Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» код за ДК 021:2015 – 35110000-8 (вогнегасники вп-5(оп-5) та вогнегасники ввк-2(уо-3))
Очікувана вартість
199 600,00 UAH
UA-2021-11-30-010673-c 85b5504e1b354b07a50a135902104280
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ананських

+380626471538 kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26
Контактна особа: Наталія Ананських
+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 14 грудня 2021 11:30
Очікувана вартість: 199 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Додаток № 2 до оголошення. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
196 штуки
вогнегасники вп-5(оп-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Б.Хмельницького,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2021
ДК 021:2015: 35111300-8 — Вогнегасники
82 штуки
вогнегасники ввк-2(уо-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул.Б.Хмельницького,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2021
ДК 021:2015: 35111300-8 — Вогнегасники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2021 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 14:29
Оголошеня_вогнегасники.docx
30 листопада 2021 16:50
проект договору.docx
02 грудня 2021 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2021 14:29
Оголошеня_вогнегасники.docx
30 листопада 2021 16:50
Оголошеня_вогнегасники.docx
30 листопада 2021 16:50
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики вогнегасника ВП-5
Дата подання: 01 грудня 2021 12:13
Дата відповіді: 02 грудня 2021 14:34
Доброго дня. Просимо Вас звернути уваги та внести відповідні правки в Додаток №2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі стосовно технічних характеристик Товару, а саме Вогнегасники ВП-5(з) (більше за все Ви переплутали письмові рядки): - «вага вогнегасника із зарядом – 5.00 кілограм» замінити на Маса вогнегасника повна, не більше, кг 8,1; - «вага заряду, що гасить, – 8.20 кілограм» замінити на Маса вогнегасного порошка, кг 5 ± 0,1; - «тривалість гасіння – близько 5 секунд» замінити на Тривалість подачі вогнегасної речовини мінімальна, с 9; - «об'єм балона – 6 літрів» замінити на Місткість корпуса, л – 6,6+0,2; - «довжина викиду струменя порошку – не менше 3 метрів» замінити на Довжина струменя вогнегасної речовини, мінімальна, не менше м 3,5; - «максимальний тиск – 1,6 мПа або 16 бар» замінити на Робочий тиск у корпусі мПа (кгс/см2) -1,4±0,2 (14±2,0).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! внесено зміни в оголошення до закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-30-010673-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:37398817
Дата подання: 16 грудня 2021 16:51
Неправомірне обрання переможця
Шановний Замовнику торгів! Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція учасника ТОВ "Рубіж" не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі - Оголошення).
Пунктом 9 частини «Документи, що подаються сучасником в складі пропозиції спрощеної закупівлі» вказано: «Цінова пропозиція з зазначенням найменування товару, марки(за наявності), одиниці виміру, кількості, виробник, технічні характеристики товару». ТОВ «Рубіж» у складі пропозиції надав документ «ЦіноваПропозиція», в якому відсутня необхідна витребувана інформація, а саме не вказано технічних характеристик та виробника Товару.
Додатком №2 до Оголошення передбачено інші вимоги, на виконання яких учасник повинен надати наступні документи в складі пропозиції, а саме:
1) Гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки у відповідності до умов оголошення та додатку2, а також повинен зазначити інформацію про марку та виробника товару.
2) 2) Лист-гарантію у довільній формі про те, що предмет закупівлі відповідає нормам із захисту довкілля та не спричинить негативного впливу на навколишнє середовище.
3) 3) Гарантійний лист про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватися відповідними документами, що підтверджують якість товару.
4) 4) Гарантійний лист, що товар, який буде постачатися, новий, без пошкоджень, не брудний, в оригінальній непошкодженій упаковці, яка забезпечує збереження якості товару під час транспортування та зберігання, буде мати етикетку/ярлик, написи які характеризують продукцію: маркування, найменування.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасником у складі пропозиції відсутні дані вказані документи, що суперечить вимогам Замовника, відповідно дана пропозиція повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам Оголошення
Таким чином пропозиція Учасника ТОВ "Рубіж" не відповідає вимогам Оголошення, і відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхилена Замовником.
На виконання пунктів 1, 4, 5 статті 5 закону України «Про публічні закупівлі», а саме «добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», враховуючи вище наведене, пропозиція даного Учасника повинна бути відхилена у зв’язку із невідповідністю вимогам Закупівлі та Законодавства України.
Вимагаємо скасувати рішення УО щодо визначення даного Учасника переможцем, та в подальшому оцінювати Учасників у відповідності до власних вимог, та чинного законодавства України, зокрема ст.. 164-14 КУАП.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2021 13:46
Шановний учасник, уповноваженою особою, була розглянута ваша вимога UA-2021-11-30-010673-c.c1.
Пропозиція ТОВ "Рубіж" містить всю необхідну інформацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Рубіж" 132 915,00
UAH з ПДВ
126 828,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ємел'янова Ірина Володимирівна 153 244,00
UAH з ПДВ
127 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ" 137 103,36
UAH з ПДВ
129 465,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хладар-Техсоюз" 134 472,00
UAH з ПДВ
129 468,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛЄОНОВ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 154 120,00
UAH з ПДВ
131 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВПОЖСЕРВІС" 154 598,40
UAH з ПДВ
152 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАТВІЙЧУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ" 199 600,00
UAH з ПДВ
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2021 13:33
Електронний підпис
09 грудня 2021 13:31
Сертифікат 27переносні.pdf
09 грудня 2021 13:31
Додаток2техніч.pdf
09 грудня 2021 13:31
№ СУЯ.72-21.PDF
09 грудня 2021 13:31
Санкції.pdf
09 грудня 2021 13:31
Гигиена переносні.pdf
09 грудня 2021 13:31
СанкціїВзаимодії.pdf
09 грудня 2021 13:31
ПаспортВВК2021.pdf
09 грудня 2021 13:31
ЦіноваПропозиція.pdf
09 грудня 2021 13:31
ПаспортПереносні2021.pdf
09 грудня 2021 13:31
ПогоджДоговору.pdf
09 грудня 2021 13:31
УставніДокументи.rar
09 грудня 2021 13:31
право_Підпису.PDF
09 грудня 2021 13:31
Гигиена кислота.pdf
09 грудня 2021 13:31
1ПовнаДовідкаДосвід.pdf
09 грудня 2021 13:31
СертифікатЕкспертизи.pdf
09 грудня 2021 13:31
анкетаРубіж.pdf

Публічні документи

10 грудня 2021 16:02
Електронний підпис
10 грудня 2021 16:00
Інформ.про техн.хар-ки.pdf
10 грудня 2021 16:00
Виписка Емел_янова.pdf
10 грудня 2021 16:00
договір.pdf
10 грудня 2021 16:00
Паспорт ВВК..pdf
10 грудня 2021 16:00
Довідка щодо ліцензії..pdf
10 грудня 2021 16:00
Паспорт ВП.pdf
10 грудня 2021 16:00
Лист відгук.pdf

Публічні документи

09 грудня 2021 12:51
Електронний підпис
09 грудня 2021 12:51
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2021 12:51
Технічна частина.pdf
09 грудня 2021 12:51
Технічна частина.pdf.p7s
09 грудня 2021 12:51
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

09 грудня 2021 13:35
Електронний підпис
09 грудня 2021 13:33
ХТС Витяг з ЄДР.pdf
09 грудня 2021 13:33
ХТС Статут.pdf
09 грудня 2021 13:33
ХТС Паспорта ВП, ВВК.pdf
09 грудня 2021 13:33
XTC згода договор.pdf
09 грудня 2021 13:33
XTC цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2021 13:33
ХТС Висновок ДСЕЕ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2021 14:14
Електронний підпис
10 грудня 2021 14:08
Довідка інф 236.pdf
10 грудня 2021 14:08
Лист-відгук.pdf
10 грудня 2021 14:08
докум.pdf
10 грудня 2021 14:08
Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2021 14:08
Довідка інф.pdf
10 грудня 2021 14:08
Лист-гарантія 2_17.pdf
10 грудня 2021 14:08
аналог договір_.pdf
10 грудня 2021 14:08
Довідка.pdf
10 грудня 2021 14:08
Довідка діяльн.pdf
10 грудня 2021 14:08
Довідка аналог дог.pdf
10 грудня 2021 14:08
проект договору.pdf
10 грудня 2021 14:08
Лист-гарантія.pdf
10 грудня 2021 14:08
паспорта.pdf
10 грудня 2021 14:08
сертифікати.pdf
10 грудня 2021 14:08
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 грудня 2021 15:30
Електронний підпис
10 грудня 2021 15:17
Ліцензія.pdf.p7s
10 грудня 2021 15:17
Опис.pdf.p7s
10 грудня 2021 15:17
Лист-згода з проєктом.pdf
10 грудня 2021 15:17
Статут.pdf
10 грудня 2021 15:17
Опис.pdf
10 грудня 2021 15:17
Сертифікат ВВК.pdf.p7s
10 грудня 2021 15:17
Уставні Славпожсервіс.pdf
10 грудня 2021 15:17
Сертифікат ISO.pdf
10 грудня 2021 15:17
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2021 15:17
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
10 грудня 2021 15:17
Лист згода ТЗ.pdf
10 грудня 2021 15:17
Сертифікат ВП.pdf
10 грудня 2021 15:17
Проєк договору.pdf.p7s
10 грудня 2021 15:17
Ліцензія.pdf
10 грудня 2021 15:17
Сертифікат ВП.pdf.p7s
10 грудня 2021 15:17
Сертифікат ISO.pdf.p7s
10 грудня 2021 15:17
Лист згода ТЗ.pdf.p7s
10 грудня 2021 15:17
Лист-гарантія Санкції.pdf
10 грудня 2021 15:17
Довідка п.4 ч.1 Ст236 ГКУ.pdf
10 грудня 2021 15:17
Проєк договору.pdf
10 грудня 2021 15:17
Сертифікат ВВК.pdf

Публічні документи

12 грудня 2021 18:07
Електронний підпис
12 грудня 2021 18:06
Електронний підпис
12 грудня 2021 18:03
5. Виписка з ЄДРЮФОП.pdf.asice
12 грудня 2021 18:03
16. Лист-згода.pdf.asice
12 грудня 2021 18:03
17. Проект договору.pdf.asice

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Рубіж"

ФОП Ємел'янова Ірина Володимирівна

ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ"

ТОВ "Хладар-Техсоюз"

ЛЄОНОВ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "СЛАВПОЖСЕРВІС"

ФОП "МАТВІЙЧУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Рубіж"
#32878753
Переможець 126 828,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 16:18

Документи

16 грудня 2021 16:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Рубіж"
#32878753
126 828,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2021 16:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 17:18
Дод. угода 1 до дог 2210-189_вогнегасники.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 17:18
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 17:00
2210-189_від_20.12.21_вогнегасники.pdf укладений
20 грудня 2021 16:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
вогнегасники вп-5(оп-5) 196 штуки 381,00
UAH з ПДВ
вогнегасники ввк-2(уо-3) 82 штуки 636,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни у п.3.2. договору №2210-189 від 20.12.2021р. та викласти у наступній редакції: «Строк постачання: до 24.12.2021 року включно»
Номер договору про закупівлю: 126828,00
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
вогнегасники вп-5(оп-5) 196 штуки 381,00
UAH з ПДВ
вогнегасники ввк-2(уо-3) 82 штуки 636,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 126 828,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 138,00 UAH)