Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з розробки проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Гагаріна, 21 м. Кривий Ріг (Термомодернізація)»
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-11-30-010997-c 431a7289ac1a4fb1b4072607c759691c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 45154515@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
45154515@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 18:00
Початок аукціону: 15 грудня 2021 11:00
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 000 (три тисячі) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (зі змінами) та вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (копія Витягу з Державного реєстру банків), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Всі документи пропозиції складаються та подаються Учасниками та Переможцем закупівлі українською мовою.
У разі надання Учасником або Переможцем закупівлі будь-яких документів пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд Учасника).
. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з розробки проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: проспект Гагаріна, 21 м. Кривий Ріг (Термомодернізація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт, протягом 180 (ста вісімдесяти) днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату Робіт за даним договором на розрахункові рахунки ЗАМОВНИКА, але не пізніше 24 грудня поточного року Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 000 (три тисячі) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (зі змінами) та вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (копія Витягу з Державного реєстру банків), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.

Сума забезпечення: 3000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 000 (три тисячі) грн. 00 коп.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 (зі змінами) та вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (копія Витягу з Державного реєстру банків), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено у ч.2 розділу 3 тендерної документації.
30 листопада 2021 17:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 17:11
Вимоги ПКД Гагаріна 21 Кр.Ріг 30.11.docx
30 листопада 2021 17:11
Проект ПКД 2 г.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ 1 016 108,98
UAH з ПДВ
1 016 108,98
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ" 1 064 640,00
UAH з ПДВ
1 064 640,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 грудня 2021 17:44
Електронний підпис
10 грудня 2021 17:44
14 Довідка ст. 17.pdf
10 грудня 2021 17:44
35 Відгук ХНУВС.pdf
10 грудня 2021 17:44
44 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 грудня 2021 17:44
37 Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2021 17:44
34 Експертиза.pdf
10 грудня 2021 17:44
19 Довідка МТБ.pdf
10 грудня 2021 17:44
43 Технічне завдання.pdf
10 грудня 2021 17:44
11 Проект Договору.pdf
10 грудня 2021 17:44
1 Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2021 17:44
30 Трудова книжка.pdf
10 грудня 2021 17:44
47 Банківська гарантія.zip
10 грудня 2021 17:44
20 Лист-повідомлення.pdf
10 грудня 2021 17:44
28 Накази.pdf
10 грудня 2021 17:44
3 Довідки з банку.pdf
10 грудня 2021 17:44
36 Статут.pdf
10 грудня 2021 17:44
45 Кошторис.pdf
10 грудня 2021 17:44
33 Акт 1 до договору 204.pdf
10 грудня 2021 17:44
32 Договір 204 від 21_07_2021.pdf

Публічні документи

09 грудня 2021 16:40
Електронний підпис
09 грудня 2021 16:40
8 Ліцензія АВК-5.pdf
09 грудня 2021 16:40
16 Кошторис Гагаріна 21.pdf
09 грудня 2021 16:40
7 Інвентарн_опис.pdf
09 грудня 2021 16:40
3 Довідки ТОВ БАГЛІЙ-ХІ.pdf
09 грудня 2021 16:40
14 Тех завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ
#40471341
Відхилено 1 016 108,98
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 12:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ"
#42586084
Переможець 1 064 640,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 12:55

Документи

17 грудня 2021 12:42
Електронний підпис
17 грудня 2021 12:42
Гагаріна 21.pdf

Документи

17 грудня 2021 12:55
Електронний підпис
17 грудня 2021 12:55
Гагаріна 21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ"
#42586084
1 064 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 12:55
Електронний підпис
17 грудня 2021 12:55
Гагаріна 21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 13:39
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2023 10:27
3-153.pdf зміни до договору
27 лютого 2023 10:15
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 17:00
153.pdf зміни до договору
04 січня 2023 16:50
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:58
153.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:41
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 11:18
Гагаріна 21.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 11:14
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 14:11
Договір 153 Гагаріна 21.pdf укладений
23 грудня 2021 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 4.2,5.7 договору
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.8.1 договору
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.8.1 договору
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погашення кредиторської заборгованості, внесено зміни до п.15 договору
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 064 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 177 440,00 UAH)