Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт хірургічного корпусу №2 Комунального підприємства "2-а міська клінична лікарня Полтавської міської ради" по вул.Монастирській, 7А
Очікувана вартість
1 499 000,00 UAH
UA-2021-11-30-010925-c 6e4b6ea1ba2243ccbacb6bea2440041b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Медведєв

+380532562010 ukb@rada-poltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Максим Медведєв
+380532562010
ukb@rada-poltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 499 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт хірургічного корпусу №2 Комунального підприємства "2-а міська клінична лікарня Полтавської міської ради" по вул.Монастирській, 7А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Монастирська,7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2021 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 15:41
Оголошення 2 МКЛ ХірургіяН.Р.doc
03 грудня 2021 15:41
Перелік змін Хірургія.docx
30 листопада 2021 17:04
протокол27.pdf
03 грудня 2021 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 15:41
Оголошення 2 МКЛ ХірургіяН.Р.doc
30 листопада 2021 17:04
Оголошення 2 МКЛ Хірургія+.doc
03 грудня 2021 15:41
Перелік змін Хірургія.docx
30 листопада 2021 17:04
протокол27.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 01 грудня 2021 15:05
Дата відповіді: 02 грудня 2021 13:29
Шановний Замовник! У зв’язку з завершенням бюджетного року просимо уточнити кінцеві строки здачі проєктно-кошторисної документації. Так, як Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вказаний, як до 31 грудня 2022, згідно п. 3.1 Додатку № 4 «Договір (проєкт)» договір діє до 31.12.2022. Строк надання послуг: 90 календарних днів з дати підписання договору. Тобто, здача проєктно-кошторисної документації передбачена у 2022 році? Прошу уточнити питання з приводу проходження експертизи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк виконання в оголошенні до 31.12.2022 визначено беручи до уваги не визначення бюджету на наступний рік, в Строк виконання робіт визначено п.4.1.2.договору, 90 календарних днів з дати отримання всіх вихідних даних, оплата яких залежить від фінансування. Результат виконання договору залежать від проходження експертизи та здійснення фінансування всіх етапів робіт в повному обсязі.
Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 02 грудня 2021 10:49
Дата відповіді: 02 грудня 2021 16:37
Тендерною документацією передбачена вимога наявності у учасника закупівлі сертифікованого інженера-проектувальника доріг – 1 особа. Хоча завданням на проєктування (додаток №1 до Оголошення) не передбачається проєктування доріг та споруд транспортної інфраструктури. Тому ця вимога є необгрунтованою, дискримінаційною, що значно зменшує коло потенційних учасників. Просимо надати роз'яснення щодо наведеної вище вимоги у тендерній документації та діяти відкрито і прозоро до всіх учасників, а не лише до тих, яких ви заздалегідь визначили переможцем цієї закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.14 Закону України про публічні закупівлі, замовник має право в оголошенні про спрощені закупівлі зазначати вимоги та документи щодо їхнього підтвердження на власний розсуд. Данна вимога не є дискримінаційною.
Загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 03 грудня 2021 10:17
Дата відповіді: 03 грудня 2021 15:50
Шановний Замовник. Стаття 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 10.11.2021 р. не передбачає право замовника в оголошенні про спрощені закупівлі зазначати вимоги та документи щодо їхнього підтвердження на власний розсуд. Навпаки, відповідно до п. 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога щодо наявності сертифікованого інженера-проектувальника доріг є необґрунтованою для даної закупівлі й такою, що обмежує конкуренцію. Цією вимогою ви грубо порушуєте п. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», за які передбачена відповідальність згідно Кодексу України «Про адміністративні порушення». Наголошуємо на тому, що Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає заборону включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому просимо вас внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач! Беручи до уваги Ваше запитання в тендерну документацію були внесені відповідні змни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-30-010925-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УПРБУДСПЕЦМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41555521
Дата подання: 02 грудня 2021 21:23
Вимога щодо усунення порушення чинного законодавства
Шановний Замовнику. Просимо усунути порушення чинного законодавства України. Згідно п. 3.1 Додатку № 4 «Договір (проєкт)» «Ціна Договору визначається із застосуванням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та згідно з Протоколом узгодження договірної ціни, що є додатком до цього Договору». Відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 втратив чинність. Тобто, проєктно-кошторисна документація розроблена за результатами проведеної закупівлі не може бути виконана з врахуванням вищезазначених національних стандартів України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2021 15:55
Беручи до уваги Вашу вимогу в тендерну документацію були внесені відповідні змни.

Документи

03 грудня 2021 15:55
протокол 27-1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дрижирук Юрій Васильович 1 499 000,00
UAH з ПДВ
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2021 17:52
Електронний підпис
10 грудня 2021 17:51
ТД Капстрой_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дрижирук Юрій Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дрижирук Юрій Васильович
#3106819213
Переможець 1 499 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 09:59

Документи

14 грудня 2021 09:59
Електронний підпис
14 грудня 2021 09:55
протокол27-3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дрижирук Юрій Васильович
#3106819213
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2021 09:59
Електронний підпис
14 грудня 2021 09:55
протокол27-3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 16:25
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 16:23
Дод.угода №3_464-21.pdf зміни до договору
04 січня 2023 16:22
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2022 16:24
ду2 д464-21.pdf зміни до договору
14 червня 2022 16:23
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2022 16:22
ду1 д464-21.pdf зміни до договору
14 червня 2022 16:21
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 14:24
д464-21.pdf укладений
16 грудня 2021 14:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 грудня 2021 16:24
719 000,00 UAH UA378201720344281032100048372
УКБ Полтавського міськвиконкому
UA733006140000026004500321658
ФОП Дрижирук Ю.В.
Оплачений
28 грудня 2021 11:50
750 000,00 UAH UA378201720344281032100048372
УКБ Полтавського міськвиконкому
UA733006140000026004500321658
ФОП Дрижирук Ю.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з уточненням обсягів робіт Додаток№1(Календарний план робіт) викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 464-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи затримку фінансування зміна Додатку№1(Календарний план)
Номер договору про закупівлю: 464-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 464-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 469 000,00
UAH