Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Продукція борошномельно-круп’яної промисловості»(Борошно пшеничне,булгур, вівсяні пластівці, горох колений,гречана крупа,крупа манна,крупа перловая крупа пшенична,крупа ячнева,пшоно шліфоване,рис)
Очікувана вартість
696 575,00 UAH
UA-2021-11-30-010737-c ● 24206c5155464607aab154b97f2b6d1a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПІСОЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42455321 |
Місцезнаходження: | 62416, Україна , Харківська обл., Харківський район, смт Пісочин ПРОВ. ТРАНСПОРТНИЙ, буд 2 |
Контактна особа: |
Валерія Андрос +380982108729 belovajs@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2021 13:17 |
Очікувана вартість: | 696 575,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 482,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | страхова гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20897.25 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 кілограми
борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне
2200 кілограми
булгур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
900 кілограми
вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613380-5 — Вівсяні пластівці
2800 кілограми
гречана крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
800 кілограми
горох колений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1080 кілограми
крупа манна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
500 кілограми
крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
2170 кілограми
крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
1200 кілограми
крупа ячнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
1700 кілограми
пшоно шліфоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
3385 кілограми
рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15611000-4 — Облущений рис
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 16:53 |
Проект договора-2022 (для закладів освіти) (2).docx | |
30 листопада 2021 16:53 |
Умови забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
30 листопада 2021 16:53 |
ТД мука,крупы(відкриті).doc |
03 грудня 2021 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2021 16:53 |
Проект договора-2022 (для закладів освіти) (2).docx
|
|||
30 листопада 2021 16:53 |
Умови забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
|||
30 листопада 2021 16:53 |
ТД мука,крупы(відкриті).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти
Дата подання: 01 грудня 2021 16:05
Дата відповіді: 06 грудня 2021 13:45
Чи вірно ми розуміємо, що у період епідемії з короновірусної інфекції, при постачанні продуктів у дитячі заклади вам достньо письмового інформацію-повідомлення, що підтверджує відсутність проведених вищезазначених заходів державного контролю? Це є одним із основних документів при поставці продуктів харчування. Звертаємо вашу увагу, що цей акт складається за заявою суб"єкту діяльності, якщо звісно йому немає чого приховувати. Досить дивно з огляду на наявність купи інших вимог, які жодним чином не стосуються якості предмету закупівлі, але суттево зменшують коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовник діє у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на підставі чого в тендерній документації наявна вимога щодо надання учасником акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, в порядку, передбаченому Наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» у разі, якщо Учасника було внесено до переліку планових перевірок (Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) у 2021 році, або у разі проведення позапланового заходу державного контролю. За відсутності проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає щодо цього письмову інформацію-повідомлення, що підтверджує відсутність проведених вищезазначених заходів державного контролю. Повідомляємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних положень та не обмежує коло потенційних учасників.
Чищення вентиляції
Дата подання: 01 грудня 2021 16:27
Дата відповіді: 06 грудня 2021 13:44
Шановний замовник, просимо надати роз.яснення щодо наступних документів:
-договір про надання послуг за 2021 рік з чищення вентиляційної системи потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності;
-акт (-и) виконаних робіт за 2021 рік з чищення вентиляційної системи потужності (приміщень).
Які саме роботи з чищення повинні бути відображені у акті та договорі (якщо ви прописали цю вимогу то ви напевне розумієте, що це за комплекс робіт).
Також просимо обгрунтувати, чим визвана ця вимога та яким чином вона стосуєтся до предмету закупівлі.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» потужності, які задіються до виробництва та/або обігу харчових продуктів повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами.
Враховуючи зазначене, Замовник в тендерній документації передбачає, що на підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами. Вентиляція складського приміщення обов'язкова з метою забезпечення нормованих санітарно-епідеміологічних параметрів мікроклімату приміщень. Повідомляємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних положень та не обмежує коло потенційних учасників.
Враховуючи зазначене, Замовник в тендерній документації передбачає, що на підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами. Вентиляція складського приміщення обов'язкова з метою забезпечення нормованих санітарно-епідеміологічних параметрів мікроклімату приміщень. Повідомляємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних положень та не обмежує коло потенційних учасників.
Акт бак контролю
Дата подання: 02 грудня 2021 14:07
Дата відповіді: 06 грудня 2021 13:43
Обгрунтуйте будь ласка необхідність надання актів проведення бак контролю, дезинфекції мусорних баків та чищення вентиляціі, якщо у вас немає вимог до якості продуктів для харчування дітей взагалі. Зовсім незрозумілі вимоги, с точки зору якості та безпечності саме продуктів, та зрозумілі щодо обмеження конкуренції
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, замовник установлює один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв.
У Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 Закону, встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі потужності, інформація щодо яких надана Учасником, повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Враховуючи зазначене, Замовник в тендерній документації передбачає, що на підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами.
Повідомляємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних положень та не обмежує коло потенційних учасників.
У Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 Закону, встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі потужності, інформація щодо яких надана Учасником, повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Враховуючи зазначене, Замовник в тендерній документації передбачає, що на підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами.
Повідомляємо, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних положень та не обмежує коло потенційних учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Масимова Роза Гасан кизи |
696 410,90
UAH з ПДВ
|
696 410,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Іванова Олена Леонідівна |
696 500,00
UAH з ПДВ
|
696 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Масимова Роза Гасан кизи #3123025041 |
Переможець |
696 410,90
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 14:05
|
доп 15.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 11:29
|
ДУ 15-1.PDF | зміни до договору |
26 січня 2022 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 13:58
|
Договор 15.PDF | укладений |
06 січня 2022 13:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |