Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації (Стадії ЕП та П) по об'єкту: "Будівництво спортивної споруди (Зала для ігрових видів спорту) Комунального закладу "Полтавська спеціалізвана дитячо-юнацка спортивна школа олімпійського резерву №2 на площі Павленківській у м.Полтава"
Очікувана вартість
1 499 000,00 UAH
UA-2021-11-30-011243-c e0236a7eade44fd5a5fb78770b448457
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Медведєв

+380532562010 ukb@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Максим Медведєв
+380532562010
ukb@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 499 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектно-кошторисної документації (Стадії ЕП та П) по обєкту: "Будівництво спортивної споруди (Зала для ігрових видів спорту) Комунального закладу "Полтавська спеціалізвана дитячо-юнацка спортивна школа олімпійського резерву №2 на площі Павленківській у м.Полтава"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, площа Павленківська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 15:29
Оголошенн Павленки Н.Р.doc
03 грудня 2021 15:29
Перелік змін Павленки.docx
30 листопада 2021 17:33
протокол28.pdf
03 грудня 2021 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 15:29
Оголошенн Павленки Н.Р.doc
30 листопада 2021 17:33
Оголошенн Павленки+.doc
03 грудня 2021 15:29
Перелік змін Павленки.docx
30 листопада 2021 17:33
протокол28.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 01 грудня 2021 14:53
Дата відповіді: 02 грудня 2021 14:13
Шановний Замовник! У завданні на проєктування передбачено розробку стадії ЕП та П. Чи планується у 2022 році фінансування розроблення стадії Р. Також просимо уточнити питання з приводу термінів проходження експертизи? У зв’язку з завершенням бюджетного року просимо уточнити кінцеві строки здачі проєктно-кошторисної документації. Так, як Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вказаний, як до 31 грудня 2022, згідно п. 3.1 Додатку № 4 «Договір (проєкт)» договір діє до 31.12.2022. Строк надання послуг: 90 календарних днів з дати підписання договору. Тобто, здача проєктно-кошторисної документації передбачена у 2022 році?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк виконання в оголошенні до 31.12.2022 визначено беручи до уваги не визначення бюджету на наступний рік, в Строк виконання робіт визначено п.4.1.2.договору, 90 календарних днів з дати отримання всіх вихідних даних, оплата яких залежить від фінансування. Результат виконання договору залежать від проходження експертизи та здійснення фінансування всіх етапів робіт в повному обсязі. Розроблення стадії Р планується після визначення показників бюджету 2022 року.
Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 02 грудня 2021 10:47
Дата відповіді: 02 грудня 2021 16:38
Тендерною документацією передбачена вимога наявності у учасника закупівлі сертифікованого інженера-проектувальника доріг – 1 особа. Хоча завданням на проєктування (додаток №1 до Оголошення) не передбачається проєктування доріг та споруд транспортної інфраструктури. Тому ця вимога є необгрунтованою, дискримінаційною, що значно зменшує коло потенційних учасників. Просимо надати роз'яснення щодо наведеної вище вимоги у тендерній документації та діяти відкрито і прозоро до всіх учасників, а не лише до тих, яких ви заздалегідь визначили переможцем цієї закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.14 Закону України про публічні закупівлі, замовник має право в оголошенні про спрощені закупівлі зазначати вимоги та документи щодо їхнього підтвердження на власний розсуд. Данна вимога не є дискримінаційною.
Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 03 грудня 2021 10:15
Дата відповіді: 03 грудня 2021 15:52
Шановний Замовник. Стаття 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 10.11.2021 р. не передбачає право замовника в оголошенні про спрощені закупівлі зазначати вимоги та документи щодо їхнього підтвердження на власний розсуд. Навпаки, відповідно до п. 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога щодо наявності сертифікованого інженера-проектувальника доріг є необґрунтованою для даної закупівлі й такою, що обмежує конкуренцію. Цією вимогою ви грубо порушуєте п. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», за які передбачена відповідальність згідно Кодексу України «Про адміністративні порушення». Наголошуємо на тому, що Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає заборону включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому просимо вас внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач! Беручи до уваги Ваше запитання в тендерну документацію були внесені відповідні змни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-30-011243-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УПРБУДСПЕЦМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41555521
Дата подання: 02 грудня 2021 21:18
Вимога щодо усунення порушення чинного законодавства
Шановний Замовнику. Просимо усунути порушення чинного законодавства України. Згідно п. 3.1 Додатку № 4 «Договір (проєкт)» «Ціна Договору визначається із застосуванням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та згідно з Протоколом узгодження договірної ціни, що є додатком до цього Договору». Відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 втратив чинність. Тобто, проєктно-кошторисна документація розроблена за результатами проведеної закупівлі не може бути виконана з врахуванням вищезазначених національних стандартів України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2021 15:54
Беручи до уваги Вашу вимогу в тендерну документацію були внесені відповідні змни.

Документи

03 грудня 2021 15:54
протокол 28-1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дрижирук Юрій Васильович 1 499 000,00
UAH з ПДВ
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2021 17:37
Електронний підпис
10 грудня 2021 17:36
ТД Будівництво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дрижирук Юрій Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дрижирук Юрій Васильович
#3106819213
Переможець 1 499 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 10:05

Документи

14 грудня 2021 10:05
Електронний підпис
14 грудня 2021 10:05
протокол28-3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дрижирук Юрій Васильович
#3106819213
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2021 10:05
Електронний підпис
14 грудня 2021 10:05
протокол28-3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 16:03
Дод.угода №3_463-21.pdf зміни до договору
04 січня 2023 16:02
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2022 16:17
ду2 д463-21.pdf зміни до договору
14 червня 2022 16:16
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2022 16:14
ду1 д463-21.pdf зміни до договору
14 червня 2022 16:13
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 14:14
д463-21.pdf укладений
16 грудня 2021 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з планом фінансування на 2021 рік змінено Додаток№1 (Календарний план робіт)
Номер договору про закупівлю: 463-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи затримку фінансування зміна Додатку№1(Календарний план)
Номер договору про закупівлю: 463-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 463-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML