Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ріпкинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412583 |
Місцезнаходження: | 15000, Україна , Чернігівська обл., смт Ріпки, вул. Святомиколаївська, 85 |
Контактна особа: |
Силенок Світлана Миколаївна +380936621393 cvetochekalenkiu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 7 332 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія, Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000,00 грн. (Тридцять тисяч грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Ріпкинська селищна рада Місцезнаходження Замовника: Україна, 15000, Чернігівська обл., Чернігівський р-н, селище міського типу Ріпки, вул. Святомиколаївська, будинок 85 Код ЄДРПОУ: 04412583 IBAN № UA 96 820172 0355 1690 53 0000 24913 в ГУДКСУ Держказначейська служба України м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2021 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 17:01 |
Додаток_3_проект_договору_(1).docx | |
30 листопада 2021 17:01 |
Додаток_2_Технiчне_завдання.docx | |
30 листопада 2021 17:01 |
Додаток_1_до_ТД.docx | |
30 листопада 2021 17:01 |
Тендерна_документацiя_Рiпки.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000093 ● 293879e6502f4296871f97790c68fd35
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2022 Одеса № 177
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.07.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.07.2022 № 177
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
6 UA-2021-11-30-010878-c 30.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-12 11:10:35
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-13 14:22:09
Роз'яснення
На даний запит надаємо наступні роз’яснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості проводилось відповідно до Додатку № 1 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 28.10.2021 року № 1337-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» (додається), (посилання: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1337-2021-%D1%80#Text) та враховуючи розроблену проектно-кошторисну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт Ріпкинського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Ріпкинської селищної ради», зокрема, зведеного кошторисного розрахунку (додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Ріпкинського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Ріпкинської селищної ради»;
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному веб-сайті Ріпкинської селищної ради (посилання: https://ripkynska-gromada.gov.ua/) в розділі «Новини»/ «Архів» / «Грудень 2021» або за прямим посиланням: https://ripkynska-gromada.gov.ua/news/1657698100/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-25 10:31:36
Запит про надання поясненняя
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» умовам пункту 4 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника завантажено копію статуту не у повному обсязі, а саме: відсутня шоста сторінка?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» умовам підпункту 10 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутнє підтвердження, що у попередніх взаємовідносинах між учасником і Замовником оперативно-господарську / і санкцію / її, передбачену / і пунктом 4 частини першої статті 236 Господарського кодексу України, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-27 16:50:45
Пояснення
На даний запит надаємо наступні роз’яснення:
1. Відповідно до останнього абзацу п.5 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось: «Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель».
Надання Статуту вимагалось саме Додатком 1 до тендерної документації. Статут Учасника міститься у формі відкритих даних на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://minjust.gov.ua/ua/freesearch та кодом доступу, що вказаний в Описі документів, що надаються державному реєстратору (назва файлу в складі тендерної пропозиції Учасника "опис документів (2).pdf"). Тобто, з повним змістом Статуту Учасника Замовник ознайомився у відкритих даних на сайті Міністерства юстиції України.
2. Щодо запиту підтвердження, що у попередніх взаємовідносинах між учасником і Замовником оперативно-господарську / і санкцію / її, передбачену / і пунктом 4 частини першої статті 236 Господарського кодексу України повідомляємо наступне, що підпунктом 10 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено: «Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.
Примітка:
*У разі застосовування зазначеної санкції Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє учасника як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
Тобто, Учасник поданням своєї тендерної пропозиції підтверджує відсутність даної оперативно- господарської санкції. Жодних інших документів чи інформації від Учасника даним пунктом тендерної документації не вимагалося. Також, у складі тендерної пропозиції Учасника подано документ «ст17 (2,2)_page-0001.pdf» в якому зазначено, що раніше договори з Замовником (Ріпкинською селищною радою) не укладались. Замовник зі свого боку також підтверджує відсутність попередніх взаємовідносин з Учасником, про що можна впевнитись, проаналізувавши внесену інформацію про всі закупівлі Замовника в електронній системі закупівель PROZORRO. Інформація, що є доступною в електронній системі закупівель є публічною, доступ до якої є вільним.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник просить взяти до розгляду наступні заперечення до висновку: 1. Абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону передбачено відхилення тендерної пропозиції у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У пункті 4 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації Замовник визначив, що учасник у складі тендерної пропозиції надає діючий Статут (в останній редакції) або інший установчий документ (для юридичних осіб). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (в останній редакції). На дану вимогу у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» (далі – Учасник) завантажено копію Статуту, затвердженого установчими зборами засновників ТОВ «СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» («Статут.pdf»). Отже, вимога про надання у складі тендерної пропозиції Статуту Учасником була виконана. Дійсно, Учасником завантажено копію Статуту не у повному обсязі, а саме: відсутня шоста сторінка (двічі відскановано п’яту сторінку), що Замовником було розцінено як технічну помилку з боку Учасника, що не є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, не несе юридично значущих наслідків, а ні для учасників закупівлі, а ні для Замовника чи переможця торгів, не впливає на зміст тендерної пропозиції та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Зауважимо, що щодо даної технічної помилки Замовник не міг розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, оскільки це б суперечило частині 16 статті 29 Закону. Також зазначимо, що Статут Учасника міститься у формі відкритих даних на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://minjust.gov.ua/ua/freesearch та кодом доступу, що вказаний в Описі документів, що надаються державному реєстратору (назва файлу в складі тендерної пропозиції Учасника "опис документів (2).pdf"). Тобто, з повним змістом Статуту Учасника Замовник ознайомився у відкритих даних на сайті Міністерства юстиції України та впевнився, що всі сторінки поданого документу, (крім шостої, яка через технічну помилку Учасника відсутня в поданому у складі тендерної пропозиції Учасника Статуті) є ідентичними, тобто Учасником не було подано недостовірної інформації з приводу даної вимоги Замовника. Враховуючи вищенаведене, підстави у Замовника для відхилення тендерної пропозиції Учасника, відповідно до ст. 31 Закону, були відсутні. Також наголосимо, що остаточна пропозиція Учасника після проведення аукціону є найменшою серед інших учасників даної процедури закупівлі, що відповідає основним принципам здійснення публічних закупівель в частині максимальної економії бюджетних коштів. 2. У своєму висновку орган державного фінансового контролю зазначив спосіб усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Зауважимо, що статтею 43 Закону встановлено вичерпний перелік підстав, за яких договори про закупівлю є нікчемними. Підстави, викладені у висновку органу державного фінансового контролю до вказаного переліку не відносяться. Підписаним договором про закупівлю (Договір № 1 від 06.01.2022 р. (далі – Договір) з ТОВ «СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ» передбачена можливість Замовника розірвати Договір в односторонньому порядку лише за обставин, передбачених п. 11.3. Договору, факт настання яких також відсутній. Крім того, Договір підписаний 06.01.2022 року та на даний час вже частково виконаний та продовжує виконуватись навіть у період дії воєнного стану в Україні (сканкопії акту приймання виконаних будівельних робіт додаємо), жодних порушень у виконанні Договору зі сторони Замовника та Учасника немає. Тому хочемо зазначити, що висновок щодо припинення господарських зобов’язань за Договором, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін Договору. Таким чином, вимоги органу державного фінансового контролю щодо способу усунення порушень є такими, що виконати неможливо.
2022-08-01 13:00:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Ріпкинська селищна рада не погоджується із висновком Південного офісу Держаудитслужби від 28 липня 2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-30-010878-c та скориставшись правом, наданим частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 05 серпня 2022 року через відділення АТ «Укрпошта» звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про його оскарження. Копія позовної заяви з додатками для Південного офісу Держаудитслужби, згідно вимог КАС України, направлена на юридичну адресу установи (номер відправлення 1500002826352) та, згідно сервісу «Трекінг доставки» на веб-сайті АТ «Укрпошта» станом на 11 серпня 2022 року, перебуває у точці видачі і очікує на отримання. Селищна рада позбавлена можливості виконати вимоги частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині зазначення в електронній системі закупівель інформації про оскарження висновку до суду, так як робота системи побудована таким чином, що при заповненні інформації про оскарження висновку одночасно в обов’язковому порядку необхідно вказати номер провадження в суді, інакше повідомлення про оскарження збережено не буде. А оскільки позовна заява до суду направлена через відділення АТ «Укрпошта» - Ріпкинська селищна рада не володіє інформацією стосовно номера провадження в суді та, відповідно, не може належним чином заповнити в електронній системі закупівель форму повідомлення про оскарження висновку до суду. |
Дата публікації: | 11 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Ріпкинська селищна рада не погоджується із висновком Південного офісу Держаудитслужби від 28 липня 2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-30-010878-c та скориставшись правом, наданим частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 05 серпня 2022 року через відділення АТ «Укрпошта» звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про його оскарження. Копія позовної заяви з додатками для Південного офісу Держаудитслужби, згідно вимог КАС України, направлена на юридичну адресу установи (номер відправлення 1500002826352) та, згідно сервісу «Трекінг доставки» на веб-сайті АТ «Укрпошта» станом на 11 серпня 2022 року, перебуває у точці видачі і очікує на отримання. Селищна рада позбавлена можливості виконати вимоги частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині зазначення в електронній системі закупівель інформації про оскарження висновку до суду, так як робота системи побудована таким чином, що при заповненні інформації про оскарження висновку одночасно в обов’язковому порядку необхідно вказати номер провадження в суді, інакше повідомлення про оскарження збережено не буде. А оскільки позовна заява до суду направлена через відділення АТ «Укрпошта» - Ріпкинська селищна рада не володіє інформацією стосовно номера провадження в суді та, відповідно, не може належним чином заповнити в електронній системі закупівель форму повідомлення про оскарження висновку до суду. |
Дата відкриття провадження: | 05 серпня 2022 |
Документи:
11 серпня 2022 09:48
|
Електронний підпис |
11 серпня 2022 09:39
|
Електронний підпис |
11 серпня 2022 09:38
|
Позов |
11 серпня 2022 09:38
|
Поштова квитанція |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
6 209 833,01
UAH з ПДВ
|
6 136 513,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ" |
6 549 808,82
UAH з ПДВ
|
6 163 329,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА" |
6 704 850,20
UAH з ПДВ
|
6 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" #42942374 |
Переможець |
6 136 513,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 15:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2021 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 16:14
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 11:28
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
12 липня 2023 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 11:07
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
06 липня 2023 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 10:52
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
28 червня 2023 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 13:08
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
23 червня 2023 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 10:24
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 16:35
|
Договір № 1 | укладений |
06 січня 2022 16:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт Ріпкинського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Ріпкинської селищної ради (створення сучасного освітнього простору) | 1 | роб |
6 136 513,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 26.12.2022 року №150 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 23.06.2023 року №98 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до протокольних рішень уповноваженої особи від 23.06.2023 року № 98 та від 28.06.2023 року № 101 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 06.07.2023 року №105 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 12.07.2023 року №111 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 15.12.2023 року № 238 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт Ріпкинського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Ріпкинської селищної ради (створення сучасного освітнього простору) | 1 |
6 122 564,16
UAH з ПДВ
|