9. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід`ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 10. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Заступник директора з технічних питань дирекції по реконструкції Бортницької станції аерації ПрАТ «АК «Київводоканал» ______________________ Р. В. Петленко Генпідрядник ТОВ «СК ГРУПС» Юр. адреса: 49017, м. Дніпро, пр-т Петровського, 45, кв. 37 Фіз. адреса: м. Дніпро, вул. Осіння, 2-А, оф. 312 Р/р UA853510050000026002326186100 в АТ «УКРСИББАНК», МФО 351005 Код ЄДРПОУ 37621413 Св-во № 200025606, ІПН 376214104678 тел. 056 785 04 37 Директор __________________ О. І. Степанишин |
Номер договору про закупівлю: | №Д2401 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 січня 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
31 554 610,25
UAH (в тому числі ПДВ 5 259 101,71 UAH)
|
Причини розірвання договору: | причини розірвання договору вказані у змісті додаткової угоди від 27.09.2023 № 5 |