Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі» (додаткові проектні роботи)ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»
Очікувана вартість
2 497 162,34 UAH
UA-2021-11-30-011581-c e16bab8e122240a7b88f6510b582a0e5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Острогляд Віктор Миколайович

+380487840862 viktorydx@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26506412
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Контактна особа: Острогляд Віктор Миколайович
+380487840862
viktorydx@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Розглянувши експертні матеріали, які були отримані від структурних підрозділів Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, замовник дійшов до висновку про наявність підстав для проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 – VІІІ, а саме додаткові роботи виникли через непередбачувані обставини при виконанні початкового проекту за договором закупівлі робіт № 15п від «31» березня 2021 року з розробки проектно-кошторисної документації «Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг») на суму 8 500 000, 00 грн. (вісім мільйонів п’ятсот тисяч гривень, 00 коп.), без ПДВ, укладеного за результатами проведеної процедури публічних закупівель з Товариством з обмеженою відповідальністю «Спецдоравтоматика» (код ЄДРПОУ: 37170625), ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-25-008422-a. Роботи технічно пов’язані з головним (первинним) договором. Загальна вартість додаткових робіт визначена у сумі 2 497 162, 34 грн. (два мільйони чотириста дев’яносто сім тисяч сто шістдесят дві гривні, 34 коп.) без ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 18:37
Оскарження наміру укласти договір: 11 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Умова застосування переговорної процедури: відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо після укладання договору у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені у основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі» (додаткові проектні роботи)ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт «Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі» (додаткові проектні роботи)ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг» Пiсляоплата 25 Робочі 100

Тендерна документація

30 листопада 2021 18:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 18:20
Протокол _ 151 (переговорна процедура).pdf
30 листопада 2021 18:20
Протокол _ 150 (розгляд експертних матеріалів).pdf
30 листопада 2021 18:20
2_Пр_Іванівський_15.08.2021.docx
30 листопада 2021 18:20
1_Пр_Іванівський_10.08.2021.docx
30 листопада 2021 18:20
Звіт моделювання Іванівський.pdf
30 листопада 2021 18:20
Лист ОМР (моделювання).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецдоравтоматика»
#37170625
Переможець 2 497 162,34
UAH
30 листопада 2021 18:37

Документи

30 листопада 2021 18:37
Електронний підпис
30 листопада 2021 18:36
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2021 18:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спецдоравтоматика»
#37170625
2 497 162,34
UAH
Документи

Документи

30 листопада 2021 18:37
Електронний підпис
30 листопада 2021 18:36
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:13
Звіт про виконання договору укладений
10 січня 2022 13:12
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 16:21
Дод. угода 1 Іванівський.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 12:34
Договір укладений
13 грудня 2021 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 95п
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 497 162,34
UAH