Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі)
Очікувана вартість
57 834,00 UAH
UA-2021-11-30-010443-c 778294bef37c4505a4d91fa0d9cb75d4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дручин Володимир Степанови

+380487722513 buh5cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №5" Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39040240
Місцезнаходження: 65123, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Семена Палія 83 корп 1
Контактна особа: Дручин Володимир Степанови
+380487722513
buh5cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2021 16:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2021 16:43
Очікувана вартість: 57 834,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Пенал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65123, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Семена Палія, будинок 83, корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39132100-7 — Пенали-картотеки
14 шт
Антресоля 750*350*450
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65123, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Семена Палія, будинок 83, корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
2 шт
Антресоля 350*350*450
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65123, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Семена Палія, будинок 83, корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
1 шт
Пенал для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65123, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Семена Палія, будинок 83, корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39132100-7 — Пенали-картотеки
1 шт
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65123, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Семена Палія, будинок 83, корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 шт
Шафа для серверу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65123, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Семена Палія, будинок 83, корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39134000-0 — Комп’ютерні меблі
1 шт
Шафа для картотеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65123, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Семена Палія, будинок 83, корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 шт
Стійка Ресепшн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65123, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Семена Палія, будинок 83, корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39135000-7 — Сортувальні столи
1 шт
Стіл для процедурного кабінету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65123, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Семена Палія, будинок 83, корпус 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 39135000-7 — Сортувальні столи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2021 16:40
Проєкт договора.docx
30 листопада 2021 16:40
ОГОЛОШЕННЯ спрощена меблі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 16:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Анічкін Володимир Валерійович 57 582,00
UAH з ПДВ
57 582,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Анічкін Володимир Валерійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Анічкін Володимир Валерійович
#2738707196
Переможець 57 582,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2021 19:53

Документи

13 грудня 2021 19:53
Електронний підпис
13 грудня 2021 19:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2021 19:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Анічкін Володимир Валерійович
#2738707196
57 582,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2021 19:53
Електронний підпис
13 грудня 2021 19:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:38
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 13:02
Договор укладений
23 грудня 2021 12:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 582,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 597,00 UAH)