Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Банківські послуги (Послуги у сфері фінансового лізингу закупівлі 9 автобусів).
Banking services (Services in the field of financial leasing for the purchase of 9 buses).
Banking services (Services in the field of financial leasing for the purchase of 9 buses).
Очікувана вартість
25 600 000,00 UAH
UA-2021-11-30-012234-c ● 5d79764c0d0744c49d61d85be7c4a2b5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс"" |
Код ЄДРПОУ: | 03328646 |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 15/2 |
Контактна особа: |
Оксана Вовк +380382674273, +380674929348 hkpeltrans@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Олексій Ковтун +380673816320 hkpeltrans@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Khmelnytsky municipal enterprise "Elektrotrans" |
National ID: | 03328646 |
Contact point: |
Oksana Vovk +380382674273, +380674929348 hkpeltrans@ukr.net |
Additional contacts: |
Олексій Ковтун +380673816320 hkpeltrans@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 21:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 25 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 128 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 30 листопада 2021 21:46 |
Enquiries until: | 21 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 грудня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 25 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 128 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
Scope of the procurement
Послуги у сфері фінансового лізингу (закупівля 8 (восьми) автобусів середньої пасажиромісткості на міських пасажирських перевезеннях з низьким рівнем підлоги (100% площі салону для пасажирів, що стоять), пристосованих для обслуговування осіб з інвалідністю та 1 (одного) автобуса середньої пасажиромісткості на міжміських перевезеннях)
Financial leasing services (purchase of 8 (eight) medium-capacity buses for low-floor urban passenger transport (100% of the cabin area for standing passengers), adapted for servicing persons with disabilities and 1 (one) medium-capacity bus for long-distance passengers) transportation)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері фінансового лізингу (закупівля 8 (восьми) автобусів середньої пасажиромісткості на міських пасажирських перевезеннях з низьким рівнем підлоги (100% площі салону для пасажирів, що стоять), пристосованих для обслуговування осіб з інвалідністю та 1 (одного) автобуса середньої пасажиромісткості на міжміських перевезеннях)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Тернопільська,15/2
ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги
Financial leasing services (purchase of 8 (eight) medium-capacity buses for low-floor urban passenger transport (100% of the cabin area for standing passengers), adapted for servicing persons with disabilities and 1 (one) medium-capacity bus for long-distance passengers) transportation)
CPV: 66110000-4
Період постачання:
по 28 лютого 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата проводиться щомісячно згідно графіку лізингових платежів протягом 60 місяців | Пiсляоплата | 1000 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 21:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 21:46 |
Додаток 5_Проєкт_договору.doc | |
30 листопада 2021 21:46 |
ТД_9один_30_11_2021_new.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги замовника
Дата подання: 07 грудня 2021 15:10
Дата відповіді: 08 грудня 2021 16:48
Шановний замовник! Наша компанія має бажання прийняти участь у оголошеній Вами закупівлі. Проаналізувавши ринкові ціни на об`єкти фінансового лізингу технічні характеристики яких викладені в Додатку 4 до тендерної документації, ми не вбачаємо можливості участі за бюджетом закупівлі, який відповідно про веденого аналізу дуже схожий на вартість самих об`єктів фінансового лізингу. Вартість договору фінансового лізингу складається з: вартості об`єкта фінансового лізингу та винагороди лізингодавця, яка включає проценти та комісії за договором фінансового лізингу. Просимо надати можливість нам як Учаснику прийняти участь у закупівлі шляхом зміни технічних характеристик, що викладені в Додатку 4 до тендерної документації або зміною бюджету закупівлі.
Також хочемо зауважити що Вимоги замовника щодо умов надання фінансового лізингу які викладені у Додатку 2 до тендерної документації Вартість предмету лізингу не може включати в себе витрати Лізингодавця (додаткові витрати, які були понесені Лізингодавцем у зв'язку з набуттям права власності на Об’єкт фінансового лізингу, з адмініструванням такого права власності (включаючи сплату податків та зборів, інших обов’язкових платежів), реєстрацією Об’єкта фінансового лізингу). Зазначаємо що Комісія за управління кредитом - це комісія однієї фінансової установи, що унеможливлює прийняття участі іншими учасниками. Так як у інших учасників ринку фінансових послуг є особливості ведення обліку та відмінні внутрішні процеси та технічні можливості інформаційних систем, просимо Вас внести зміни до тендерної документації з урахуванням віх зазначених зауважень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику!
На жаль ми не зможемо внести зміни у бюджет закупівлі та технічні характеристики об'єктів фінансового лізингу. Прошу звернути Вашу увагу, що перший авансовий внесок складає 20% від вартості предмету закупівлі.
На жаль ми не зможемо внести зміни у бюджет закупівлі та технічні характеристики об'єктів фінансового лізингу. Прошу звернути Вашу увагу, що перший авансовий внесок складає 20% від вартості предмету закупівлі.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій