Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари: плівка для ламінування А4, папір офісний А4 75, 250 арк неон, папір офісний А4 80 г/м2, 250 арк. інтенсив, файли А4+, ручка гелева чорна, синя, лоток для документів вертикальний сірий, лоток для документів вертикальний чорний, лоток для документів вертикальний удароміцний чорний, степлер 20 аркушів, біндери 32 мм, кнопки-цвяхи кольорові, скріпки 28 мм нікельовані округлі, скоби для степлера №24/6, скріпки кольорові 28 мм, скріпки 28 мм нікельовані, скріпки з загином нікельовані 28 мм, скоби №10, стікер неон, стікер пастель, фломастери 24 од., коректор-ручка, лоток вертикальний синій, папір для нотаток з клейким шаром, скотч канцелярський, ручка кулькова автомат чорна, папір офісний А4 80 г/м2, папір офісний А4 80 250 арк. пастель
Очікувана вартість
9 954,84 UAH
UA-2021-11-30-010063-c 1e4a4023910043688a690e6048699d6f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Копко

+0487717263 kopkoira04@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40212110
Місцезнаходження: 67560, Україна , Одеська обл., с. Красносілка, вул. Шкільна, 1В
Контактна особа: Ірина Копко
+0487717263
kopkoira04@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Визначені умовами договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
139 штуки
Канцелярські товари: плівка для ламінування А4, папір офісний А4 75, 250 арк неон, папір офісний А4 80 г/м2, 250 арк. інтенсив, файли А4+, ручка гелева чорна, синя, лоток для документів вертикальний сірий, лоток для документів вертикальний чорний, лоток для документів вертикальний удароміцний чорний, степлер 20 аркушів, біндери 32 мм, кнопки-цвяхи кольорові, скріпки 28 мм нікельовані округлі, скоби для степлера №24/6, скріпки кольорові 28 мм, скріпки 28 мм нікельовані, скріпки з загином нікельовані 28 мм, скоби №10, стікер неон, стікер пастель, фломастери 24 од., коректор-ручка, лоток вертикальний синій, папір для нотаток з клейким шаром, скотч канцелярський, ручка кулькова автомат чорна, папір офісний А4 80 г/м2, папір офісний А4 80 250 арк. пастель
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67582, Україна, Одеська область, село Ілічанка Лиманського району, вулиця Паустовського будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

30 листопада 2021 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
#32490244
Переможець 9 954,84
UAH з ПДВ
30 листопада 2021 16:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 15:02
Протокол УО.PDF укладений
14 грудня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 16:25
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Була допущена технічна (механічна) помилка при публікації закупівлі